Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 572,040 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#41 • • Roger Roger Kentti
Sodankylässä nurmiporana -> Haminaan RUK 215 -> Sodankylään KOKSUKSI -> reserviin vänrikinä.

Intti oli elämäni parasta aikaa... Kerrankin minua kuunneltiin*hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Myfinesthour

Posts: 420

#42 • • Myfinesthour
Ivalon rajajääkärikomppania II/95, RUK 207, res. vänr. Prikaatin tiedustelu nykyään.

Oli vitsin jees. Lähtisin uudestaan, jos tilaisuus tulisi.*igor*

edit: sana lisää

[muokattu 11.2.2003 14:43]

--
"..."

Avatar
#43 • • pÖh Guest
*pahis* Hankkikaa palveluksen aikana 28 pv pekkaa niin ootte guruja.Mä sain 9 kk palveluksen aikana 28 pv pekkaa ja suoritin loppuun asti.Teinpähän samalla Haminan ennätykset siinä.Olihan siellä varmaan enemmänkin saaneita,mutta ne eivät ole vain suorittanut palvelusta loppuun...Ja mikä oli hubaisaa silloin kun oli pekka alla...oli nimittäin juuri muutenkin gines viikonloppu edessä...*nauru*
Avatar
#44 • • yana Guest
Janne:

Mun yksi tuttu on itse asiassa kenraali, maavoimien kakkosmies tällä hetkellä. oon kysellyt siltä pariinkin kertaan kertaamaan pääsemistä, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. Ihan tyhmää. Kyllä mä ainakin voisin lähteä pariksi viikoksi täysihoitoon, kun firma maksaa täyden palkan ja vielä saa päivärahatkin. *nauru*



junaile mut sit samaan aikaan mestoille =) (vaikka vois toi firma kaatuu jos oltais samaan aikaan poissa;)
|Cronos|

Posts: 1,118

#45 • • |Cronos| the Moose
Joo-o.. täytyy vast heinäkuussa lähtä sinne.. Vekaranjärven betoni vankilaan.. sielt vois sitte hakea siirtoa vaikka porin prikaatiin valmiusjoukkoihin....

LostM olit sä menos sivariks vai? tota mä edes tienny...toi löysin varmaan pitää paikkansa...*iloinen**nauraa*

[muokattu 9.2.2003 16:53]

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

HzO

Posts: 266

#46 • • HzO 9mm burana auttaa
el.diablo:

Joo-o.. täytyy vast heinäkuussa lähtä sinne.. Vekaranjärven betoni vankilaan.. sielt vois sitte hakea siirtoa vaikka porin prikaatiin valmiusjoukkoihin....
[muokattu 9.2.2003 16:53]





kannattaa harkita tota poria. Valmarit on nykyään vuoden nakkeja joten jos ei ole aikomusta lähteä missiolle palveluksen jälkeen ni en suosittele. Mutta jos aikoo ni kyllä sen vuoden jaksaa olla. Vaikka itse selvisin 9:llä

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

lostgone

Posts: 2,493

#47 • • lostgone
el.diablo:

LostM olit sä menos sivariks vai? tota mä edes tienny...toi löysin varmaan pitää paikkansa...*iloinen**nauraa*

[muokattu 9.2.2003 16:53]




Pitää paikkansa.. 2 viikko oli yleinen arvaus kauan menee ennen q mut heitetään pihalle*plur* ja kuten huomaat ni ei siel kovin tarkka seula ole..*justjoo*
Löysä o aika lievä ilmaisu*iloinen* mul oli loppuvaiheessa muutamaa naissotilasta pidemmät hiuxet ja jos oot katton Aliasta nelosella ni tiiät minkä väriset hiuxet mul oli yhes vaiheessa..
Eli sääntöjä saa rikkoa niin kauan kuin ei jää kii..*igor*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#48 • • Lost-Soul los pallos
pÖh:

*pahis* Hankkikaa palveluksen aikana 28 pv pekkaa niin ootte guruja.Mä sain 9 kk palveluksen aikana 28 pv pekkaa ja suoritin loppuun asti.Teinpähän samalla Haminan ennätykset siinä.Olihan siellä varmaan enemmänkin saaneita,mutta ne eivät ole vain suorittanut palvelusta loppuun...Ja mikä oli hubaisaa silloin kun oli pekka alla...oli nimittäin juuri muutenkin gines viikonloppu edessä...*nauru*



Eihän toi oo edes viel paha... yks jannu sai tossa viimekesänä (vai oliks se sitäedellinen kesä... no mut kuitenkin) muistaakseni 30 päivää pekkaa yhestä suorituksesta... Mut samalla se sai samasta suorituksesta 31 kuntsarii... Oli palveluksessa iloisessa saaressa ja päätti uida pois sieltä... ihme kyllä se onnistu siinä ja sit saikin noin..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avalanche

Posts: 27

#49 • • Avalanche -low&quiet-
spanig:

Mä olen kanssa just tällä hetkellä porin prikaatissa spol ja tiedk.....ja loistavasti sujuu!!



Ahaa.. millon sä sinne tulit?*täh* Olitko jo sillon kun kotiuduin sielt vai tuliksä tossa tammikuussa hytiseen? Vieläkös siel on se "iloissaan pekkaa kirjottava" komppanian varapäällikkö.. mikäs se oli.. öö.. Ylil...*justjoo* no viddu sentäs. Ei muista.. eiku jooh, Malmström!!!*joo*

[muokattu 11.2.2003 12:33]

[muokattu 11.2.2003 12:34]

--
Life sucks! Music makes it easier.

Avatar
#50 • • Dorka Guest
...mä en saa mennä armeijaan tai sivariin *nauraa* Tosin silti mulla on samat "oikeudet", kuin tavallisilla suomalaisialla paitsi sillä erolla et en saa äänestää presidenttiä, muissa vaaleissa kylläkin *ding*

USA passi on, mutta siellä taas palkka-armeija (tosin pitää toivoa et muo ei arvota "arvonnoissa". Japanissa taas "kodinpuolustusjoukot".

*piis*
dixoff

Posts: 199

#51 • • dixoff hmm Terve
Mullon vapautus. Muussa tapauksessa poikaleiri olisi kutsunut viime vuoden tammikuussa
Youzo

Posts: 1,175

#52 • • Youzo viidakkovekara
HAHaa mun ei tarvii ajatella intti juttui,
ku mulla on Ruotsin kansallisuus ja ne ei kutsu mua sinne.
Kysyin rutsinsuurlähetystöstä asiaa ja puhuivat jostain budjetin säästämisestä.
Olen liian kallis heille*nauraa*
No ku tässä seurustelee nyt niin onnellisesti niin ei intti sopis edes mun kuvioihin.

Joo "mies ei ole mies" jos ei käy inttii. Tää Vituttaa....
Asia josta on vaikee puhua kellekkään.
Mulle intti ei ole mikään miehen mitta, mutta voisi se kiinostaa urheilulliseti..
*joo*

Mut mulla on eri elämän arvot kun monella muulla, mut arvostan tietenkin muitten mielipidettä intistä.
Tehköö jokainen mita haluu.
On intissä jotakin hyviäkin puolia.
1.Isänmaallisuus,jos tuntee sellaista
2.Jotkut pojat oppii tavoille tulee miehiksi, mut kaikki ei sitä tarvii.
Hui tästä on vaikea edes kirjoittaa...
*voiei*

Kommentteja.
Ny tulee Shittii mulle ja urakalla
*nauraa**poks**nauraa*
lostgone

Posts: 2,493

#53 • • lostgone
Traditio:


Mut mulla on eri elämän arvot kun monella muulla, mut arvostan tietenkin muitten mielipidettä intistä.
Tehköö jokainen mita haluu.
On intissä jotakin hyviäkin puolia.
1.Isänmaallisuus,jos tuntee sellaista
2.Jotkut pojat oppii tavoille tulee miehiksi, mut kaikki ei sitä tarvii.
Hui tästä on vaikea edes kirjoittaa...
*voiei*



*igor* Oot oikeassa.. tohon ei voinnu olla vastaamatta.. mut tämäkin o vain mun oma mielipide.. mut 21kk kokemuksella.. Isänmaallisuutta o varmaa vielä jäljelläki, mut veikkaan et jos sota syttyis ni ainaki ilmatorjunnassa ois tyhjää tilaa q suurin osa suuntaa ruotsinlaivalle pakosalle (yleisen kyselyn tulos)
ja niistä miehistä.. En o ikinä nähny "miesten" itkevän (kirjaimellisesti) ni paljon q intissä.. Yhtäki jouduin rauhoittelee toista tuntii q se tuotii itkevänä pois leiriltä q se oli joutun nukkuu samassa teltassa muitten kanssa.. Eikä metsässä ollu vessaa..
Ps. Ette voi uskoa miten hauskaa skappareilla voi olla varusmiesten kustannuksella suljettujen ovien takana.. Sain nauraa monta kertaa vatsa kippurassa q siel mollattiin joitakin taistelijoita..*nauraa**nauraa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#54 • • [Nuclear] el aprendiz
LostM:

Sain nauraa monta kertaa vatsa kippurassa q siel mollattiin joitakin taistelijoita..*nauraa**nauraa*



Mua taas naurattaa toi "taistelija"-sana.*nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#55 • • dachaos Guest
Onhan se käyty. Vuosi parolannummen metsissä mukavan panssarivaunun kanssa. Reippaasti yli 120 aamua metsässä ja ei näin jälkeenpäin edes kauheesti harmita. Silloin kyllä ärsytti. Komppanian tarkin vaunuampuja, sotilasarvo korpraali.

(sori oli taas pakko yrittää päteä)
Avatar
#56 • • miqmiq Guest
Säkylän aukin rennoin santsari*ding*
Avatar
#57 • • 0 Guest
OHHOH asepalvelus. Totanoin.. olin täydet 12kk kotkas. Vuosi ol 99 tammikuu--milleníum. Kävin aukin. Sain kaikkii hienoi plakaatteja ja arvoja. Olin aukis uudestaa santsarina. Sain taas kiakkii hienoja plakaatteja/ todistuksia ja niin pois päin. Eli suoritin melkeinpä kaiken mahdollisen armejas. Olin niin sanottu kusipää kaikille. Sain varotuksenkin kun olin aukis santsarina simputuksesta. Et joo oliks hauskaa, no ei mut tulipahan käytyy sekin. Ei tarvinnu ainakaa murehtii turhii. Ties mis oli ja koska pääsee pois.
Avatar
#58 • • Cosmo Guest
On vaikea ymmärtää ihmistä joka voi olla vapaaehtoisesti yli 6kk intissä! *dissaa* teillä heittää päässä ja pahasti... *dissaa*
Avatar
#59 • • wesqu Guest
Lykkyä on joutunu hakemaan tässä opiskelujen vuoksi. Ei vielä varmuutta koska menen, mutta kyllä sinne tulee mentyä kuhan tässä kerkeää*hymy*
Insomnia

Posts: 684

#60 • • Insomnia Haahuilija
Jep tosiaa, meixilläkin on tuota lykkyä yhden vuoden verran opiskelun takia. Mut sit tossa ens heinäkuussa on siirryttävä vekaralle ja siellä viestikomppaniaan. Kyllä vekara opettaa.

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.