Kielilävistys

95 posts, 5 pages, 36,650 views

sielu hänkin

Posts: 343

#61 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Ihmiset aina kyselee sattuuko lävistykset. Itse olen ottanuta tavaksi, riippuen toki ihmisestä, kertoa kuinka hirveä piina se onkaan ja kuinka helvetillinen tuska on lävistyksen ottaminen. Jos rupeaa sitten laskemaan arpien määrää kasvoista niin saattaa huomata etten ihan totta puhu... *hymy*
Kun mulle laitettiin kielikoru, se oli mun eka lävistys, enkä meinannu uskalta pitää silmiä auki. Siinä sitten sopertelin ja kysyin pihdit suussa ”selkeällä äänellä” lävistäjäsetää sanomaan piip kun laittaa neulan läpi kielestäni. Setäpä ilmoitti että hän laittaa korun paikalleen enää, että neula on jo kielen läpi.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

OverDose

Posts: 1,714

#62 • • OverDose Team Emmätajuu
Jääpaloja piti imeskellä ensimmäisenä iltana, se helpotti kyllä kivasti.

Seuraavana päivänä pystykin syödä sitten jo melkein normaalisti. Mitä nyt välillä tuli purastuu metallipalloa kun hoitokoru oli aivan sairaan pitkä. *blush*

Yksillölistähän tuo kipu ja turpoaminen on. Joillakin se on kipee parikin viikkoa, jotkut mussuttaa hapankorppua parin tunnin jälkeen. *hih*

--
Once Upon a Time...

MADDS

Posts: 294

#63 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Ei mitää lävistyksii !!!... eeeeii..... *sars*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

COBALT

Posts: 1,407

#64 • • COBALT akitaattori
Kielilävistys ”maistuu” sikasiistille! Mullei oo mut oon törmänny, hehe...! *slurps**hih**iloinen*

[muokattu 6.7.2004 01:22]

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

MADDS

Posts: 294

#65 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Mr.D:
Kielilävistys ”maistuu” sikasiistille! Mullei oo mut oon törmänny, hehe...! *slurps**hih**iloinen*

[muokattu 6.7.2004 01:22]



hmnTotta *slurps*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Elmiira

Posts: 1,446

#66 • • Elmiira
Reilun vuoden on tuo metalli tuossa kielessä nyt ollu,
eikä tuu valittamista mieleen *iloinen*

Saahan sen sit pois jos kyllästyy...

Tai no ainut ongelma on et siinä on tällä hetkellä tod. isot pallot...
senkin sais helposti hoidettuu ostamalla pienemmät, mut ei saa aikaseksi...

Istä oon ihmetelly, kun kaikki sanoo et palloja kannattaa ostaa paljon varalla,
kun ne kuitenkin irtoo ja häviää...
Omaani en kuitenkaan ole vuoden aikaan kertaakaan edes kiristänyt...
...kun ei oo siis tarvinnu *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Kalle

Posts: 479

#67 • • Kalle Kiusankappale

Mr.D:
Kielilävistys ”maistuu” sikasiistille! Mullei oo mut oon törmänny, hehe...! *slurps**hih**iloinen*




Huulilävistyksen kanssa on muuten sama juttu!
Miika

Posts: 893

#68 • • Edited Miika
Annoin lävistää omani 4 vuotta sitten, eikä ole kaduttanut. Söin jo seuraavana päivänä kebabia ja valkkariperunoita. Muutaman kerran koru on jäänyt pystyyn hampaiden väliin syödessäni, mutta lohkoutumiselta olen välttynyt. *hymy*

edit: väärä ilmaisu... ei napsautusta missään tapauksessa!
Maihku

Posts: 1,186

#69 • • Maihku neiti hankala
mulla olis nyt suunnitelmissa ottaa toinenkin koru kieleen*hymy*
Avatar
#70 • • djmg Guest

Maihku:
mulla olis nyt suunnitelmissa ottaa toinenkin koru kieleen*hymy*



Sama homma!!! *joo*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#71 • • Edited PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Kyseisen lävistyksen onnelinen omistaja ollut jo 5vuotta, tekis mieli ottaa toinen...
Pinxu

Posts: 196

#72 • • Edited Pinxu
Kun näit näyttää olevan useempii toisen korun ottajia,ni kysytäänpäs.Aiotteko ottaa kärkee samalle linjalle,vai kenties jompaan kumpaan sivuun?
PsyTranceFormer

Posts: 752

#73 • • Edited PsyTranceFormer suriseva sähköjänis

Pinxu:
Kun näit näyttää olevan useempii toisen korun ottajia,ni kysytäänpäs.Aiotteko ottaa kärkee samalle linjalle,vai kenties jompaan kumpaan sivuun?




Mä ainakin ajattelin ottaa tohon kärkeen koska toi on nyt aikas takana eikä sillä ei oikein pysty kunnolla *piip*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#75 • • Aziz Combat Fighter

äm:
Myös muovikorulla voi välttää hampaiden lohkomisen.
Jos sattuu puraisemaan huonosti, tulee huomattavasti halvemmaksi ostaa uusi koru kuin uusi hammas.

[muokattu 26.6.2003 12:47]



Paitsi että ne muovikorutkin kykenee lohkomaan hampaita. Itse en ottanut alkuun teräskorua vaan muovisen, koska tosiaan uskoin sen joustavan. Noin viidessä hampaasa on tällä hetkellä halkeama, mutta ei mennyt kiilteen läpi; ei vieläkään ensimmäistäkään reikää. Se muovikoru halkes joskus vuoden kuluttua ja seuraavat 5 oon pärjännyt ihan hyvin teräksisen kanssa. Jos sitä korua puree vahingossa, kannattaa vaihtaa lyhyempi tappi. Oma on vieläkin ihan hyvässä kunnossa, ei tunnu, ei tee kipeää. Yleensä sitä ei ees noteeraa, paitsi sillon nuorempana kun sitä puri pari kertaa vahingossa. Jos on hampaat huonossa kunnossa jo etukäteen, kantsii passata.
Avatar
#76 • • pipa Guest
3 tai 4 vuotta sitten..
Harness oli paikka ja Baawo oli lävistäjä...
Sattui ja mustaa verta oli suu täynnä 3 päivää.. namnam..
Nyt jos pitäis ottaa, nii en ottais.(liikaa tuskaa tollasesta jutusta)
Pinxu

Posts: 196

#77 • • Pinxu

pipa:
3 tai 4 vuotta sitten..
Harness oli paikka ja Baawo oli lävistäjä...
Sattui ja mustaa verta oli suu täynnä 3 päivää.. namnam..
Nyt jos pitäis ottaa, nii en ottais.(liikaa tuskaa tollasesta jutusta)

Lävistäminen on niin erilaista kaikille.Mulla vaan kieli turpos ihan älyttömäks..Muutenkin paksukieli niin...
Parani suht nopeeta,jälkeepäin ei yhtään verta. *hih**nauru* Ja pari lisää suunnitelmissa. *hymy*
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#78 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Otin omani pois viikko sitte. Sujuu toi puhuminenki vähän paremmin*super*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Lyylikki

Posts: 2,975

#79 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en tiiä mitä lävistäjät ovat mieltä särkylääkkeistä, mutta itte ainakin rupesin vetään Buranaa päälle, kieli oli kyllä turvoksissa ja puhe hieman mongerrusta (heh, lähdin lävistämistä seuraavana päivänä Ranskaan yhteen konferenssiin), mutta ei ollu kipee ja kiinteän ruoan syöminen sujui ihan hyvin.

Mulla parani muutenkin tosi nopeesti, en ainakaan muista, että ensimmäisen ja toisen päivän jälkeen olis ollu mitään ongelmia.
-Santtu-

Posts: 1,965

#80 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
otin pois..jotenki rupes kyllästyttämään*igor*...ja oli tullu niin pahaks tavaks hangata sillä ikeniä ja suu oli jatkuvasti kipee..*uuh* Reilun viikon jälkeen etsin sitä vieläkin välillä..*ding*