Fiilis - Pääsiäinen 16.4.2006 @ Kouvola

134 posts, 7 pages, 36,772 views

m1kk3

Posts: 5,560

#23 • • Edited m1kk3 no-life

Caro², 24.2.2006 13:31:
Jos on henkilöillä jottain biisitoiveita, niin saapi hihkua näin sopivasti etukäteen, niin katson omalta osalta mitä pystyn toteuttamaan *joo*




Silicone Soul - Right On! (instrumentaalina)
Silicone Soul - Les Nocturnes
Seamus Haji & Emanuel - Take Me Away (dub)
Danny Tenaglia - Music Is The Answer
Raven Maize - The Real Life
Joey Negro - Make A Move On Me (dub)


noista jos jotain löytyis sun pakista ni olisin ikionnellinen *hihu*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#24 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

mikkelsson, 11.3.2006 15:02:
noista jos jotain löytyis sun pakista ni olisin ikionnellinen *hihu*


Muutama noista löytyypi, mutta versioina tuen kyllä ehdottomasti vokaalipitoista tavaraa *sydän*

Olin aika yllättyny tuosta Take Me Awaystä, ite oon kokenu sen biisin vaan aika keskinkertaseksi täytebiisiksi, vaikkakin ihan hyvin tehdyksi *hihu*
m1kk3

Posts: 5,560

#25 • • m1kk3 no-life

Caro², 11.3.2006 15:24:
Muutama noista löytyypi, mutta versioina tuen kyllä ehdottomasti vokaalipitoista tavaraa *sydän*

Olin aika yllättyny tuosta Take Me Awaystä, ite oon kokenu sen biisin vaan aika keskinkertaseksi täytebiisiksi, vaikkakin ihan hyvin tehdyksi *hihu*



no ei sen oikeestaan väliä onko dubi vai vokaalien kera, loistavia biisejä molemmin päin *pihkassa* tosiaan jotain noista (fiiliksestä riippuen tietenkin:) jos saisit soimaan ni olis aivan ihanaa *sydän*

mie kyllä oon ihastunu tosi paljon tohon Take Me Away:hin, ehottomasti parasta mitä olen Hajilta kuullu, mutta sehän on toki makuasia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#26 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

mikkelsson, 11.3.2006 15:30:
mie kyllä oon ihastunu tosi paljon tohon Take Me Away:hin, ehottomasti parasta mitä olen Hajilta kuullu, mutta sehän on toki makuasia :)


Take me awayhän on stonebridgen biisi? ettet Put em High:ta tarkottanu?
Caro²

Posts: 5,301

#28 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

mikkelsson, 11.3.2006 15:45:
tota tarkotin: http://www.discogs.com/release/610617 tosin siitä näkyy kyllä olevan myöskin Stonebridgen remix: http://www.discogs.com/release/614174 et sikäli... menipäs tää nyt hankalaksi *ding**nauru*


Miul ei tuota kyl ole, mutta onko tuolla jotain tekemistä Stonebridgen - Take me awayn kanssa .. hmm.. enkä löydä klippiä tuohon raitaan ny mistään.. ärrimurri
Niki

Posts: 83

#29 • • Edited Niki Fiilis.org

Caro², 11.3.2006 15:56:
---
mikkelsson, 11.3.2006 15:45:
tota tarkotin: http://www.discogs.com/release/610617 tosin siitä näkyy kyllä olevan myöskin Stonebridgen remix: http://www.discogs.com/release/614174 et sikäli... menipäs tää nyt hankalaksi *ding**nauru*

---

Miul ei tuota kyl ole, mutta onko tuolla jotain tekemistä Stonebridgen - Take me awayn kanssa .. hmm.. enkä löydä klippiä tuohon raitaan ny mistään.. ärrimurri



On ihan Seamuksen oma tekele ja aivan loistava biisi.

Jokatapauksessa pääsiäisenä 10h loistavaa musiikkia ja rentoa tunnelmaa tiedossa. Tämä mämmikoura ainakin on jo ihan pääsiäiskäpynä.. eiku pupuna.
m1kk3

Posts: 5,560

#30 • • m1kk3 no-life

Niki, 11.3.2006 18:03:
On ihan Seamuksen oma tekele ja aivan loistava biisi.




*joo* <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#31 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Niki, 11.3.2006 18:03:
On ihan Seamuksen oma tekele ja aivan loistava biisi.


Nappaaks sie sen mukaa, ko miul ei tuota o? sekotin sen tosiaan sihen stonebridge/theresen samannimiseen hieman aikaisemmin julkastuun täytekappaleeseen :)
pelledee

Posts: 56

#32 • • pelledee

Nefertete, 22.2.2006 21:19:
Enää pitäis keksiä, et millähän ihmeellä sitä jaksais ma-aamuna töihin...

Eikös se maanantai ole jopa melkoisen kansainvälinen juhlapyhä?
Ja kun suomessa varmaan lähes jokaisessa TES:ssä juhlapyhistä mak$etaan korvau$, niin $uosittelen menemään töihin vaikka krapula$$a ja vä$yneenä! =)
Nefertete

Posts: 665

#33 • • Edited Nefertete pile-eläin

pelledee, 12.3.2006 14:23:
---
Eikös se maanantai ole jopa melkoisen kansainvälinen juhlapyhä?
Ja kun suomessa varmaan lähes jokaisessa TES:ssä juhlapyhistä mak$etaan korvau$, niin $uosittelen menemään töihin vaikka krapula$$a ja vä$yneenä! =)



Jep, niinhän tuo taitaa olla vapaa jopa meillä, että ei tartte siitäkään murehtia.. :)
Ainiin, ja meidän alalla ei taida olla mitään TES:iä, tai ainakaan tuolla ei noudateta kuin työlakia tjsp. ...

--
Toiset tykkää muhkummasta.

m1kk3

Posts: 5,560

#35 • • m1kk3 no-life

Nefertete, 12.3.2006 16:08:
Ainiin, ja meidän alalla ei taida olla mitään TES:iä, tai ainakaan tuolla ei noudateta kuin työlakia tjsp.



ai millä alalla ei mukamas ole TES:iä ? *ding* kyllä mun käsittääkseni joka alalla pitäs olla sellanen (saa korjata jos olen väärässä *hymy*)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#36 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Individual, 12.3.2006 16:10:
---
Caro², 11.3.2006 14:43:
---
Individual, 11.3.2006 13:54:
LAB4: Candyman *joo*

---

Biisitoiveella viittasin musiikkiin.

---

*nauru* Entäs tämä sitten Havana Funk - Bakiri Ba? On aika tykki.


Täähän sai soida silloin parivuotta sitten joka Fiiliksessä monta kuukautta. Kuuluu ehdottomasti sarjaan "Thö Fiilislattarit".. Tällä ottaisi ainakin peninkulman pituisen harppauksen pääsiäispippaloista kohti kesää.. *hymy*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Nefertete

Posts: 665

#37 • • Nefertete pile-eläin

mikkelsson, 12.3.2006 16:18:
---
Nefertete, 12.3.2006 16:08:
Ainiin, ja meidän alalla ei taida olla mitään TES:iä, tai ainakaan tuolla ei noudateta kuin työlakia tjsp.

---


ai millä alalla ei mukamas ole TES:iä ? *ding* kyllä mun käsittääkseni joka alalla pitäs olla sellanen (saa korjata jos olen väärässä *hymy*)



Menee kyl jo pahasti ohi aiheen, mut töissä oli just noiden upm-irtisanomisten jälkeen puhetta, ettei meillä ole mitään omaa tes:iä, vaan noudatetaan pelkästään työlakia. Pitäisi varmaan ottaa vähän paremmin selvää tästäkin.. *blush*
Oon siis mainostoimistossa töissä.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

m1kk3

Posts: 5,560

#38 • • m1kk3 no-life

Nefertete, 12.3.2006 19:45:
Menee kyl jo pahasti ohi aiheen, mut töissä oli just noiden upm-irtisanomisten jälkeen puhetta, ettei meillä ole mitään omaa tes:iä, vaan noudatetaan pelkästään työlakia. Pitäisi varmaan ottaa vähän paremmin selvää tästäkin.. *blush*
Oon siis mainostoimistossa töissä.




joo kyl se on hyvinki paljo mahollista ettei oo, (ei kai se tosiaan mikään pakollinen asia ole), ja luultavasti toi asia niin onkin kerta sitä silleen puhutaan :) Minäkään noista sen enempää tiiä *justjoo* mut sori offtopikki, jatketaan täst eespäin jollain aiheeseen liittyvällä :D

hitto kyl tätä tapahtumaa ootan päivä päivältä enemmän *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#40 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Hihi.. katsotaas saanko täytettyä levypakkia parilla vanhalla ja hyvällä rallilla, tai ehkä peräti jollakin hieman yllättävämmällä raidalla *hihu*

Paree olla paikalla *hihu*

EDIT: = ehtiikö pari levyä tulla saksasta *sydän*