pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 151,321 views

kovas

Posts: 1,522

#21 • • kovas Kristo
Marski,unohdit tärkeimmän..

SMURFFI-TUNNARI :DD

Soinut mun päässä keväästä asti.. ja aina nykyisinkin näen ne tyypit joiden kesken se läppä syntyi alan vahingossa hyräilemään sitä..
tuitui

Posts: 1,258

#22 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
HardSpanky:

Marski,unohdit tärkeimmän..

SMURFFI-TUNNARI :DD

Soinut mun päässä keväästä asti.. ja aina nykyisinkin näen ne tyypit joiden kesken se läppä syntyi alan vahingossa hyräilemään sitä..



TOTTA! toi o junnannut ties kuinka kauan päässä...ja aina se lipsahtaa vahingossa tietyssä seurassa ulos! mut onneksi muut yleensä joinaa mun hyräilyyn kunnes joku pärähtää *plur*

- hulivili hupakko -

*super*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Dragonfly

Posts: 542

#23 • • Dragonfly Mariarawr
Pengo:

Panfobia:kaikkein huonoimmat renkutukset ja poppisbiisit mitä esim. Kiss FM:llä soitetaan
Piss FM *iloinen*

Mulle jää aika hyvin soimaan päähän Suomi-räpäytykset. Osaisin vain pitää ne päässäni.. Mainoslaulut soi päässä varmaan kaikilla. Niitä on kiva luikautella sopivissa tilanteissa. -NOT!


ja nrj - shit music only :=:) joskus kauan sitten kuuntelin ku siellä oli extravadance.. mut eipä oo enää
*dissaa*
mafialla oli hyvä veto noi essential mixit :=:) *häipyy vislaillen sitä kokkibiisua* :=:)

--
Uguu~

cosmikki

Posts: 1,261

#24 • • cosmikki
Pengo:

Panfobia:kaikkein huonoimmat renkutukset ja poppisbiisit mitä esim. Kiss FM:llä soitetaan
Piss FM *iloinen*

Mulle jää aika hyvin soimaan päähän Suomi-räpäytykset. Osaisin vain pitää ne päässäni.. Mainoslaulut soi päässä varmaan kaikilla. Niitä on kiva luikautella sopivissa tilanteissa. -NOT!



,,mulla jää kans aina nois mainoksien tunnarit junnamaan päähän.. hyvää esimerkki on; "kiilto, puhdas koti vetää puoleensa" tai "perheiden puolesta , citymarket"

huh. rasittavaa *voiei*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Dragonfly

Posts: 542

#25 • • Dragonfly Mariarawr
niin.. me katottiin jollain ihme tunnilla jotain ulkomaalaista "opettavaista videota".. tiiätte varmaan semmosii ärsyttävii välimusiikkeja mitä joihinki nauhoihin tai muihin sävellellään.. siinä "opettavaisessa videossa" oli semmonen aika tekno rynkytys mikä oli itseasiassa.. suht hyvä :=:) jos sitä ois jatkanu ja ottanu sen tyyliin midi hanurin siitä poikes niin siitä ois tullu helvatan hyvä biisu :=:) en pistäny yhtään pahakseni vaikka se soiki loppupäivän mielessä *plur*

--
Uguu~

cosmikki

Posts: 1,261

#26 • • cosmikki
argh, katoin (taas..) tänään lapich ja taikasaappaat. jäi jälleen kerran tunnari soimaan päähän; "tsupidii tsupidaa tsupiduu, kaikki lapichiin nyt hullaantuu. tsupidii tsupidaa tsupiduu, taikakengät vievät seikkailuun.."

*igor**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Mnj

Posts: 174

#27 • • Mnj Mönjä
tequila-song

--
Dead to the world. Alive for the journey.

TanyaK

Posts: 745

#28 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Tikatakin jää..voi ei..voi ei..sitä se tekee kun on päivät pitkät ala-asteella..aargh!

*repii jo hiuksia päästään*
scobl

Posts: 755

#29 • • scobl
heh, avasin kerran illalla telkkarin ja vaihdon vivalle, sieltä tuli tälläinen biisi: Groove Coverage - moonlight shadow (rocco remix). nyt se pyörii ja pyörii päässä *nauru* Joskus unohdan sen hetkeksi (esim luennolla), mutta sitten kun pitää lähteä johonkin, se tulee taas mieleen *nauru*

Muuten jos biisi soi kauan päässä, siitä ei kohta enää tykkää, joten antakaa soida rauhassa, lähtee nopeammin *hih*

--
bred na net

Avatar
#30 • • Kirsikka Guest
toi pikkukakkosen posti-juttu jäi joskus mun päähän myös.. ja sit en muistanu et mikä se postilokeron numero on ja mietin sitä varmaan monta päivää..olin ihan unohtanut sen, mutta nyt se alkoi taas vaivata.. *justjoo*
Mnj

Posts: 174

#31 • • Mnj Mönjä
mul soi aamul päässä cmx:n ja elämä jatkuu loputtomasti niin kuin sade biisi ja sit cmx:n laulaja ajo ohi*igor*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Avatar
#32 • • hyperventilaatio Guest
"...laita riippukeinu kiinni keväällä, pidä jemmarahaa pankkitilillä..." alkaa ottaa päähän ku pyörii toi sama pätkä jo kolmatta viikkoo pääs. saatana.*dissaa*
Avatar
#33 • • anukoo Guest
Kompostikoplan sivilisaatio pitäisi kieltää lailla. Hiukanko se alkaa soida mun päässä.
2000

Posts: 420

#34 • • 2000 Opetuslapsi
All the things she said
All the things she said
Running through my head
All the things she said...

Ulos mun päästä!!!
*nyyh*

--
2 nasty 4 U

Texx

Posts: 650

#35 • • Texx ^_^
Ppk (nyt kirjotan varmana väärin :D ) resurection
*nauraa*

--
*piis*

freba

Posts: 151

#36 • • freba
Joo, kammottava toi ppk:n biisi.. olin jo ehtinyt unohtaa sen, mutta tänään kuulin sen jossain kaupassa taustamusana ja nyt se on taas alkanut pyöriä mun päässä... *nyyh*
UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se
hiton mombasa on jäänyt pahasti soimaan päähän... ja niin kiusasin itteeni lisää ja tilasin sen soittoäänex känään*justjoo*
Avatar
#38 • • Pirpeli Guest
2000:

All the things she said
All the things she said
Running through my head
All the things she said...

Ulos mun päästä!!!
*nyyh*




JUU HETI POIS tästäkin päästä!!!*voiei*
Avatar
#39 • • Cera Guest
iso musta kissaa istui ikkunalaudalla..

+muut kivat lastenlaulut

*eiei* äääh.
luulis että ees sairaslomapäivinä ne vois pysyä päästä poissa. sitten vaan töissä. uurh.
Panfobia

Posts: 521

#40 • • Panfobia
Näitä kun lueskelee, niin ihan takuuvarmasti joku jonkun täälä mainitsema biisi jää loppupäiväksi päähän pyörimään... Musta tuntuu, että tän päivän hitti mun kohdalla on toi edellisen viestin kissalaulu...voiei...

--
*sydän*