Helsinki 2006. Protestoi 9.9.

321 posts, 17 pages, 128,830 views

marpa

Posts: 100

#41 • • marpa

tiberiuz, 7.9.2006 23:44:
viime mellakassa palo makasiinit, onkohan kiasman vuoro seuraavaksi ...



Kröhm. Virkavaltahan totesi jo heinäkuussa, ettei Makasiinien palo ollut tuhopoltto. (Esim. Helsingin Sanomat 14.7.2006.)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#43 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Ei lol *lmao* Vittu mitä pellejä. Toivottavasti poliisi hajottaa ton Kiasman spedemellakan. Saadaan sit taas kuunnella kun vihertukat pillittää miten niiden oikeutta "aiheuttaa sekasortoa" sorrettiin ja poliisit oli väkivaltasia sikoja *nauru*

Anarkisteista vois tehä saippuaa, ois jotain hyötyä niistäkin. Tai vähintään pakkoparturiin (ja ehkä samalla vanhingossa korvat irti).
Freja

Posts: 8,774

#44 • • Edited Freja Sihteeri
*aplodit*
Ei vitsit oikeesti, mä oon niin riemusta ja asian koomisuudesta sekaisin :DDDDD

Niin oikeen, niin oikeen!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#45 • • Annakins Guest
Miksei tällästä hupia oo sillon ku oon töissä :D
jaywink

Posts: 1,668

#46 • • jaywink bass warrior

alek száhala, 9.9.2006 19:23:
Ei lol *lmao* Vittu mitä pellejä. Toivottavasti poliisi hajottaa ton Kiasman spedemellakan. Saadaan sit taas kuunnella kun vihertukat pillittää miten niiden oikeutta "aiheuttaa sekarosrtoa" sorrettiin ja poliisit oli väkivaltasia sikoja *nauru*

Anarkisteista vois tehä saippuaa, ois jotain hyötyä niistäkin. Tai vähintään pakkoparturiin (ja ehkä samalla vanhingossa korvat irti).



WORD! :D
Android

Posts: 3,908

#47 • • Android
Keskustassa oli äsken "mukavasti" poliiseja, mellakkapoliiseja ja rajavartiolaitoksen "sotilaita. Suuri osa keskustasta on eristetty ja kadut suljettu. Poliiseja oli joitakin satoja.
Freja

Posts: 8,774

#48 • • Freja Sihteeri

Android, 9.9.2006 19:50:
Keskustassa oli äsken "mukavasti" poliiseja, mellakkapoliiseja ja rajavartiolaitoksen "sotilaita. Suuri osa keskustasta on eristetty ja kadut suljettu. Poliiseja oli joitakin satoja.



Hö, kai mä pääsen silti Halluihin? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jaywink

Posts: 1,668

#50 • • jaywink bass warrior

Android, 9.9.2006 19:50:
Keskustassa oli äsken "mukavasti" poliiseja, mellakkapoliiseja ja rajavartiolaitoksen "sotilaita. Suuri osa keskustasta on eristetty ja kadut suljettu. Poliiseja oli joitakin satoja.



woot... mä oon aleksilla ja ei tääl näy ketää :D
kml

Posts: 1,142

#51 • • kml Keyhole Markup Language
*tirsk*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Android

Posts: 3,908

#52 • • Edited Android

jaywink, 9.9.2006 19:53:
woot... mä oon aleksilla ja ei tääl näy ketää :D



No, "suuri osa" keskustasta oli ehkä vähän liioiteltua. Mutta yritäpä päästä Kiasmalle niin ymmärrät mitä tarkoitan. Poliisien määrä läheni jo huvittavuutta. Ja täydellisessä mellakkavarusteissa, maskitettuina (myös rajavartiolaitos) jne.
SmILE

Posts: 376

#53 • • SmILE Esanssi mössöö
Ku nää "bileet" alko niin ensimmäinen mitä lähti lentoon oli muutama kaljapullo kyttiä päin...Toudella järkee taas!!! Oliko tossa sitten päivän sanoma??

ma e ymmara!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#54 • • Jusna666 Diablo

Android, 9.9.2006 19:55:


No, "suuri osa" keskustasta oli ehkä vähän liioiteltua. Mutta yritäpä päästä Kiasmalle niin ymmärrät mitä tarkoitan. Poliisien määrä läheni jo huvittavuutta. Ja täydellisessä mellakkavarusteissa, maskitettuina (myös rajavartiolaitos) jne.



Nyt ku kattoo tätä meininkiä tääl ni ei oo yhtää liioteltua.. Noi hipit on ihan vitun sairaita.. Yks heiluu kommandopipo päässä tos pampun kanssa ja uhkailee poliiseja ja niiden perheitä. Toinen joku hiekkaneekeri komppaa siinä vieressä jonku puupampun kanssa.. Mitä vittuu tällästen päässä liikkuu. Tai tietääks niitten vanhemmat mitä heidän pikku mussukat tekee kaupungilla.
Hohhoijaa..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

juju

Posts: 1,050

#55 • • juju a e r o

Android, 9.9.2006 19:50:
Keskustassa oli äsken "mukavasti" poliiseja, mellakkapoliiseja ja rajavartiolaitoksen "sotilaita. Suuri osa keskustasta on eristetty ja kadut suljettu. Poliiseja oli joitakin satoja.



täysin oikein *joo*

ei heru sitten pienintäkään myötätuntoa yhdellekään takkutukalle joka on pidätetty "ilman syytä".
kml

Posts: 1,142

#56 • • kml Keyhole Markup Language
Nuori mies heitti puiston penkin mellakkapoliiseja päin Lasipalatsin edustalla

*sydän*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

leka

Posts: 373

#57 • • leka anteeksi olen eläin
Tämä prkl sotki mun bilesuunnitelmat..... ministeriö käski duuniin*poks*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#58 • • Annakins Guest
Onneks mul ei oo ollu mitään tekemistä koko Asemin kanssa. Meil on vasta sit Tampereella oma koitos *poks*
Jusna666

Posts: 1,447

#59 • • Jusna666 Diablo

kml, 9.9.2006 22:10:
Nuori mies heitti puiston penkin mellakkapoliiseja päin Lasipalatsin edustalla

*sydän*



Se on mun uus idoli.. *dissaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

pupuankka

Posts: 869

#60 • • pupuankka poly-wtf?!

juju, 9.9.2006 20:09:
---
Android, 9.9.2006 19:50:
Keskustassa oli äsken "mukavasti" poliiseja, mellakkapoliiseja ja rajavartiolaitoksen "sotilaita. Suuri osa keskustasta on eristetty ja kadut suljettu. Poliiseja oli joitakin satoja.

---


täysin oikein *joo*

ei heru sitten pienintäkään myötätuntoa yhdellekään takkutukalle joka on pidätetty "ilman syytä".



*justjoo*

Jos olisit ollut ite paikalla niin tietäisit varmaan että siellä pidettiin kolme tuntia esim. yhtä kaupunginvaltuutettua, useita yli 5-kymppisiä ihmisiä (vihertukkahippejä?) ja monia muita mielenosoitukseen täysin liittymättömiä ihmisiä. Mekin oltiin tyhminä menty sinne kattomaan meininkiä -> seurauksena jouduttiin saarroksiin -> mut ja tyttökaverit päästettiin kohta pois koska olimme "normaalin näköisiä" *ding* -> poikaystävä oli saartorenkaassa kolme tuntia *poks*

Mua ainakin v:tuttaa ihan kiitettävästi että verorahoja käytetään tuollaiseen pelleilyyn. Itse "anarkisteja" siellä oli mun silmääni 50-100 mustiinpukeutunutta teiniä.