olen päättänyt ryhtyä dj.xi!

144 posts, 8 pages, 72,471 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock

McSulatejuustot7:
kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille



Sulla on näköjään erityinen näkemisen lahja, koska mun käsitykseni mukaan ihmisten motiivit tehdä milloin mitäkin juttuja on sangen yksilökohtaisia. Hienoa et katsot olevasi rehellinen kertoessasi motiiveistasi. Musta ajatuksesi ”dj:ksi ryhtymisestä, jotta saa vippejä, naisia ja kunniaa” vaan on lähinnä surullinen ja huvittava. Älä kuitenkaan otaksu, että kaikkien motiivit ovat samat kuin itselläsi ja että ostamalla muutaman vinyylin saisit automaattisesti pinnpiä, kaulaan ripustettavia pätemisflaboja ja suuren fanilauman.

Suurin osa niistä jonkinlaisen ”skeneikonin” asemaa nauttivista ihmisistä, jotka edes etäisesti tunnen eivät ole koskaan pyytäneet tulla nostetuksi sille omituisella jalustalle, joille he sinunkin mielestäsi kuuluvat. Monia heistä asia suorastaan vituttaa.

McSulatejuustot7:
niinpä, yleensä kukaan ei vaan myönnä sitä ääneen,mutta jokaikinen voi olla siitä mun kanssa samaa mieltä (ainakin sisimmässään) että on hienoa kulkea vip passi kaulassa...



...ja paskat on. Mua vippiflaban kantaminen ainakin yleensä nolottaa lähinnä ja siksi ne onkin mulla 95% ajasta taskussa.

[muokattu 20.6.2004 18:23]
Individual

Posts: 10,942

#22 • • Individual HYPNO!

nomic:

ja tohon vippi,naiset, kunnia juttuun vielä niin kyllä se vastaus löytyy iha omasta naamasta, jos oot hyvännäköinen niin kyllä varmasti jotkut hyppii kimppuu et ”oot ihuna! puspus!” (kuviteltu tilanne) :P
*piis*



Tai sitten jos olet Timo Maas:in näköinen, niin voi olla että eivät hypi... *nauru*
blender

Posts: 2,552

#23 • • blender Arcade | KAIKU
Ehkä vähän julmaa mut mitä jos et ryhtys ees dj.xi! Tai mikäs siinä mutta jos sulle ei riitä kotona soittaminen niin ei ehkä kannata... Ja sä yleistät iha liikaa dj:n sisimpiä ajatuksia, teit itsestäsi vielä pellen, ja nyt odotat heti oitis joka perjantaille ja lauantaille buukkauksia kun isket ensimmäisen laukkamiksin nettiin

Lykkyä tykö dj uralle *lmao*

(ja jos joku pitää tätä postausta törkeänä, niin sanon tasan silleen kun ajattelen, niinkun mcsulatejuustokin teki)
nomic

Posts: 4,120

#24 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

McSulatejuustot7:
on hienoa kulkea vip passi kaulassa...


kyllä sulla se vippi roikkuu kaulassa edelleenkin jos oot soittamassa, vai oletko saanut käsityksen että esiintyjä joutuu maksaa itsensä sisään?
ja vieläkin että pääset soittamaan vain jos osaat/olet lahjakas

eihän maalarikaan maalaa tailuja ku muijat sitten kattoo et ”uuh, miten kaunis maisema!” maalari maalaa koska tykkää maalata, eihän sitä väkisin yrittämällä tule mitään, naurut vain perään... minäkin voisin kyllä kokeilla alkaa vääntää maailman parasta musaa niin kyllä sitten naiset repii joka suuntaa, vippejä tulee jätesäkeissä eteen, kaikki kumartaa mulle ja rahaa tulee kokoaika... noi olisi kyllä kivoja syitä alkaa maailman parhaaksi mutta kun uskoisin että se joka on maailman paras on aloittanut varmasti niin että ”hei, tää on kivaa, mä teen tätä lisääkin koska tykkään tästä, vakit muitten mielipiteistä että mitä soitan, kunhan ite tykkään” jne...

missä on mun naiset, kunnia ja vipit? nyt olisi aika lähetellä kaikki mulle postissa...
voin kertoa osoitteen privassa, kaikki halukkaat vaan rohkeasti mukaan... älkääkä unohtako rahaa! ... mä oon sentään mä... mä en oikeasti edes nauti konemusasta, klubbarissakin olen vain kun kyylään kuvia ja profiileja kun siellä on nättejä ihmisiä ja kun oon maailman paras niin ne on kaikki varmasti mun kimpussa
nomic

Posts: 4,120

#25 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Individual:
---
nomic:

ja tohon vippi,naiset, kunnia juttuun vielä niin kyllä se vastaus löytyy iha omasta naamasta, jos oot hyvännäköinen niin kyllä varmasti jotkut hyppii kimppuu et ”oot ihuna! puspus!” (kuviteltu tilanne) :P
*piis*

---


Tai sitten jos olet Timo Maas:in näköinen, niin voi olla että eivät hypi... *nauru*



*nauraa*

no naama sensurointiin vaa, ei sillä ole väliä kunhan on feimj :P
naiset tykkää ku näkee pojalla vipin ”toi on salee joku julkkis ku sil on vippi!” -ei näin *eiei*
blender

Posts: 2,552

#26 • • blender Arcade | KAIKU

nomic:
---
McSulatejuustot7:
on hienoa kulkea vip passi kaulassa...

---

kyllä sulla se vippi roikkuu kaulassa edelleenkin jos oot soittamassa, vai oletko saanut käsityksen että esiintyjä joutuu maksaa itsensä sisään?
ja vieläkin että pääset soittamaan vain jos osaat/olet lahjakas

eihän maalarikaan maalaa tailuja ku muijat sitten kattoo et ”uuh, miten kaunis maisema!” maalari maalaa koska tykkää maalata, eihän sitä väkisin yrittämällä tule mitään, naurut vain perään... minäkin voisin kyllä kokeilla alkaa vääntää maailman parasta musaa niin kyllä sitten naiset repii joka suuntaa, vippejä tulee jätesäkeissä eteen, kaikki kumartaa mulle ja rahaa tulee kokoaika... noi olisi kyllä kivoja syitä alkaa maailman parhaaksi mutta kun uskoisin että se joka on maailman paras on aloittanut varmasti niin että ”hei, tää on kivaa, mä teen tätä lisääkin koska tykkään tästä, vakit muitten mielipiteistä että mitä soitan, kunhan ite tykkään” jne...

missä on mun naiset, kunnia ja vipit? nyt olisi aika lähetellä kaikki mulle postissa...
voin kertoa osoitteen privassa, kaikki halukkaat vaan rohkeasti mukaan... älkääkä unohtako rahaa! ... mä oon sentään mä... mä en oikeasti edes nauti konemusasta, klubbarissakin olen vain kun kyylään kuvia ja profiileja kun siellä on nättejä ihmisiä ja kun oon maailman paras niin ne on kaikki varmasti mun kimpussa




*plur* nomic sä oot paras *plur*
nomic

Posts: 4,120

#27 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

blender:
---
*plur* nomic sä oot paras *plur*


mä tiiän, ja sun skenepisteet nousi kun kirjoitit mun nimen *vink*
sait muuten kunniaaki, naiset tykkää ku puhut julkkisten kanssa :D

*nauraa ja menee häpeämän luolastoonsa josta tarkkailee tätä topikkia snipun kerahymiö*
Individual

Posts: 10,942

#28 • • Individual HYPNO!

nomic:
---
Individual:
---
nomic:

ja tohon vippi,naiset, kunnia juttuun vielä niin kyllä se vastaus löytyy iha omasta naamasta, jos oot hyvännäköinen niin kyllä varmasti jotkut hyppii kimppuu et ”oot ihuna! puspus!” (kuviteltu tilanne) :P
*piis*

---


Tai sitten jos olet Timo Maas:in näköinen, niin voi olla että eivät hypi... *nauru*

---


*nauraa*

no naama sensurointiin vaa, ei sillä ole väliä kunhan on feimj :P
naiset tykkää ku näkee pojalla vipin ”toi on salee joku julkkis ku sil on vippi!” -ei näin *eiei*



Vois tehdä sellaisen ohjelman kuin Miljonääri dj. Yksi täysin soittotaidoton laukkadj pistettäis esittämään jotain PVD luokan superstara dj:tä ja muijat kilpailis siitä jossain ranskalaisessa linnassa, jonne on tehty klubi.
UzU

Posts: 2,361

#29 • • UzU [33100]
Nyt toi McSulatejuustot7 on saanut kyllä vakuutettua mut. Mä taidan kans alkaa dj:ks. Sit saan aina naisia, vip-passeja sekä kunniaa!

Täältä tullaan kuuluisuus!
Jone

Posts: 8,258

#30 • • Jone Archibald Haddock

UzU:
Nyt toi McSulatejuustot7 on saanut kyllä vakuutettua mut. Mä taidan kans alkaa dj:ks. Sit saan aina naisia, vip-passeja sekä kunniaa!

Täältä tullaan kuuluisuus!



Ruvetaan kaikki DJ:ksi, niin sit kenenkään ei enää tarvii maksaa sisään bileisiin ja kaikki saa mimmejä tai kundeja & kunniaa. Sit ainoo mistä ikinä enää tarvii maksaa on niinq tikkarit ja kiksukarva! *plur*

[muokattu 20.6.2004 18:40]
blender

Posts: 2,552

#31 • • blender Arcade | KAIKU
tämä taitaa olla tän viikon hauskin topic,

mcsulatejuustot7 kannattaa tsekata myös skenepistelaskuri topic ja mensan älylkkyystesti topic, (häröily alueella)

ja sit voit julkistaa viel ne pojot jookosta? *hihu*
Individual

Posts: 10,942

#32 • • Individual HYPNO!

blender:
tämä taitaa olla tän viikon hauskin topic,

mcsulatejuustot7 kannattaa tsekata myös skenepistelaskuri topic ja mensan älylkkyystesti topic, (häröily alueella)

ja sit voit julkistaa viel ne pojot jookosta? *hihu*



Tällaiset piristää kyllä... *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#33 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
en oo vieläkää saanut yhtään viestiä privaan :(
mä lopetan musan tekemisen sitten...
KIITTI VAA!
*igor* ... *hahjust*
NextAce

Posts: 2,505

#34 • • NextAce Alienated
*lmao*

--
-Alienation-

-----

MaSari

Posts: 1,986

#35 • • MaSari space jammer
*lmao*

Vähäx niiq viileetä!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Fentae

Posts: 186

#36 • • Fentae
Voi huoh. *lmao*
edit: typo

[muokattu 20.6.2004 21:57]
Zwek

Posts: 1,701

#37 • • Zwek

McSulatejuustot7:
---
Jone:
---
McSulatejuustot7:
ei en tajuu miten ihmiset ottaa ton vip passi homman nyt tollatavalla...kaikki voi kuitenkin jossain sisimmässään myöntää että on se varmasti yksi syy, muuten sitä varmasti tyytyisi soittamaan vaan kotonaan...

---


Ootko sä ihan tosissasi niinq aikuisten oikeasti, vai onko mulla vaan herkkäuskoinen päivä?

---


mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille



Paskaa sanon minä... Ei jaksa kommentoida enempää...
efo

Posts: 1,908

#38 • • efo Laserpoint
Ei muuta kun onnea ja menestystä tulevalle uralle jota ei tule.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Claquesous

Posts: 3,206

#39 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vähänxxx s11st11

Good for you

--
32. of December

Rocca

Posts: 3,064

#40 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

McSulatejuustot7:
mun mielestä on tekopyhää sanoa että ryhtyy soittamaan PELKÄSTÄÄN sen takia että tykkää musiikista, koska kaikki jotka haluavat esiintymään haluavat myös niitä muita asioita mitä siihen kuuluu esim.vip passit, naiset, kunnia...muuten sitä vaan soittaisi kotonaan omaksi ilokseen...
sitä ei varmaan monikaan myönnä mutta kyllä kaikki ajattelevat sisimmässään niin...minä vaan uskallan ilmaista asiani kaikille



NO HUHUH siis HUHU totanoin onkos se silleen et tarvii aina soittaa sen kunnian takia? meinaan itte täsä oon soitellu jo yli puol vuotta ja soittelen JUURI OMAKSI iloksi....*hihu* ja mul ei oo ees hinkuu mennä soittelee musaa minnekkään klubille ku mul riittää ku koton soitan ja sit meen klubille joraa niitten muitten dj:tten tahtiin...Ja todellaki se soittaminen alkaa juuri siitä että tykkää soittaa musaa ja rakastaa sitä touhuu*piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!