Kielilävistys

95 posts, 5 pages, 36,646 views

Summerblink

Posts: 291

#41 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mä suosittelen Lagavulin 16 yrs. single maltia, purskuttele jonkin aikaa ja nielaise.
Soon sellanen viski joka suorastaan sulaa suuhun. Mitä kipeempi kieli, sen useammin proseduuri pitää toistaa*nauru*
Blues

Posts: 5,414

#42 • • Blues Koning van Afrika

diezel:
tai ostaa apteekista fysiologista keittosuolaliuosta eli 0,9 % natriumkloridiliuosta tai tekee saman kotikonstein merisuolalla ja kraanavedellä ja purskuttelee sillä.. parempi kuin pelkkä vesi vaikkei nyyt siinäkään mitään vikaa ole, ja purskuttelee tän jälkeen vielä mahdolliset suolan kokkareet kielestä ärsyttämästä..



Toi on semmoinen mikä toimii loistavasti. Kieli parantuu todella nopeasti. Keittää vettä ja laittaa teelusikallisen merisuolaa sekaan ja purskuttelee suussaan kun suola on liuennut sekaan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ariel

Posts: 308

#43 • • ariel ananas
pidemmän korun vaihtamisesta... itselläni koru kronksahteli harva se puraisu hampaitten väliin käyttäessäni hieman pidempää tappia kuin nyt, saati sitten aikoinaan harjoituskorua. hain vähän lyhyemmän tapin, niin jo lakkasi. hammaslääkäri oli pikkuisen nyreissään rapisseesta kiilteestä (jänistin sinne menoa pari vuotta korun ottamisesta”, *vihelt*), mutta asia hoitui muovipalloilla ja pienemmällä mitalla. nyt uskaltaa jo harvakseltaan käydä tohtorin ronkittavanakin.

--
Vous allez faire des merveilles!

tuitui

Posts: 1,258

#44 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

milla:
---
duracell-pupu:
----sillä korulla leikki koko ajan, mut nyt ei tuu enää sitä pahemmin pyöriteltyä suussa

---

mua ärsyttää ku mä leikin täl kokoajan, vaik on jo kolmatta vuotta suussa. ja sit pelottaa et kieli koht repee ku revin sitä hampail joka suuntaan, ja isi sano et näytän kokoajan siltä ku oksentaisin kohta*iloinen*



mul o ihan sama homma! humalassa varsinkin tulee leikittyy ja jos o tylsää :D
pitäisi lopettaa moinen säätö.

Kävin ite Harnesissa ottamassa kielikoruni ja hyvin meni! Kipua ei ollenkaan,turvotusta ei juuri lainkaan ja paranikin lähes viikossa.Unohdin tosin vaan käydä silloin hakemassa sen lyhyemmän tapin ku olin etelässäkin joten pitkällä tapilla tässä mennään. Tosin mietin just eilen et jos hakis lyhyemmän tapin kun palkkakin tulee! :) 1,5-2v tässä nyt o pitkällä tapilla menty!

ja Huuhtelusta et käytin Oral-B:tä viikon verran iltaisin ja aterioiden jälkeen ja viikon jälkeen vedellä. :)

[muokattu 18.7.2003 10:00]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

mniittymaki

Posts: 1,641

#45 • • mniittymaki
mä otin ite kielilävärin viime lauantaina, tää on kiva...ei voi muuta sanoa.

turvotus on laskenut jo melkeen kokonaan, eikä minkäänlaista kipua ole enään.. :)


kannattaa laittaa... kiva lelu :)

.m
Blues

Posts: 5,414

#46 • • Blues Koning van Afrika

flaikku:

kannattaa laittaa... kiva lelu :)



Todellakin! Tuosta on paljon muutakin kivaa kuin vain koristeena pitäminen *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Howdy

Posts: 7,955

#47 • • Howdy Oldie
Skull-01.gif

--
Käpy vailla vertaa

Trixie

Posts: 1,342

#48 • • Trixie
Mä olen jo pari vuotta halunnu ottaa kieleen korun, mut aina se on vaan jääny ja missään festari meiningeis ei tee sitä mieli ottaa, mut kyl mä viel nousen ja näytän joku päivä kaikille kieltä*hih**piis*

--
face your fears and live your dreams

dahar

Posts: 10

#49 • • dahar
onko kellään \”vinkkejä\” tai ohjeita kun oon menos ottamaan kielilävistystä kohta puoliin tuonne Harnessiin *sars* sellainen tyyppi olen kuitenkin kun olin tatuoitavana pari vuotta sitten, ja menin ihailemaan juuri saamaani kuviota, pyörryin aivan yhtäkkiä lattialle.. pitäisikö minun kenties tankata aikaisemmin päivällä ennen kuin menen sinne? vai tankkaanko päivällä limua jotta verensokeri ei painuisi liian alas.. vinkkejä tietämättömälle *possu* ps..morkkaus sikseen pliis *dissaa*

--
non life without partys..

Tiikerriii

Posts: 1,113

#50 • • Tiikerriii Tj
pitikö tästäkin nyt tehdä oma topikki ? *ding*

--
RÄYH!!!!

<><

Posts: 227

#52 • • <>< ¤blub¤

dahar:
onko kellään ”vinkkejä” tai ohjeita kun oon menos ottamaan kielilävistystä kohta puoliin tuonne Harnessiin *sars* sellainen tyyppi olen kuitenkin kun olin tatuoitavana pari vuotta sitten, ja menin ihailemaan juuri saamaani kuviota, pyörryin aivan yhtäkkiä lattialle.. pitäisikö minun kenties tankata aikaisemmin päivällä ennen kuin menen sinne? vai tankkaanko päivällä limua jotta verensokeri ei painuisi liian alas.. vinkkejä tietämättömälle *possu* ps..morkkaus sikseen pliis *dissaa*



syöt vaan kunnon aterian ennenku meet sinne ni et pökrää. ite otin kielilävärin tos puoltoista viikkoo sitte, ja hyvin meni. eka viikko kului lässyttäessä ja nälkää nähdessä, mut nyt alkaa jo hommat sujumaan...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#53 • • djmg Guest
Itselläni kesti silloin joskus ko otin kielikorun ni 1 viikko etten oikeen pystynyt syödä ...ja 2 viikkoa kesti että sai kunnolla puhuttua. mutta kyllähän sen kesti..*pahis*
Muusa

Posts: 77

#54 • • Muusa pikku-apina
Koru ollut nyt kaks tuntia ja alkaa kipu helpottaa pikkuhiljaa... en oo vielä syönyt mitään. kaapissa on pari pilttiä, jos niillä nyt yrittäis pärjätä tän illan.
*hih*

--
piu.

-lera-

Posts: 394

#55 • • -lera-
haluaisin ottaa kans mut pelottaa et sattuu ihan kamalasti.. mielipiteitä..? kaverini ei pystynyt puhua kunnolls joku 3 päivää...
Illustrator

Posts: 3,171

#56 • • Illustrator
Noiden tarinoiden pohjalta en ainakaan itse lähtisi ottamaan kielikorua *iloinen* En varmaan muutenkaan, mut makunsa kullakin.
micqo

Posts: 1,094

#57 • • micqo
itse olen myös suunnitellut sitä jo kauan mut hieman epäröittää miltä se tuntuu vaikkakin lävistykset on mulle jo tuttu juttu,omaan niitä 2kpl.tällä hetkellä..tarvii varmaan joku kerta ottaa *joo*
Avatar
#58 • • GoA Guest
Kieli oli mun eka lävistys ja pelotti todella paljon. Yllätyin kuitenkin kuinka kivuton se oli, todella helppo homma. Tosin mulla meni sit puhuminen monnerrukseks noi 1.5 kk. Ekat 4 päivää söi keittoja jonka jälkeen pystyi syömään kiinteää ruokaa varovasti. Aluksi oli todella kiva leikkiä mutta nykyään ei tuolla tule pahemmin itsekseen leikittyä, seurassa on tietenkin sitten eri asia. ;) Enivei, en kuitenkaan kadu tän ottamista. nykyään kun on tottunut niin ei haittaa elämää mitenkään ja myös vastakkainen sukupuoli on pitänyt. ;)
Muusa

Posts: 77

#59 • • Muusa pikku-apina

Lera:
haluaisin ottaa kans mut pelottaa et sattuu ihan kamalasti.. mielipiteitä..? kaverini ei pystynyt puhua kunnolls joku 3 päivää...



toi on kai tosi yksilöllistä. mä pystyin puhumaan suht normaalisti ihan heti sen korun laiton jälkeen.
aika hyvin toi on muutenki parantunu. kaks ekaa päivää oli hankala syödä, mut sen jälkeen rupes sujuu tosi hyvin. oon kai onnekas tapaus... *hihu*

--
piu.

Kate

Posts: 186

#60 • • Kate
Otin kielilävistyksen noin neljä vuotta sitten. Pari ekaa päivää oli jomotusta suussa, eikä pystynyt kunnolla puhumaan, mistä tietenkin työkaverit oli tyytyväisiä*hymy*
Turpos pikkasen ja muutama päivä syötiin jugurttia ja sen semmoista.
Muutoin on ollut aika helppoa, ei ole tullut mitään tulehduksia eikä muita ongelmia. Palasia on hampaista lähtenyt juuri pureskelun takia, mut omaa syytähän sekin on. Ja pakkohan sen kanssa on leikkiä...mikä on joitenkin mielestä vastenmielistä, kun he kuulee sen kalistelun.

Otin jostain syystä tavaksi poistaa sen aina ennen nukkumaan menoa ja teen sitä edelleen. Viime aikoina olen ollut myös muutamia viikkoja ilman sitä, josta huomasinkin tossa yksi päivä, että aika nopeasti se alkaa kasvaa umpeen tai ainakin pienentymään. Olen kuitenkin ollut tyytyväinen. Taitaa kuitenkin jäädä viimeiseksi lävistyksekseni...tai enpä sitten tiedäkään*juonittel*