olen päättänyt ryhtyä dj.xi!

144 posts, 8 pages, 72,479 views

Avatar
#81 • • Equalizer Guest

Aeryn:

Olettaisin, että siihen tarvitaan kyllä vähän muutakin ku kivat laitteet ja nätin naaman.



Voi sitä soittaa vaik ois rumakin*nauru*
leenuliinu

Posts: 1,022

#82 • • leenuliinu Kenen kaveri
Trolli eli trolli, mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

bates

Posts: 707

#83 • • bates Tirehtööri
Mut miettikääpäs jos on samaan aikaan sekä dj, että promoottori.
Saa niinq tuplamäärän pesää ja kaikkee kivaa blingblingii.
Ja hei, sit voi vaik buukkaa ittensä soittaan omiin bileisiin ja maksaa ihan vitusti itelle keikkaliksaa ni sit sitä niinq rikastuu tosi nopeesti, tajuutteks niinq?

--
The best way to predict the future is to invent it.

herby

Posts: 115

#84 • • herby Kapteeni.
Miettikääs sitä jos kaikki on ihmiset ois DJ. Ei olis enään naisii/miehii jotka tulis heruuttaa, koska neki olis sita samaa DJ laatuu ku itekki. Eihän DJ voi heruuttaa DJ:ltä.*iloinen* Joten ei ole hyvä jos kaikki rupee soittaa levyi. *igor* On kyl aika hyvä piriste päivään tää topikki.

--
Elämä on...kallista!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#85 • • Jussi Soro choon!

bates:
Mut miettikääpäs jos on samaan aikaan sekä dj, että promoottori.
Saa niinq tuplamäärän pesää ja kaikkee kivaa blingblingii.
Ja hei, sit voi vaik buukkaa ittensä soittaan omiin bileisiin ja maksaa ihan vitusti itelle keikkaliksaa ni sit sitä niinq rikastuu tosi nopeesti, tajuutteks niinq?


senhän takia mä oonkin ruxannu tuolt omalt sivult noi kaikki laatikot, ja sen lisäx mä oon viel tuottaja ja valokuvaajakin kunhan saan vaan kameran ostettuu. Et kyl sit luuis heruvan niinkö!
Viltsu

Posts: 2,010

#86 • • Viltsu noname

leenuliinu:
mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.



*nyöktl*

Kyl MÄKI sit kun teknarit vaihtuu bileissä mp3soittimiin ;DD

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

mekaanikko

Posts: 1,176

#87 • • mekaanikko don selecta

leenuliinu:
Trolli eli trolli, mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.



Soooo true. Mun mielestä kaikki nykyäänkin DJ.tä leikkivät vois katsoo pari kertaa peiliin ja levylaatikkoon ja miettiä, mitä uutta he tuovat yhtään mihinkään. Ja tehdä tarvittavat johtopäätökset.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

leenuliinu

Posts: 1,022

#88 • • leenuliinu Kenen kaveri

mekaanikko:
---
leenuliinu:
Trolli eli trolli, mielestäni dj:ksi ryhtymisen takana pitäisi AINA olla visio siitä, että ajattelee pystyvansa selektioltaan tai tekniikaltaan tarjoamaan jotain, mihin muut eivät pääse.

---


Soooo true. Mun mielestä kaikki nykyäänkin DJ.tä leikkivät vois katsoo pari kertaa peiliin ja levylaatikkoon ja miettiä, mitä uutta he tuovat yhtään mihinkään. Ja tehdä tarvittavat johtopäätökset.



My point exactly.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

coco

Posts: 172

#89 • • coco hifipanda

mekaanikko:
---
Soooo true. Mun mielestä kaikki nykyäänkin DJ.tä leikkivät vois katsoo pari kertaa peiliin ja levylaatikkoon ja miettiä, mitä uutta he tuovat yhtään mihinkään. Ja tehdä tarvittavat johtopäätökset.




..Mutta tuovathan he ostovoimaa ja sitä kautta kannattavuutta vinyylien myyntiin / valmistukseen! =)
dj Missiah

Posts: 303

#90 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Tää on niin hauska, ei oo todellista*nauru*
Avatar
#91 • • Jaska Guest

herby:
Eihän DJ voi heruuttaa DJ:ltä.*iloinen*



Helposti*joo*
Nightmare

Posts: 137

#92 • • Nightmare
Kyllähän tuo on monesti mielessä käynyt, mutta tuskinpa sinne asti päästään.
iLJA

Posts: 218

#93 • • iLJA
Tää on niiiin paras! *nauru**super*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

rec

Posts: 2,923

#94 • • rec

Jaska, 25.3.2005 12:59:
---
herby:
Eihän DJ voi heruuttaa DJ:ltä.*iloinen*

---


Helposti*joo*



Kuinka ollakaan, että oli Jaskan repliikki! *nauru*
rec

Posts: 2,923

#95 • • Edited rec
Onks tää unta vain?

Onks tälläistä oikeasti olemassa? *ding*

Onks maailma syntynyt tulipallosta? *ding**ding*

Loppuun: dingdingdingeliding *pepsodent*
ville

Posts: 3,780

#96 • • ville olen oikeasti ujo

McSulatejuustot7, 20.6.2004 18:15:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...



Jos sua oikeesti kiinnostaa "vip-passit" niin nopeampi tapa saada niitä on esim

a) Nuolla kaikkien promoottorin perseitä (huom voi olla erittäin vaikeaa tehdä asiallisesti)

b) Hankkiutua vastuulliseksi jossain aktiivisesti bileitä järjestävässä organisaatiossa

c) Tehdä jotain toimintaa paremmin kuin 90% jengistä ja myydä tämä toiminta promoottoreille niin että he haluvat ostaa tätä toimintaa (valokuvaus, flaikut jne)


Mä oikeesti veikkaan, et pelkästään levyjä soittamalla vip-passeja on täysi tuska saada ... DJ:ä jotka saavat automaattisesti nimen listaan kaikkiin bileisiin ei paljoa ole ....


Ja lopuksi news flash: monet vipit eivät haluaa pitää vip-lappuja kaulassa koska

a) Se näyttää urpolta

b) Jengi ei halua erottua muista

c) 99% tapauksista VIP-lapusta ei hyödy mitään itse tapahtuman aikana

d) Jengi joka oikeesti on VIP:ä, on sellaisia jotka kaikki tuntee muutenkin


Jos vielä ihan asiaa puhutaan niin imo tää "skene" ei edes tunne käsitettä VIP ...
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#97 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

McSulatejuustot7, 20.6.2004 18:15:
---
Individual:
---
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...

kiitoks oikeasta vastauksesta kysymykseeni!

---


Voisin kuvitella, että sen sijaan että pääsee vaikka vip-kortilla jonojen ohi bileisiin, dj:t tykkää itse soittaa niissä bileissä. Tai niin mulle ovat ainakin jotkut tiskijukat sanoneet, että se soittaminen on keskimääräistä kivempaa. En tiedä sitten...

---


niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...



OMG!!!

Hei ihan aikuisten oikeesti lopeta nyt jo. Jos oikeasti haluat saada vippejä, niin helpommalla pääset jos yrität päästä vaikka johonkin tosi-tv ohjelmaan. Tai nuolet oikeiden henkilöiden perseitä.

On aika kallis ja vaivalloinen tapa yrittää saada vippejä ryhtymällä dj:ksi. Ensin hommaat laitteet (~700-2000 euroa), sitten levyihin vähintään pari sataa, jotta saat edes jonkinlaisen setin kasaan (tosiasiassa useampi tonni). Kun laitteet ja levyt on kasassa niin uhraat pari vuotta treenaamiseen ja nimen luomiseen, jotta sulla olis edes pienen pieni mahdollisuus saada vippi johonkin bileisiin.

Vieläkö kuulostaa satumaiselta?

Kyllä se ainakin meikäläisen kohdalla on rakkaus musiikkiin ja levyjen keräämisen sekä niiden kanssa kikkailun hauskuus, joka on ollut tähän hommaan ryhtymisen takana. Ja varmasti lähestulkoon kaikkien muidenkin, jotka tuolla bileissä niitä levyjä pyörittää. En ole IKINÄ ajatellut saavani vippejä. Korkeintaan kohtuullisen korvauksen palkaksi, jolla katetaan murto-osa tämän harrastuksen kuluista.

Jos sun motiivit on vippien, naisten, maineen tms. saaminen, niin harkitseppa vielä muutaman kerran.

DJ:n homma on hauskaa jos siitä rakastaa ihan sen soittamisen eikä mahdollisten etujen saamisen takia, sillä tosiasiassa siitä on glamouri kaukana. Usko pois.
Caro²

Posts: 5,301

#98 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mie rupesin deejiix yhessä yössä vuonna 99 ku kuulin, että deejiit saa seksiä.. Sitte saisin ees kerran.

EI o viel onnistanu. Pitäs varmaan ruveta soittaa polkkaa..
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#99 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Katos vaa, tää oliki aika vanha topicci.

Olis hauska kuulla, mitä MC Sulatejuustolle kuuluu. Joko on naiset jonossa ja monta vippiä takataskussa??
sielu hänkin

Posts: 343

#100 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Musta on kivampi olla musiikki desbotti eli valita aina kaikki kuunneltava musiikki ihan muuten vaan, ja kertoa kaikiklle että mun musiikki maku on ainoa hyväksyttävä. *sydän*

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*