olen päättänyt ryhtyä dj.xi!

144 posts, 8 pages, 72,491 views

Lauruska

Posts: 821

#41 • • Lauruska nihkee
oon huolissani jos te tyypit otatte tän topicin tosissanne =)
Avatar
#42 • • fanatic Guest
tottakai olen päättänyt ryhtyä*hih*enää ei puutu ku raha et sais vehkeet*nauru*
JustinSan

Posts: 822

#43 • • JustinSan Nullius in verba
Musta tulee sun eka fanis! *palvoo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Riku

Posts: 3,187

#44 • • Riku The Little Prince

McSulatejuustot7:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...

No kyllä saa olla vähintään sun tasonen idiootti, että rupeaa maksamaan tuhansia euroja siitä ilosta että saa marssia joku passi kaulassaan tyttöjä sen perusteella iskien. Henkkoht voin sanoa että homman aloitti kyllä ihan harrastemielessä, tai sitähän se vieläkin on, ajatellen että soittelee vain kotona omaksi ilokseen. Siitä se sitten on vain kehittynyt.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

akir0

Posts: 2,554

#45 • • akir0 idleRPG champion 2009
Parasta deejiiksi ryhtymisessä on se, että saa aivan vitusti rahaa!

[muokattu 20.6.2004 23:33]
Vexe

Posts: 1,016

#46 • • Vexe
No voi helvata. Nyt mä tajuan miks mulla ei oo rahaa, eikä naisia. Eikä muuten oo koskaan ollut vippejäkään.

Mistäs näitä dj statuksia saa ostaa?
Avatar
#47 • • astaroth Guest

Vexe:
Mistäs näitä dj statuksia saa ostaa?


Mun postimyyntifirmani myy niitä aikuisten värityskirjojen kylkiäisinä.*hih*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#48 • • Jussi Soro choon!
Kyl mä ainakin alotin soittamisen saadakseni naisia, ei kai kukaan muuten haluis veivamaan jotain vitun kiekkoja yksikseen kun muut dokaa ja pitää hauskaa *täh*

BTW, ei soittamalla näköjään kyl paljoo naisiakaan saa, et sikäli kyl turhaa hommaa.
Riku

Posts: 3,187

#49 • • Riku The Little Prince

JussiS:
BTW, ei soittamalla näköjään kyl paljoo naisiakaan saa, et sikäli kyl turhaa hommaa.

Siis nykyäänhän se on muita vaikeempi dj:n saada naisia, kun skeneily on niin pois muodista, ja heti jos hengaa dj:n kanssa, niin on bändäri ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#50 • • Jussi Soro choon!

pHaze:
Siis nykyäänhän se on muita vaikeempi dj:n saada naisia, kun skeneily on niin pois muodista, ja heti jos hengaa dj:n kanssa, niin on bändäri ;)


Joo, paska nakki. Mut täytyy kyl silti sanoo, et luontaisedut dj:n kanssa seurustelussa on valtavat, siinähän saa siivellä aina nainenkin vipit joka paikkaan ja ilmasta viinaa jne. Kyl siitä ilosta vähän vittuilua kuunteleekin.

Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä. *joo*
Avatar
#51 • • astaroth Guest

JussiS:
Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä. *joo*


*nauru*
lohikarme

Posts: 1,730

#52 • • lohikarme RitariVittupää

JussiS:


Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä. *joo*




Montaako oot jo bylsiny?? *nauru* *ding*

--
Qualis artifex pereo

tir

Posts: 951

#53 • • tir

McSulatejuustot7:

mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille



jahas.
entäs sitten nämä naispuoliset djt?
ollaanko mekin vaan naisten perässä...
haloo.
jos niitä vip-passeja niin kovasti haluat, niin helpompi tapa on luultavasti tutustua järjestäjiin ym. ihmisiin kun alkaa kuuluttelemaan olevansa dj ja haluavansa 'back-stagelle'.
nim. soittanut puol vuotta, pileissä takanakin pyörinyt 3v.

ja niin. Soitan musiikkia koska tykkään soittamisesta. Ja siitä että jos muutkin tykkää siitä mitä soitan.
ilmeisesti en ole sitten koskaan dj.*hmph*
Nemes

Posts: 2,099

#54 • • Nemes Balearium

JussiS:
---
pHaze:
Siis nykyäänhän se on muita vaikeempi dj:n saada naisia, kun skeneily on niin pois muodista, ja heti jos hengaa dj:n kanssa, niin on bändäri ;)

---

Joo, paska nakki. Mut täytyy kyl silti sanoo, et luontaisedut dj:n kanssa seurustelussa on valtavat, siinähän saa siivellä aina nainenkin vipit joka paikkaan ja ilmasta viinaa jne. Kyl siitä ilosta vähän vittuilua kuunteleekin.

Sitäpaitsi dj:t on poikkeuksetta harvinaisen lahjakkaita sängyssä. *joo*



hyvä pontti ;)
DJ Rx

Posts: 2,527

#55 • • DJ Rx FINRG Recordings
heheh... tää topic on kyl *plur* ... ei muutakun onnea valitsemallesi uralle... :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#56 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tää kyllä piristi mun päivää mielettömästi *plur*

Tämän topikin aloittajalla taitaa olla tälläinen käsitys Dj:n elämästä:
Ostetaan levarit, soitetaan himassa muutama viikko ja sitten päästään tuhannen ihmisen eteen soittamaan ja torjumaan niitä lukuisia naisia jotka suorastaan tulee heruttamaan kuolaten pääles! Bäkkärillä on ilmaista shamppanjaa ja alastomia naisia strippaamassa... Unohtamatta tietysti että jokainen promoottori soittaa sinulle taukoamatta ja pyytää soittamaan ibizalle ja Las Vegasiin...
Jokaisesta keikasta saa kymmeniä jos ei satoja tuhansia euroja ja kaikki Dj:t tietysti tulevat omalla helikopterilla bile paikan katolle...

McSulatejuustot7... Mietihän noi sun kuvitelmat pikkasen uusiks.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Pablo

Posts: 1,875

#58 • • Pablo

mayah:
No niin arvoisat promoottorit, kysynkin nyt teiltä, MISSÄ OVAT MINULLE TARJOILTAVAT NAISET???? Jos muutkin saa, niin kyllä munkin sitte pitäis.



Maija se olisi kyllä tasa-arvoa ajatellen suotavaa! *hih*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#59 • • Aziz Combat Fighter

Individual:
---
diffas:
Trolli tai ei, mäkin oon miettinyt, et jos sit alkais opettelemaan
dj:ksi.

---


Olis varmaan ihan hyvä idea. Pitääks se muutes paikkansa, että dj:t on kovia naistenmiehiä? *nauru*
Ja sitten tähän samaan syssyyn ihan oikeakin kysymys. Eli kärsiikö dj:t ns. ”ramppikuumeesta” ? Jos on paljon porukkaa tulos kattoo jne...



oikeesti, deejii on varmaan ainoo mies klubissa joka jatkuvasti saa käteensä jotain joka on 12” ja musta ja silti säilyttää heteroseksuaalisen asenteensa, mikäli on kyse heteroseksuaalisesta DJ'stä. Tämä luo deejille ns. asiantuntijastatusta aiheessa, joka saa naiset kuumiksi :)

Ja toi ramppikuume paranee kaljalla.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#60 • • Jussi Soro choon!

mayah:
Jos muutkin saa, niin kyllä munkin sitte pitäis.


Sun tarvii hommata itelles kato vakihoito, joku sellanen, et jos et muuta saa, ni siltä sit. :)

Individual:
Ja sitten tähän samaan syssyyn ihan oikeakin kysymys. Eli kärsiikö dj:t ns. ”ramppikuumeesta” ?


Kyllä mä ainakin kärsin, ihan oikeesti. Ja Ana on oikeessa siinä, et se paranee vain kaljalla.