Das Boot goes to Varissaari 5.8.2006 @ Kotka

101 posts, 6 pages, 19,703 views

Dementation

Posts: 2,892

#61 • • Dementation wednesday?

coolcat82, 5.8.2006 17:03:
Miten mullaki oli vähä krapulaa vaikka en ees juonu paljo mitää *ding* Tai sitte se sun boolis teki taas temput, onneks en sentään ollu -tf-summerclub-kunnossa... Itseasiassa en kyl tarkalleen muista, et paljonks sitä boolia oikeen tulikaan tissuteltua *nauru*



Mun boolit on aina vähän sellaisia... *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ETJ

Posts: 1,229

#62 • • ETJ Failed specimen
Pitäsköhän lähtä koht tulikukon terassille vetämään muutama bisse
NinnuX

Posts: 132

#63 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Mä äsken heräsin,ja heti sitte jääkaapille ja siideripullo kouraan...:) Kohtahan tonne kaupunkiipäin vois jo lähtä hipsimään..ni ehtis ajoissa sapokkaan.:D
*enkeli*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#64 • • Daniel Braun wednesday?
Joo-o *pihkassa**pihkassa*
Olipas melkoiset bileet!
Paikka toimi hemmetin hyvin, porukkaa oli mukavasti ja hyvää musiikkia kuului...

Hemmetin kiva oli soittaa, fiilis oli kyllä kova.
Itse en o 100% tyytyväinen omaan settiini, mutta toivottavasti maistui.
Seuraavan kaavan mukaan oma tunti rakentui:

Phunk-A-Delic - Rockin´ (benjamin bates rmx)
Tree Drives - Greece2000 (nils noa rmx)
Julian Poker vs. Yazoo - Don´t Go
Alter Ego - Rocker (prydz rmx)
Pet Shop Boys - Miracles (prydz rmx)
Steve Angello - Voices (prydz rmx)
Supermode - Tel Me Why
Energy 52 - Café Del Mar (three´n one rmx)
System F - Out Of The Blue (lucien´s big trance mix)

Eli uutta, vanhempaa ja klasareita *plur*
Caro²

Posts: 5,301

#65 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Joops.. Danielin greece2000:sta lähtien jaksoi(n!) jorailla hetken aikaa, kunnes tuli tuota prydz-tuubaa joka kyllä karkotti omat sandaalit lattialta aika tehokkaasti. Kamera otti ja laukesti tällä reissulla (autofocus ei ota tarkennusta). Paikka oli tosi nasta, työntekijätkin tuntui olleen erittäin positiivisesti yllättyneitä. Lämmin kesäyö ja taivasalla tanssiminen sopi erittäin hyvin, eikä tullut sen enempää kuuma kuin kylmäkään.

Tykästyin itse kovin tuohon varissaareen bilepaikkana. Lisää tämmöstä *joo*



Oma setti tuli ja meni esitellessä erilaisia housen genrejä. Tässä listaa:


Emilia - Big Big World (Pierre J's Big Big Remix)
Charlene Smith - Everything Is You (Eric Kuppers 12" Mix)
Groovefinder - Love Is You
1200 Warriors Fantasias - Truth Is
Jay-J & Mark Grant with Latrice - Love Is
Sybil - Don't Give Up (Hump Mix)
Roger Sanchez - Lost (Roger 12" Mix)
Ty Holden - Running
garage 2
garage 3
Minimal Funk 2 - The Groovy Thang (Da Vanilla Space Funk Mix)
Tune Brothers feat. Anthony Locks - I Like It
Harold Heath - Makes You Feel Right
Jason Hodges - Shake It
Playground feat KC Flightt - Front 2 Back (Todd Terry Unreleased Mix)
Jasper Street Co. - Got Me Going (Scotty K Klubhouse Mix) + Jaques Bauer - Grade A Bitch (Acapella)
Rob Bobskamp - In The Evening (Mark Simmons Remix)
Ian Van Pooley - Heaven (Dj Tonka Remix) + 20 Fingers - Short Dick Man
T-Justice

Posts: 892

#66 • • Edited T-Justice
huh hah hei! harvoin teen mielestäni oikeita päätöksia kun kyseessä on bileisiin lähtö, mut nyt napsahti kohilleen! jumalaut Kotkan IBIZA toimi ihan loistavasti näihin bileisiin (mm. merinäkymä dj:n takana miltei 360*)
ja paikan henk.kunta oli myöskin super mukavaa!
Illan setit. HUH!
Caro hehkutti sellasta kesä menoo et meinas vaarii alkaa oottaa pumpust!
Pekko ja Mikis veti kans tosi tunteel ja meinasin irrota ruumiistani!
Daniel B mun propsit sun settien soitteluun nous entisestään tän illan myötä potenssiin kymppi, loisto setti!
Holle ja Reiska, ette pettäny mua vaikka oon ollukkin paha poika, voi veljet mitä "hylkeen-nahkaa tm" veditte, moni varmaan odotti perinteistä kiksu settiii, mut mitä vielä....asiaa!

en oikein osaa kiteyttää bileist muuta tän kotiin pyöräilyn jälkeen? aini olis tosi kiva nähdä caron kuvituksia bileist *hymy*

mä kasaan nyt itteni ja lähen ens perjantain tsiikaa arskaa.... *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#67 • • Edited Dementation wednesday?
Hyvät bileet, kiitos niistä, lisää huomenna, nyt *nukkuu*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Chatte

Posts: 4,085

#68 • • Chatte Team Teknolipat :)

Dementation, 6.8.2006 03:28:
nyt *nukkuu*


Luulet vaan, pidän siut hereillä! *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dementation

Posts: 2,892

#69 • • Dementation wednesday?

Chatte, 6.8.2006 03:30:
Luulet vaan, pidän siut hereillä! *nauru*



Sounds great *pahis**enkeli*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

T-Justice

Posts: 892

#70 • • Edited T-Justice
Roger Sanchez - Lost (Roger 12" Mix)
Rob Boskamp - In the evening

aijai, kesäääää!
aleksisi

Posts: 282

#72 • • aleksisi
valitettavasti ei päässyt saapuman paikalle, mutta meno kyllä kuului varsin hyvin meiän manskin nuotiopiiriin...ja kuullosti että lystiä oli..

--
siellä missä jatkot..

Radiac

Posts: 671

#73 • • Radiac Beach X Member
tää oli ihan jotain uskomatonta.. huh hu mikä fiilis *sydän* mikäs sen parempaa ku lattia täynnä.. ja aivan liekeissä.. jokainen dj veti kyl tosi hyvät setit.. rispektaa siitä kaikille.. etenki bilettäjille ketkä loi uskomattoman fiiliksen soittaa ! nyt sanon sen mitä en yleensä koskaan edes ajattele. PLUR
HannaNanna

Posts: 44

#74 • • HannaNanna
No, HuH HuH...ei voi muuta sanoa!! Oli kyl semmoset kemutukset et oksat pois *aplodit* Paikka oli mitä mahtavin, tuli ihan Ibitza meininki mieleen kun soittajien takana näkyi ihana tyyni meri *sydän* Kaikille Dj:lle tasapuolisesti maailman suurimmat aplodit, olitte kaikki aivan loistavia *aplodit*
Tunnelma saarella oli aivan eri luokkaa, kun bileissä jotka järjestetään sisätiloissa!!
I Like It *tanssittel* Kiitos kaikille!!
Individual

Posts: 10,942

#75 • • Individual HYPNO!
Kuten montaa kertaa todettua paljon parempaa keliä ei olisi voinut toivoa tälle illalle, pientä riskinottoahan tässä tuli harrastettua, koska kyse oli tapahtumasta, jossa esim. tanssilattia oli täysin taivaan alla, joskin muita tiloja olikin katettu, mutta olisihan vesisade muuttanut tapahtuman luonteen ja fiiliksen aivan täysin, että siinä terveiset yläkertaan.

Äänentoistosta...
Vakio äänentoimittajallamme oli käytännössä koko tekniikka kiinni Hamina Tattoo suurtapahtumassa samaan aikaan, joka ilmeni sen subbarin puuttumisena, mutta Kiitos Karon ääni saatiin toimimaan niin mallikaasti kuin vain sillä kalustolla oli mahdollista, ääni oli selkeä ja säästi varmasti kaikkien tärykalvoja, vaikka siinä loppupuolella pieni volan nosto tehtiinkin. Savukone temppuili alussa, mutta jälleen kerran kun hätä on suurin, on apukin lähellä ja eräs reipas yleisön jäsen sai kuin saikin koneen syöksemään savua tanssilattian täyteen ja samalla hieman vaatimattomampi valokalustomme pääsi oikeuksiinsa.


Kiitokset Metsolan Merimatkat Ky:lle, joka ennakkoluulottomasti otti tämän klubitapahtuman tiloihinsa ja kyllä monta kertaa illan aikana ja vielä kun tekniikka oltiin saatu roudattua mantereelle he kehuivat erittäin asiallista, hyvin käyttäytynyttä ja ystävällistä klubikansaa ja pitivät tätä iltaa hienosti sujuneena ja sanoivat, että ensi kesänä mielellään tahtovat tämän uusia.

Kaikkien dj:tten setit muodostivat sen kuuluisan musiikillisen jatkumon, jokainen jamppa pisti parastaan ja huolehtivat siitä, että tanssilattialla riitti tungosta ja tunnelma oli korkealla kuin tähtitaivas, jonka alla tanssimme, eli kiitos Caro², Mikis Mau, Pekko Haimi, Daniel Braun, Holle ja Radiac. Rautaiset setit teillä kaikilla!

Ja totta kai, ei mikään juhla olisi mitään ilman teitä rakkaat bilettäjät. Oli mahtavaa kierrellä ja nähdä tanssilattia täynnä ihmisiä nauttivan täysin rinnoin ja tanssivan hymy naamalla nostaen tunnelman usein jopa hurmoksen asteelle. Todellakin kaikki olivat hyvällä tuulella liikenteessä ja kuten ravintolankin terveiset kuuluivat, ei mitään hankaluuksia ollut.

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun olin mukana tapahtumanjärjestämisessä ja nyt varmasti osaan vielä paremmin arvostaa maamme klubijärkkien ponnistuksia. Tämänkin pienehkön tapahtuman aikaansaamisessa oli monen monituista asiaa, mitä sopia, ottaa huomioon ja tsekata vielä kahteen kertaan ennen kuin bileet saatiin todenteolla käyntiin, mutta kiitokset Kimmolle ja Soilelle, teidän kanssa tätä oli hienoa pakertaa ja todellakin opin paljon.
Holle

Posts: 793

#76 • • Holle Beach X Member
Tero tossa sanoikin jo melko tyhjentävästi kaiken, eli kiitoksia kaikille mukana olleille!! Tero kyllä jaksoi pakertaa näiden bileiden eteen silloinkin, kun itseltä loppui into ja motivaatio.
Kyllä tuntui oudolta, kun fiilis oli kuin Välimerellä, vaikka oltiinkin Kotkan edustalla pienessä saaressa!!
Kiitos vielä kerran!!
René Patrick

Posts: 826

#77 • • René Patrick
jumatsuikka mikä meno oli *plur*
aiiiiivan loistava paikka bileille!

kiitoksia järjestäjille, dj:lle sekä bilettäjille!
oli nastaa..lisää näitä *hihu*
Dementation

Posts: 2,892

#78 • • Dementation wednesday?
Nyt vois kirjoitella vähän pidempää palautetta...

Mulla on pieniä ennakkoluuloja aina kotkan bileitä kohtaan joten en niistä yleensä hirveesti hehkutteluja usko ja vaikka toki on ollut oikein hyviäkin bileitä tässä viimeisen vuoden aikana, mitä täällä oon bilettänyt, niin myös on ollut paljon silkkaa kuraa... *piis*

No Tero sitten mulle näistä mainitsi jossain kohtaa ja päätin että tonne pyrin menemään, jollei muuta niin kannatuksen vuoksi... Ostin sitten meripäivien aikaan jo ennakkolipun samasta syystä, eli jos olis satanut vettä, olisin saattanut jäädä vaikka kotiin, mutta olisinpahan tukenut kotkan bileskeneä taas hieman... Että vaikka kuinka ei voittoa tavoitella, niin mitä paremmin omilleen päästään ja ilmaisille soittajille ja avustajille voidaankin maksaa, niin sen parempaa saadaan ensi kerralla... Näin ainakin uskon *joo*

No jo pari päivää ennen bileitä sääennusteet näytti hyvältä ja lopullinen ilma olikin mahtava... Parempaa ei olisi voinut toivoa, nyt ei tullut turhan kylmä, muttei myös turhan kuuma *sydän*

Bilekuljetukset toimivat jouhevasti, kuten myös baaritiskiltä tilaaminen ja ilmeisesti myös narikka, vaikken sitä itse käyttänytkään... Eli käytännön järjestelyt olivat oikein mainiot... Paikan henkilökunta oli todella mahtavaa ja myös keskustelua sai lähes kaikkien työntekijöiden kanssa aikaan, joka on aina hyvä asia... Tuli tipattua melkein joka ostoksesta ylijäävä 50 senttiä tai euro... Hintatasokin oli ihan kohtuullinen... (löysin muuten tanssilattialta illan aikana kolikoina melkeen 10 euroa, että tulipahan hiukan takaisinkin päin *tirsk*)

Musa oli alusta asti oikein oivaa, kaikki setit olivat vallan mainioita... Tuli sheikattua ja polkattua ja groovattua ja vaikka mitä. Hollen ja Radiacin setti ei oikeen itseen uponnut paria irtorallia lukuunottamatta, mutta pousailun taustana sekin toimi oikein kivasti... Ja valtaosaan se tuntui osuvan mahtavasti... *tanssittel*

Alkuillan musiikin kovuus oli oikein hyvä, ja voluuminlisäys oli mielestäni turha. Toki se paransi hieman sitä painevähyyttä jonka subbarin puuttuminen aiheutti... Eli ensikerralla kunnollinen subbari paikalle ja pidätte volat siellä alempana, kuten oli alkuillasta... Tällöin tanssilattialla paine riittää ja muualla pystyy puhumaan mukavasti. Se on aina hyvän äänentoiston merkki (No ehkä hieman kärjistäen *pepsodent*)

Valot olivat imho ihan riittävät tuohon ympäristöön ja kun vielä savukone alkoi toimia, niin ai että... Kyllä mä ainakin tykkäsin oikein paljon. Kun vielä tähdet loisti kattona ja joka puolella näkyi meri, niin kyllä tää on opiskelijalle paljon parempi vaihtoehto kuin ibiza... Itse asiassa melkeen rikkaallekin... *vink*

Kiitos myös kaikille vanhoille ja uusille tutuille, oli mukavaa nähdä osaa pitkästä aikaa ja mukavaa tutustua uusiin ihmisiin myöskin... Tässä erikoiskiitokset lappeenrannat porukalle jatko seurasta... Erikoiskiitokset Chatte sulle hyvästä höpötysseurasta... *plur* Ja Soilelle kiitokset vispipuurotehtailusuunnitteluseurasta *lmao*

Eli kaiken kaikkiaan nää oli parhaat bileet missä oon Kotkassa käynyt ja pääsee omaan top 10 bileet kautta aikojen listalle... Mulla oli kivaa, KIITOS! *jiihaa*

Eli lyhyesti:
risut:
- subbarin puute
- volyymin nostaminen loppuillasta (johtu ilmeisesti yllä mainitusta osittain. Ja ei vieläkään mitenkään tappavan lujalla ollut, että ei paha, keskustelu vaan vaikeutui)
ruusut:
+ Paikka
+ Ilma
+ Setit
+ Ihmiset
+ Henkilökunta
+ Kuljetukset
+ Hinta (näistä ois voinu maksaa enemmänkin, mutta en valita)
+ Valot&savu
+ Kuosaajien näkymättömyys (yleinen riesa kotkalaisissa bileissä, mutta ei näissä, kiitos siitä ihmisille, kohtuudella menitte)
+ Loppumisaika (ulkoilmassa ei jaksa niin kauaa kuin sisäbileissä, eli tää loppumisaika oli just bueno *sydän*
+++ Yleisfiilis ja kokonaisuus

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

coolcat82

Posts: 771

#79 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mahtavat bileet!! Täydellinen paikka toi saari kyllä oli todellakin. Jos näitä saadaan samalla säällä varustettuna ens kesänä lisää, niin ei paljon haittaa vaikka Rellu jääkin Helsinkiin. Porukka näytti todella olevan mukana täysillä ja kaikilla oli kivaaaaa!!!!! *jiihaa* Kiitos kiitos kiitos *aplodit**aplodit* *plur* Otetaan uusiks ihan koska vaan!

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Daniel Braun

Posts: 1,626

#80 • • Daniel Braun wednesday?
Pakko kyllä vielä fiilistellä, olivat bileet niin hemmetin hyvät kuin olla ja voi.
Mesta toimi 100% hyvin tollaseen tapahtumaan, kyydit suju mainiosti ja muutenkin...
Mitä sitä voi sanoa, melkein parhaat bileet missä oon ikuna ollu :)

Äänentoisto tosiaankin olis kaivannu sitä subbaria, siitä syystä voluumia hiukan pitikin nostaa.
Kuitenkin mun alkusetissäkin jo ledit paloi tapissa punaisena eli säröä syntyi niin oli pakko takapaneelista ruuvata lisää volyymia.
Ok, paloi ne ledit silti punaisena ja dynamiikasta ollut tietokaan, mutta ei sitä dynamiikkaa ollut muutenkaan noissa pumppuhouseissa mitä soittelin :D

Valot olivatten riittävät ja lopulta savukonekin toimi :)
Siili olis ollu valoihin kiva lisä, tai peilipallo/pari olis korvannu sen.

Ens kesänä ehdottomasti uudestaan, mesta oli niiiiin pirun hyvin toimiva.

Niin ja kiitos järjestävälle taholle taas mahdollisuudesta soittaa bileissä ;)