Marco V - In Charge 19.8.2005 @ Helsinki

161 posts, 9 pages, 27,886 views

koitos

Posts: 96

#141 • • koitos ooOOoo
mimimimimimi..... vitsi ku ei päässy *nyyh* joudun kai itkemää itteni uneen jonkun kuukauden ajan. JussiS ja valot olis ollu kyl varmasti sen 20e arvosta!
(5) (3)

Posts: 265

#142 • • (5) (3) -no rest for the evil-


EDIT:
Ja ainiin, vielä tämä pokejen kanssa käyty keskustelu...

Poke toiselle: "Paljos meillä olikaan ikäraja?"
Toinen: "20"
Minä: *näyttää ajokorttia*
Poke: "Tervetuloa!"

Kiitos teille myös *plur*




voih... oon lepsuillu siel ovel.. ei tuu toistuu *hihu*

--
theworldismine

Jahas

Posts: 1,435

#143 • • Jahas
Semmoset bileet *sydän*

Marco oli illan kunkku, vaikkakin vähän tasapaksua kamaa tuli siinä setin puolivälin tienoilla. Anyway monta tuttua biisiä ja vielä enemmän kivoja uusia tuttavuuksia. Tanssimusiikkia minun makuuni, kiitos Marco!
kinderi

Posts: 1,783

#144 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pöhpöh..
Rakastuin Tabiin *joo* Aivan loistavaa,ihanaa,mahtavaa musiikkia!
Jäi kyllä itse Marco aika alakynteen mutta minkäs teet..Tiedänpähän ainakin etten herran keikalle välttämättä uudestaan mene,ei ollu ihan mun makuun.. Lopun parit biisit oli ihan kivoja,pakko myöntää..Vähän erilaista odotin.
Mutta onneks seura oli taas parasta *hali*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Ova

Posts: 220

#145 • • Ova
Kyl Marco V oli loistava!! *jiihaa*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

kml

Posts: 1,142

#146 • • kml Keyhole Markup Language

(5) (3), 20.8.2005 21:21:
voih... oon lepsuillu siel ovel.. ei tuu toistuu *hihu*


Oi voi.. Pitikin mennä sanomaan *eiei*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

((P.M.J))

Posts: 8

#147 • • ((P.M.J))
Oli aivan mielettömät bileet pitkästä aikaa...*jiihaa**aplodit*





bileet oli aivan loistavat! Ei ole kyl ollut vään aikaan tälläsii biletiä tääl kesän aikane.
Marko v soitti aivan loistavaa settii...
jalt on vieläkin aivan poikki mut ei se mitään haitta kunhan tuli nautittuu hyvästä musasta*jiihaa**aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#148 • • Edited Jussi Soro choon!

(5) (3), 20.8.2005 21:21:
voih... oon lepsuillu siel ovel.. ei tuu toistuu *hihu*


Pakko muuten mainita, mut La Tourissa on kyl ehdottomasti parhaat portsarit koskaan ikinä. Onks teistä suurin osa Haban kautta tekees teknobileiltoja, vai onks toi ihan vakiomiehitys? Erittäin asiallista toimintaa kokonaisuudessaan. Kiitoksia :)
efo

Posts: 1,908

#149 • • efo Laserpoint

JussiS, 21.8.2005 11:04:
Onks teistä suurin osa Haban kautta tekees teknobileiltoja, vai onks toi ihan vakiomiehitys?


Molempia*hymy*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

SunsetGirl

Posts: 17

#150 • • SunsetGirl
Mulla oli niiiiin kivaa näissä bileissä *sydän*
Oli kyllä ihan huippu bileet pitkästä aikaa.

Erittäin tyylikäs kokonaisuus! *plur*

Mille Grazie *hih*
Ita

Posts: 153

#151 • • Ita pikkune
Jepulis, kyllä meikä taas kerran viihty bileissä.
Jussi soitti kyl todella maistuvan setin niinku moni on täälä hehkuttanut, Tabilta tuli loppupäässä todella hyviä biisejä ja Marco oli kyl illan kunkku. Eipä pahemmin kaduttanut lähtä näihin "melkein" extemporee perjanataina, kivaa oli.
DiscoStu

Posts: 85

#152 • • DiscoStu Team Jorma
ihan kiva ilta muutenkin, mutta *sydän*Marco V *sydän*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

Timce

Posts: 5,381

#153 • • Timce
Mukava humala ;) Suomi-äijät soitteli hyvää matskua (Mitä nyt pystyn muistamaan) ja Marcoltakin tuli muutama hyvä raita.

Joykit - Adrenaline <3

Nothin' special, mutta voitti kotona kyhjöttämisen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

juGis

Posts: 563

#154 • • juGis
Joo, oli kyllä maistuva setti Marcolta. Sopivasti teknohtavaa pörinää. Harmi vaan että jengii ei ollu paljoo paikalla, mutta se varmaan johtunee lippujen suolasesta hinnasta. Mut rokkas kyl.

*piis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#155 • • hrdkvr KURGO
no nyt tulee eka negatiivinen....


toista kertaa nyt la tourissa ja sama vika..ihan liian valosaa!!! vika siis ei ole valomiehessä vaan tilan valaistuksessa.. tiedän että niitä valoja ei voi ottaa pois mutta ne häiritsee ikävästi tanssilattiaa

äänentoisto oli loistava..paitsi lavan edessä.. bassoja ei ollut ollenkaan

marco v heitti teknisesti puhdasta settiä, mutta ne biisit...*eiei*
vanhaa paskateknoo

olen elämäni aikana aika monta teknosettiä kuullut mutta tää oli selektioltaan 1 paskimpia...sori nyt vaan
energitöntä

tietty soundista kuuli et alussa varsinkin tuli joillekkin legendaarisia 90 biisejä mutta mä en ollut niitä ikinä kuullut taikka sit ikinä digannu :D

tulihan siellä sit pari hyvää ja pari tosihyvää biisiäkin välissä.

suomalaiset heitti parasta satsia.. jussi ja tabi sai muijan pyörii penkissä (vaikka silläkin oli vähä huonot fiilarit)



tulihan siellä edessä nyt jorattua kun kerta 20 eur olin siitä maksanut..





ps. toivotavasti se kännykkä vielä toimi jonka löysin..nimittäin siitä tais jotai osaa roikkua :D

--
-keep it hard-

juGis

Posts: 563

#156 • • Edited juGis
Ainii: mitkä dekot? *vink*

Eli siis etenkin kun porukkaa oli niin vähän, niin oli kyllä aika karun näköstä siellä. Johtuko se sitten taloudellisista tekijöistä, vai työntekijöiden vähyydestä, mene ja tiedä. Mutta harmi sisänsä, koska hyvät dekot (tai dekot ylipäätänsä) olis varmaan (ainakin osaksi) paikannu sen porukan vähyyden tuottaman fiiliksen laskemisen.

La Tour on venuena muutenkin sellanen, että ilman dekoja siellä on aika karua. Voihan sitä tietenkin yrittää korvata raskaalla valo/pyro-arsenaalilla ja sen oikeaoppisella käytöllä.

Mutta hlökohtaisesti Marcon setti rokkas kyllä, vaikka ei mitään galaksit räjäyttävää toimintaa, mutta toimi kumminkin - etenkin kun en odottanut juuri mitään koko sedältä.
hemuz

Posts: 2,178

#157 • • hemuz kätevä emäntä
Ne tuulettimet oli ihan parhaat *sydän* Tanssin kirjaimellisesti tukkaputkel *iihhih*
Oli aika extemporee tänne tulo, uhmaten seuraavan päivn työvuoroo, mut en kadu *plur*
Lauri

Posts: 1,051

#158 • • Lauri Devoted
Marcolta tuli viesti, jossa hän halusi kiittää Suomalaisia oikein hyvästä fiiliksestä! Odotukset hänellä olivat pienemmät kuin kävi ilmi ja hän oli oikein tyytyväinen järjestelyihin ja kaikkeen muuhun ja sanoi tulevansa innolla uudelleen. :)
juGis

Posts: 563

#159 • • juGis
Ainiin prkl, ei tullu sit "Godd":ia, tuota aikamme Vantaa-amis-takabasso-karvanoppa-transu-kolkki-hittiä *nauru* Vähän sitä kyl odotin..
remotion

Posts: 5,283

#160 • • Edited remotion nostatus guru

Lauri, 24.8.2005 10:10:
Marcolta tuli viesti, jossa hän halusi kiittää Suomalaisia oikein hyvästä fiiliksestä! Odotukset hänellä olivat pienemmät kuin kävi ilmi ja hän oli oikein tyytyväinen järjestelyihin ja kaikkeen muuhun ja sanoi tulevansa innolla uudelleen. :)



Noniin, tällänen fiilis tässä yritettiinkin saada aikaan. seuraavaks voisikin sitten tulla soittelee sitä samaa tavaraa mitä on levyilläänkin soitellut eikä tollasta ysäri haihatuksia...
;)

edit: siis tämä setin eka tuntia koskien loppuhan oli sitä itseään jo nyt, eli hyvvööö settiii! :D