Fiilis - Pääsiäinen 16.4.2006 @ Kouvola

134 posts, 7 pages, 36,783 views

antOn°

Posts: 1,094

#101 • • antOn° 02200
Pakko se on kohta päästä lähtemään tähän suuntaan. Just kuuntelin Toukan settiä taltioituna Fiiliksestä. *kipinä* Ja kun ei kerran muita tästä suunnasta ole lähteviksi ilmoittautunut, niin taidanpa ratkaista 'kuskipulmani' hotelliin majoittumalla! *joo*
Axu-T

Posts: 427

#102 • • Axu-T
Ei hitto! Vielä tässä!

Nyt on lähdettävä paikalle ja vauhdikkaasti että pääsee tunnelmiin... *jiihaa*
ReiNe

Posts: 146

#103 • • ReiNe
oon monesti miettinyt, et kuinka tällänen henkeenvereen juglisti sitä aina vaan pomppii kipeel sykkeellä jotain hause pimputuksia, mut näin se vaan on..*iloinen* kiitos taas kerran mukavista bileistä! ja suuri kumarrus järkkäreille sekä robert petersonille!!! kitoooos! ihana tanssia :) *sydän*

--
femalejunglist

Arctos

Posts: 634

#104 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Robert veti kyllä ihan kipeen hyvää saundia. Välillä vähän vähemmän mun makuun, mut pääsääntösesti rautasia biisejä. Taitaa olla Bar Moskvan reissu eessä..

Kiitos Fiilis!

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#105 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Hihihii! Olipas ne hipat, vieläkiki ihan kännis enkä edes lähteny jatkoille.. Taidanmpa kellahtaa tonne lepolootaan ja katella tätä foorumia myöhemmin..

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Caro²

Posts: 5,301

#106 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Arctos, 17.4.2006 11:11:
Taitaa olla Bar Moskvan reissu eessä..


Tuumailin kuule just ihan samaa. Soitti nimittäin ihan järettömän hyvää soundia. Viimeksi ku muistan moista haussia kuulleeni, niin oli Mr. Tommy Deejay vauhdissa Kotkan Spiceissä.
Axu-T

Posts: 427

#107 • • Edited Axu-T

Caro², 17.4.2006 14:07:
---
Arctos, 17.4.2006 11:11:
Taitaa olla Bar Moskvan reissu eessä..

---

Tuumailin kuule just ihan samaa. Soitti nimittäin ihan järettömän hyvää soundia.



Joo, tyylikästä oli mitä maltoin hetkeksi perehtyä..

Mulle taas Alex Kunnari oli koko illan isoin juttu (vaikka jostain syystä sekoitinkin kaverin aluksi Alex Niemiseen. Niin tyypillistä minulle). En ole koskaan Kunnaria kuullut ja vielä kun Fiilistä varten housen saloihin syvennyttiin, niin jopas potki! *plur*

Sumuisen muistini kätköistä löytyy joku tälläinen visio eilisestä loppuhuipennuksesta (Alex):
Axu-T

Posts: 427

#108 • • Axu-T
Ja vielä yhteenvetona: kokonaisuudessaan mieletön tunnelma koko talossa, eli iso kiitos ihan kaikille!
SA-TomTom

Posts: 2,727

#109 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
paremmissakin bileissä on tullu käytyä. en nyt vaan muista millon <3

muna jäi maalamatta, mutta muilta näytti taidetta syntyvän yllinkyllin. uzun mämmikierros rokkas aika nätisti ja drinkkiliput myös meni hyvään kotiin...

se keltainen pikkutipu siinä mixerin powerin päällä meinas selkeesti polkasta virrat pois - alex kunnari veti tästä huolimatta kylmänrauhallisesti homman kotiin. - mut myös tanssilattialle :P

grillikausi tuli avattua aamujatkoilla :) perinteinen "bileet roxburyssä" featuring toukan kokkailut on jo legenda, jonka vuoksi pelkästään kannattaa vaikka kontata kouvolaan <3 kiitos jp houstingista ja kotikyydistä!

ja suurin kiitos koko fiilis-posselle! - donitseista tietenkin.

ainiin joo: poliisi-setä - oot kyllä levoton menijä! :D

--
Never give up.
Never surrender.

UzU

Posts: 2,361

#110 • • UzU [33100]

SA-TomTom, 17.4.2006 17:10:
grillikausi tuli avattua aamujatkoilla :) perinteinen "bileet roxburyssä" featuring toukan kokkailut on jo legenda, jonka vuoksi pelkästään kannattaa vaikka kontata kouvolaan <3 kiitos jp houstingista ja kotikyydistä!



x2 :)

Tosin tällä kertaa tehtiin se erhe että katsottiin leffa loppuun asti. Mitä tavoitteita minulla enää elämässä on?

Anselmi, kiitos mämmistä. Sitä oli tarpeeksi myös ensi vuoden tarpeisiin.
0-scar

Posts: 760

#111 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Oli kyllä ihan tosi nastaa! Kantsi ajella sinne asti *plur*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Puke

Posts: 109

#112 • • Puke Super Socket
Mukavan rento tunnelma näissä fiiliksissä. Voisi alkaa käydä useammin *hih*
Oliver Chase

Posts: 217

#113 • • Edited Oliver Chase Fiilis
Red Carpet - Allriight... siinä on kyllä ehkä yksi viime vuoden hienoimmista julkaisuista... Anselmikin taisi sen pienessä hiprakassa huomata kun Alex pisti tulemaan. *vink*

Joo, varsin mukavat oli pirskeet - jengiäkin oli saapunut mukavasti (tilaa kyllä olisi muutamalle vielä ollut *iloinen*).

ISO käsi kaikille vieraleville tähdille vielä. Peterson ja Kunnari soittivat kumpikin eri hienot setit, varsinkin Kunnarin loppu vedätykset jäivät mieleen "TURN THE LIGHTS OFF" *jiihaa*

Fiiliksen 3v bileitä odotellessa...
antOn°

Posts: 1,094

#114 • • antOn° 02200

Arctos, 17.4.2006 11:11:
Taitaa olla Bar Moskvan reissu eessä..



Moskvassa käyneenä voin todellakin suositella mestaa lämpimästi. Kannattaa hieman vakoilla netin kautta, et milloin dekkien on ketäkin. Suurempiakin nimiä mestassa taitaa käydä tasaiseen tahtiin..

Mut joo, Robert Peterson rokkas. TNX!
djputte

Posts: 578

#115 • • djputte Techmu
Oli taas tuttu Fiilis-meininki päällä, eli oli erittäin hauskaa! Pirun hyvää musiikkia koko illan ajan. Petersonilla ja Kunnarilla vakuuttavaa soitantoa - pari kertaa kun alkoi kuulostaa vähän puuduttavalta, niin johan seuraava ralli nostatti tunnelman taas kohilleen.

Kiitokset Fiilis-posselle!
Jää

Posts: 336

#116 • • Jää
Kiitoksia hyvistä bileistä!

Päästiin tulemaan vasta myöhään, kun kuskin etsiminen kesti! Itse olin pikku Flunssassa, mutta ei se tunnelmaa estänyt! Illan virovahvistus oli aivan uskomatonta kuunneltavaa! Sellaisia ralleja tuli että huh huh! Uskomattoman hienosti sulautettiin eri tyylejä ja biisejä yhteen! Mutta itselle tua Kunnarin setti oli pienoinen pettymys! Hyviä biisejä tuli ei siinä mitään, mutta setin rakentelu oli tipotiessään! En ainakaan itse löytänyt mitään punaista lankaa! Biisit vaan lensivät lautaselle suurinpiirtein randomilla järjestyksellä. Jätkä innostui myös kikkailemaan, joista nyt ei monikaan kikka osunut kohdalleen! Mutta ei se menoa haitannu! Kiitoksia bileistä oli kivaa!
Kepa

Posts: 1

#117 • • Kepa
Taaskaan ei Fiilis pettänyt odotuksia, meno oli mitä mainioin ja legendaarisia jatkojakaan ei voinut jätää väliin .
teemu.

Posts: 47

#118 • • teemu.
kyllä niin harmittaa että en paikalle päässyt. pojjaat niin kehuivat Pettersonia. Kuulemma oikein mukavaa soundia mies soitteli. ja olisin niin halunnut nähdä kunnarin alexin soittoa mutta ne jäävät valitettavasti hamaan tulevaisuuteen. toivottavasti aikaa ei kuitenkaa liian kauan kerkeä vierähtää ennen kun pääsee alexin soittoa todistamaan paikan päälle!
teemu.

Posts: 47

#119 • • teemu.
..ja oon missannu jatkot mis katottu bileet roxburyssä? mun elämältä putos just pohja!
alex kunnari

Posts: 604

#120 • • Edited alex kunnari
Hyviä biisejä tuli ei siinä mitään, mutta setin rakentelu oli tipotiessään! En ainakaan itse löytänyt mitään punaista lankaa! Biisit vaan lensivät lautaselle suurinpiirtein randomilla järjestyksellä. Jätkä innostui myös kikkailemaan, joista nyt ei monikaan kikka osunut kohdalleen![/quote]

Tuosta voi syyttää Fiiliksen loistavaa jengiä.. jolle kiitos bileistä! Nimittäin soitan aina keikat selvinpäin.. ja nyt pojat olivat päättäneet ettei se käy.. hieman kun juon niin kuulo menee täysin.. "se" punainen lanka se siis todellakin katoaa.. heh.. setin rakentelu mitä colorsissa olen tehnyt unohtuu myös.. mutta nyt olikin kyseessä rennot bileet ja ainakin minulla oli hauskaa.. : ) tärkeintä on musiikki eli ne kappaleet sekä se Fiilis!!