Marco V - In Charge 19.8.2005 @ Helsinki

161 posts, 9 pages, 27,875 views

sts

Posts: 7,969

#121 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Zwek, 20.8.2005 10:23:
Marco V:n setti meni kyllä mulle vähän ohisektoriin. Alun teknompi soundi toimi ihan hyvin, mutta ainakin mulla oli kokoajan hieman odottava tunnelma, että koska setti kehittyy johonkin suuntaan. Toivoin setin puolivälissä että 'language' olis toiminu kelkan kääntäjänä trancenpaan soundiin, mutta ei. Kolmen aikaan tuli jo aika tiukkaa tykitystä, joten päätin lähteä kotiin.



Pakko kyllä todeta että jotenkin Tabin lämmityksen takia tuli sama fiilis, jotenkin Tabin matsku ennen taagii teknohtavaa soundii sotki pakan ja pahasti.

Marko V:n setti oli taagii shittii ainakin siihen saakka kunnes jouduin lähtemään (03:00)

Valomies näytti osaavan homman paremmin kuin hyvin. Tosin olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Laturin paras valosetti on ollut "Kicks You too"-bileissä.

Äänenpaineetkin olivat kokoajan inhimillisellä tasolla, ei tarvinnut tulppia juuri lainkaan.

Yksi käytännön nillitys kyllä on valoihin liittyen: Olkaa kilttejä ja tulevaisuudessa laittakaa niihin kolmetonnisiin atomic stroboihin kalvot, tai laskekaa niitä edes terassitasoa vähän alemmaksi, siinä terassilla istuessa ne ottivat oikeasti aika pahasti silmään varsinkin MarcoV:n setin aikana.

Mutta Big thumbs up Lauri & Co.
onni3mk

Posts: 3,973

#122 • • onni3mk Onni on.
*plur*

Heti kympin jälkeen paikalla ja heti alusta alkaen tanssilattialla *iloinen* JussiS oli kyllä munkin mielestä illan parasta antia. Tabilla oli tosiaan vähän tasainen setti mun makuun, mutta ymmärrän kyllä, miksi setti oli sellainen kuin oli *sydän* Se vika biisi oli taas niin loistava *sydän**pihkassa*

Aluksi luulin todellakin pettyneeni Marco V:n settiin, mutta mitä pidemmälle sitä jaksoi kuunnella, sitä paremmalta se kuulosti. Loppujen lopuksi se oli aika hyvää *hymy*

Aika vähän oli porukkaa liikenteessä, joka mun mielestä oli aika ihme, mutta ihan positiivista Laturissa. Musiikki olisi saanut olla kovemmalla ennen Marco V:täkin.

--
Onni on.

Ei_kukaan

Posts: 28

#123 • • Ei_kukaan
Oli hyvät bileet. Tab soitti hyvän setin eikä siit ollu mitään epäilystäkään. Kyllä Marco heitti hyvää kikkailuu mut siit puuttu kyllä jotain.

Kiitos!
YuuricaZ

Posts: 358

#124 • • YuuricaZ
mun sydän on menetetty nyt Marco V:lle*sydän* olin nii meno päällä selvinpäin tai no mitä nyt muutaman ölyen ja salmarin jälkee mut kuiteski*hihu*

Muitten setin menetin ku tulin niin myöhää töitten takii*grr*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Kalle

Posts: 479

#125 • • Kalle Kiusankappale
Siistit bileet. Äänentoisto soi hyvin eikä sitä soitettu liian lujalla, ja valot olivat tyylikkäät.

Tulin paikalle n. 5min Marco V:n aloituksen jälkeen, joten en osaa sanoa mitään sitä edeltäneestä musasta. Marco V soitti jokatapauksessa juuri sellaista musaa joka omassa listassani kulkee nimellä "loistava klubisoundi", ei lastenlaulumelodioilla ratsastavaa kikkeliä eikä toisaalta saksalaishenkistä distortiotaontaa. Lähtisin ehdottomasti uudestaankin kuuntelemaan *hymy*.
ETJ

Posts: 1,229

#126 • • ETJ Failed specimen
Ei pettänyt Marco V meikäläisen odotuksia, just sellasta kun lähin kuuntelemaankin. Oishan sitä voinnu tiettyäjä 2-3 biisiä toivoa kuulevansa, mut kyllä se tollasenaan illan ykkönen jo oli. JussiS soitti myös helkutin hyvän setin, eikä se Tabikaan huono ollut. Ihan onnistunut ilta kaikiin puolin, no pikkasen enemmän porukkaa ois mahtunut, mut eipä menoa haitannut. Kiitokset järkkäreille, soittajille ja kanssa bilettäjille.
Elias

Posts: 434

#127 • • Elias Elias
Oli aivan parasta! Hyvä musiikki, ihmiset ja uudet tuttavuudet *sydän*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Fyrisch

Posts: 4,525

#128 • • Fyrisch
Nyt harmittaa ku tultii niin myöhää tänne, olis ollu jees kuulla JussiS.

Marco V sit soitti päräyttävää shittii, kiitos siitä, ja näistä kemuista, mo!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#129 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

onni3mk, 20.8.2005 13:31:
Aluksi luulin todellakin pettyneeni Marco V:n settiin, mutta mitä pidemmälle sitä jaksoi kuunnella, sitä paremmalta se kuulosti. Loppujen lopuksi se oli aika hyvää *hymy*



Aika samoilla linjoilla olin miehen suhteen. Puolivälissä tuli aika puuduttavaa ja tylsähköä tavaraa mutta loppua kohden löysin itteni tanssilattialta nostamassa vähän ankaramminkin jalkaa *jiihaa*
Kiitos kaikille kavereille, oli kivaa *hali*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

SASHA  F

Posts: 1,722

#130 • • SASHA F
MARCO V oli paras!!
Kriss G

Posts: 1,492

#131 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kide *sydän* Marco V Tulin vähän turhan aikaseen mestoille koska kiksu ei oikeen lämmittäny eikä IMO ees sopinu koko bileisiin. Onneks Marco V:n soundi oli justiinsa sitä mitä oli odotettu ja se pelasti tilanteen ja nosti fiilikset kattoon.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Marqueezi

Posts: 86

#132 • • Marqueezi
Miks Marco V ei soittanu omia hyviä biisejä, kun sellasiakin löytyy??

20eurolla on kyllä parempaakin kuultu. Mielestäni tuo tapahtuma oli aika yläkanttiin hinnoteltu.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#133 • • Edited Jussi Soro choon!

Marqueezi, 20.8.2005 15:22:
Miks Marco V ei soittanu omia hyviä biisejä, kun sellasiakin löytyy??


Toi on sinänsä vähän kakspuolinen juttu, osa yleisöstä haluaa kuulla _kaikki_ dj:n omat biisit, vaikka osalla on ikää jo yli 5 vuotta, kun taas osa yleisöstä toivoo dj:ltä mahdollisimman uutta ja innovatiivista settiä, muutamalla omalla klasarilla höystettynä. Itse ainakin diggailen enemmän jälkimmäisestä.

edit: tietyllä tavalla kyllä sitä aina itsekin odottaa jotain niitä suurimpia hittejä, ei RMB:n keikkakaan tuntunut oikein miltään kun ei tullut Springiä.
leka

Posts: 373

#134 • • leka anteeksi olen eläin
Hieno kokonaisuus! Tällä kertaa porukkaa oli sopivasti (ei mikään hirveä tungos). Valot oli kerrankin mageet !

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#135 • • astaroth Guest
harmittaa, että jätin väliin
Nic.Silver

Posts: 148

#136 • • Nic.Silver wegezandnicsilver.com
Jussin setti oli kyl illan paras...*jiihaa**aplodit**sydän*
Jocular

Posts: 1,359

#137 • • Jocular Janni
Mikäs oli Marcon "False light" biisi?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Saarre

Posts: 1,151

#138 • • Saarre
itse oottelin paria hassua hittiä mutta kyllä tuo teknompi osuus uppos loistavasti.. kokosetin ajan jalka hakkas lattiaa ja fiilis oli kohallaan.. välin kikkailut sai kylmiä väreitä aikaan ja muutamat tutut viisut kuten aikasemmin jo kuultu mysteeribiisi "false light"

--
*tähti* Full hearts cant lose

Kirtar

Posts: 771

#139 • • Kirtar
Hyvät kekkerit oli. Jussin setti oli kyllä paras. Varsinkin se vika biisi sai kylmät väreet kulkemaan ihollani. Tabin osuus oli ehkä hieman liian tasaista, niin kuin joku tuossa jo aikaisemmin mainitsi, mutta tanssitavaa mazkua se silti oli. Marco oli hyvä, mutta alun kiksu warmupin jälkeen hieman harmitti kun herra alkoi soittamaan sitä teknompaa soundii, joka nyt ei oikeen meikään uppoa. Setti kyllä parani moninkertaisesti loppua kohden siirryttäessä. Kiitos kaikille DJ:lle ja järkkäreille hyvästä illasta.

--
asdaf?

luba

Posts: 226

#140 • • luba
dj tabin lämmittely setti oli kyl jotain niin *sydän*
Marco V;kin soitteli ihan hyvän setin mutta ei kyllä jaksanu tanssii sitä nii paljo ku tabii \o/