Unelmavaimo! Unelmamies!

51 posts, 3 pages, 26,712 views

useri

Posts: 36

#21 • • useri insideOutside
unelma puoliso...

sellainen joka on sinulle kuin
toinen aivopuoliskosi...
sinun ei tarvitse miettiä mitä sille sanoo...
kuten et itsellesikään mieti mitä voit itsellesi sanoa...

tiedät että vaikka olisit mokannut
to-o-odella pahasti hän on tukenasi...
vaikka kaikki muut jättäs niin tietäsit
ettei hän jätä...

100% avoimuus...

*muistaaaaa*

ainiin ulkonäkö... meinas unehtua,,,

"tärkeintä ei ole ulkoinen kauneus...
vaan sisäinen kauneus joka hehkuu lämpöpatterin lailla"
'
-pienet tisut
-punanen tukka
-pisamia
-silmälasit

hammas raudat ovat kanssa aikas söpöt...
töissä kirjastossa... opettaja...
älykkö..

--
hakusessa... älykkyys..

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#22 • • Aurinkoneiti
Mies, jonka lähellä on turvallista ja hyvä olla. Se on tärkeintä.
nomic

Posts: 4,120

#23 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kunhan se kestää mua ja omistaa yhtä vammasen huumorintajun ja osaa antaa turpaan.
Avatar
#24 • • Edited Muussika Guest

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:

"En tiedä minkälainen on unelmavaimoni, koska en ole koskaan ollut naimisissa."

-Tuntematon

Mun mielestä toi pitää paikkansa. Kukaan ei pysty sanomaan onko "avulias" "huumorintajuinen" "Clive Oven" Se unelmamies, ennenkö sellaisen kanssa on ollut naimisissa.

Tämän ketjun voi täten sulkea, koska mä olen oikeassa. Asiasta ei keskustella. Tiks lukkoon, avain taivaaseen.



Timke o paras! *joo*

Jep, sitähän voi unelmoida elämäänsä tai elää unelmaansa. Mulla ei ole kovinkaan ruusuisia kuvitelmia mistään suhteista, varsinkaan sellaisista, joissa mä olen osallisena. :D Tuskinpa olen vikoineni kenellekään ns. unelmavaimo, eikä unelmien prinssiä ole olemassakaan.

''Ei mikään ole niin ihanaa kuin tavata se ainoa oikea nainen. Se on yhtä ihanaa joka kerta.''

P.S. Propsit kaljankantokuvista, päihittäisin 6-0!

T: HLUK

P.P.S. Kyl sen sit tietää, jos osuu kohilleen ihminen, jonka kanssa pystyy luovimaan etiäpäin. Siinä ei oo kyse unelmien täyttymisestä, vaan pikemminkin siitä, että ne bugit ja viat on sellasta sorttia notta niiden kanssa pystyy elelemään. Niin, eikä silloinkaan ole varmuutta yhtään mistään muusta kuin vallitsevasta hetkestä, mutta elämä ois aika tylsää jos kaiken tietäis etukäteen. Onneksi melko moneen asiaan voi kuitenkin itse vaikuttaa omilla teoillaan.
Oj

Posts: 1,349

#25 • • Oj Keep it FILTHY
Kuuntelee NRG:tä!!!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

tommib

Posts: 3,204

#26 • • Edited tommib
Joku joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen ja jonka kanssa on hyvä olla.

(ja mielellään kuuntelee/sietää Tori Amosia/Kate Bushia ja konemusaa)
nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


---
Kunhan se kestää mua ja omistaa yhtä vammasen huumorintajun ja osaa antaa turpaan.
---


Oon siis sun unelmamies!



*sydän*

Sori, mutta se paikka on nyt täytetty. :( Mutta jos eroan, niin mennään taas juomaan "yhdet". ;)
pirpeli

Posts: 5,533

#29 • • pirpeli
Unelmamies (hyvine ja huonoine puolineen) istuu tuossa vastapäätä*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

NwB

Posts: 327

#30 • • NwB
Unelmavaimo on oksymoroni.

Eihän tälläseen voi mitenkään vastata. Kaikissa naisissa on potentiaalia. Joissain vain hyvin heikosti.

--
Jee! Kumpi voitti!!

%

Posts: 568

#31 • • %
Unelmanainen = ei aada.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

hannahia

Posts: 65

#32 • • hannahia
Unelmamiehen pärstäkerroin miellyttää omaa silmää, samoin koko muu ulkoinen olemus, eikä missään nimessä liian pitkä, ku itte oon ihan hobitti. Ei saa olla liian takertuvainen, eikä riippuvainen, kaipaan myös omaa rauhaa ja haluan mennä kun huvittaa. Sitte pitää jaksaa kuunnella (tai ainakin olla kuuntelevinaan), kun mulla on jotain todella mielenkiintoisia havaintoja. Ja pitää voida kuunnella samanlaista musiikkia ku minä (hevistä hardcore tranceen ja kaikkea siltä väliltä), muuten tulee autossa riitaa *pepsodent*
Tietty kaikista tärkeimpänä, pitää rakastaa mua sellaisenaan, kun olen *sydän*
NwB

Posts: 327

#34 • • Edited NwB

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


---
Unelmanainen = ei aada.
---


:D Otan tämän kohteliaisuutena.



Tokihan sä voit piiloutua kypsän defenssin taakse, tai sitten voisit miettiä miksi olet vielä vapaa, vaikka puhetta aiheen ympärillä riittää. Selvästi haet jotain joka hyväksyisi sinut tuollaisena. (jota et kyllä todellisuudessa ole, vaan mitä haluaisit olla.)
Pyrit rationalisoimaan tarpeesi ja siksi onnistumisprosentti suhteellesi on kovinkin alhainen, kun jossain vaiheessa ristiriidat tiedostettujen (kognitiivinen dissonanssi) ja elementaalisten välillä pulpahtavat väkisinkin pintaan. Parisuhde ei toimi jos se perustuu estetiikkaan. Toinen on väistämättä hyvinkin ruma sanan varsinaisessa merkityksessä useammin kuin tahtoisimme uskoa.
Saat olla onnellinen että edes joku sinua sen tähden jaksaa alkuhuumaa pitemmälle. Yhtälailla saat olla onnellinen jos itsekkään kykenet säilyttämään kiinnostusta projisoimasi ihastuksen kohteen todellisen minän paljastuttua.

Sulla on vielä pitkä matka :)


Sillei ihqusti sun pitää vielä opetella kuuntelemaan sydäntäsi.

--
Jee! Kumpi voitti!!

aada

Posts: 736

#35 • • aada

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


---

---
Unelmanainen = ei aada.
---


:D Otan tämän kohteliaisuutena.
---


Tokihan sä voit piiloutua kypsän defenssin taakse, tai sitten voisit miettiä miksi olet vielä vapaa, vaikka puhetta aiheen ympärillä riittää. Selvästi haet jotain joka hyväksyisi sinut tuollaisena. (jota et kyllä todellisuudessa ole, vaan mitä haluaisit olla.)
Pyrit rationalisoimaan tarpeesi ja siksi onnistumisprosentti suhteellesi on kovinkin alhainen, kun jossain vaiheessa ristiriidat tiedostettujen (kognitiivinen dissonanssi) ja elementaalisten välillä pulpahtavat väkisinkin pintaan. Parisuhde ei toimi jos se perustuu estetiikkaan. Toinen on väistämättä hyvinkin ruma sanan varsinaisessa merkityksessä useammin kuin tahtoisimme uskoa.
Saat olla onnellinen että edes joku sinua sen tähden jaksaa alkuhuumaa pitemmälle. Yhtälailla saat olla onnellinen jos itsekkään kykenet säilyttämään kiinnostusta projisoimasi ihastuksen kohteen todellisen minän paljastuttua.

Sulla on vielä pitkä matka :)


Sillei ihqusti sun pitää vielä opetella kuuntelemaan sydäntäsi.



Siis en todellisuudessa ole sitä mitä olen? Ahaa. :D Ja tiedän kyllä miksi olen vapaana.

Noi kirjoittamani ominaisuudet nyt on sellaisia mitä olen havainnut että miehellä tulisi olla että tulisimme toimeen. Toki niistä voi joustaa sieltä täältä jos muuten viihdymme keskenämme. Kaikilla on omat huonot puolensa, mutta kestän kuitenkin tiettyjä ns. huonoja puolia paremmin kuin toisia.

Ja siis ei rationalisoimisessa ole mielestäni mitään vikaa, jos sitä kautta oppii sen mistä ylipäänsä kannattaisi etsiä sopivia miehiä ja mitkä piirteet ovat sellaisia mitkä eivät missään nimessä käy tms.
NwB

Posts: 327

#37 • • NwB

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


Siis en todellisuudessa ole sitä mitä olen? Ahaa. :D


Sä kompensoit.

..Oikeestaan millanen sä sitten olet?
Ainakin hieman neuroottinen, mutta sen lisäksi.

Ja siis ei rationalisoimisessa ole mielestäni mitään vikaa, jos sitä kautta oppii sen mistä ylipäänsä kannattaisi etsiä sopivia miehiä ja mitkä piirteet ovat sellaisia mitkä eivät missään nimessä käy tms.


Eli miehen täytyy ajaa tarkoitusta? Se on kovin raskas taakka kannettavaksi ja silloin jää todellisille tunteille kovin vähän aikaa. Sitähän sä et tosin halua, vaan miehen jonka raameihin projisiosi mahtuu.

--
Jee! Kumpi voitti!!

aada

Posts: 736

#38 • • aada

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


---

Siis en todellisuudessa ole sitä mitä olen? Ahaa. :D
---

Sä kompensoit.

..Oikeestaan millanen sä sitten olet?
Ainakin hieman neuroottinen, mutta sen lisäksi.


---
Ja siis ei rationalisoimisessa ole mielestäni mitään vikaa, jos sitä kautta oppii sen mistä ylipäänsä kannattaisi etsiä sopivia miehiä ja mitkä piirteet ovat sellaisia mitkä eivät missään nimessä käy tms.
---

Eli miehen täytyy ajaa tarkoitusta? Se on kovin raskas taakka kannettavaksi ja silloin jää todellisille tunteille kovin vähän aikaa. Sitähän sä et tosin halua, vaan miehen jonka raameihin projisiosi mahtuu.



Siis ärsyttääkö sua ettet sovi mun vaatimuksiin vai mikä? :D Älä huoli, kyllä sullekin varmasti löytyy ottajia.

Kiitos, mutta en ole neuroottinen. Ja kyllä miehen pitää ajaa tarkoitusta ainakin tiettyyn pisteeseen saakka, mutta tunteetkin on kiva juttu. Mikä on projisio? (Niin, kannattaa käyttää varmaan vähän yleisluontoisempia sanoja, jos haluat että vastaanottaja ymmärtää).
KeijoK

Posts: 1,495

#39 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Eipä ole näkynyt....siis jatkamme odottelua

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

NwB

Posts: 327

#40 • • Edited NwB

Replying to Unelmavaimo! Unelmamies!:


Siis ärsyttääkö sua ettet sovi mun vaatimuksiin vai mikä? :D Älä huoli, kyllä sullekin varmasti löytyy ottajia.


Ei, mua ärsyttää noi sun hymiöt, mutta se onkin sitten jo toinen juttu.

Kiitos, mutta en ole neuroottinen. Ja kyllä miehen pitää ajaa tarkoitusta ainakin tiettyyn pisteeseen saakka, mutta tunteetkin on kiva juttu.



Kyllä sä olet neuroottinen, vaikkei mulla kyllä mitään oikeutta sitä sulle olekaan kertoa, niin teen sen silti.

(Niin, kannattaa käyttää varmaan vähän yleisluontoisempia sanoja, jos haluat että vastaanottaja ymmärtää).



Sä heijastat ihannemiehesi jokaiseen ihastuksen kohteeseesi.
Ts. Jokainen ihastuksesi kohde on ihannemiehesi kunnes toisin todistetaan.
Tai jos sä lähden siitä mistä Timce läpällä tuolla aiemmin, niin olet vain tunnevammainen.
Mies joka etsii pillunkantotelinettä, on tunnevammainen. Se toimii myös toiseen suuntaan. ;)

BTW: Et satu olemaan sukua Lenita Airistolle?

--
Jee! Kumpi voitti!!