HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 141,110 views

villelope

Posts: 2,846

#721 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Ei ole hesarin nyt-liitteenkään taso enää sitä mitä oli taannoin (silloin kuin musiikki oli hyvää, ja oikeilla soittimilla soitettua).

Olkookin, että tämä meidän (ala)kulttuurimme on niin oma maailmansa, että ulkopuolisen on hankala katsoa sitä ulkopuolelta. Jos konemusasta ei pidä, niin sitten ei pidä. Koko artikkeli oli kirjoitetu todella vähättelevään sävyyn, täyttä dissausta koko artikkeli. Mutta kyllä mäkin tunnustan, että oli tuolla ihan huvitavan naulankantaan olevia kommenttejakin.

Tämä yleinen konemusa == huumeita -linjaus, mikä mediassa on ollut pitkään valloillaan (ellei aina) pistää kyllä harmittamaan. Mun silmään ei kuitenkaan kuosaajia osunut näissäkään bileissä. Ehkä nämä toimittajat halusivatkin nähdä juuri näitä huumehörhöjä.

Ans kattoo kuka heittää täällä parhaan kommentin ja päätyy tuonne Hesarin sivuille. Skenepisteitä on nyt jaossa!
Valentina

Posts: 110

#722 • • Valentina
No huh huh, olipas arvostelu (siis nyt-liitteessä).Aika typerä. Montaköhän kertaa siellä mainittiin sana "huumeet"..*ding*, ylläty yllätys!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

J Raninen

Posts: 950

#723 • • J Raninen

hallucinogen Mä en kyl piru vie nähnyt yhtään kyttää, rautoihin laitettua isosimmusta kaveria


Mä ite asiassa otin valokuvankin, kun se irokeesihemmo nous maijaan :) (noustessaan se tosin oli ilman niitä siteitä, jotka kytät otti pois, kun tyyppi osoittautu ilmeisen rauhalliseks ja yhteistyöhaluiseks).

Jotenkin tosta artikkelista tulee mieleen, kun männäkuukausina tuli katottua yks stand-up -esitys, jossa koomikko revitteli idealla "8 vuotta lukemassa journalistiikkaa yliopistolla ja sitten unelmaduuniin 7päivää -lehteen tekemään juttuja aiheesta saunassa käyvän Jasmin Mäntylän salakuvat!!!". On ilmainen koulutus maksanu ittensä takaisin korkojen kera.. NYT-liitteen toimittajat on tainnu saada "ylennyksen" toiseen lehteen, mutta eivät vain ole päässeet tyylistään eroon.
blastic

Posts: 930

#724 • • blastic ballistic ballstick

Saara, 22.9.2006 11:27:

Älä unohda isopupillisia ihmisiä <3.



Damn... Alan vahvasti epäillä, että mulla on lukihäiriö. Arvatkaas vaan, miten tämänkin ekalla vilkaisulla luin.

Kyllä, juuri niin, "isopilluisia ihmisiä"
Temazepam

Posts: 246

#725 • • Temazepam Forever N00B
Ohhos, siitä onkin jo viikko! *ding*
Järjestelyissä oli jonkin verran joissain asioissa tökkimisiä ja epäselvyyksiä, kuten aiemminkin keskustelussa jossain vaiheessa ja useammin mainittu... *hmph*
Musiikki kelpasi, ongelmana vaan monilavaisuus, kun ei oikein osannu/tienny olla paikallaan... Jäi vähän hajanaiseks, mutta sitten kun intoutu tanssaamaan niin No Problems *tanssittel*

Linkkiasiaan (Vaikka onkin jo oma topic); *eikä*, kyllä lehteä lukevat mammat töissä varmaan muistaa jutella asiasta tietämättään taustaa! Ollaan sitten huumehörhöhiippisiä syyttä *senkin*

--
-Your Lordy Mistress-

Blues

Posts: 5,414

#728 • • Blues Koning van Afrika

thomas, 1.10.2006 16:21:
on muuten helvetin perseestä toi 1g:n käyttöliittymä kun ei toimi 1024x768 näytöillä. kuvissa ei oo mitään vikaa ;)



Kyllä se toimii mutta noi kuvat on leveydeltään sen 800x joten jos käyttää pieniä resoja joutuu vähän scrollaamaan. Eli se on minä joka on perseestä eikä 1g koska vaihtoehtoina olisi myös 640x mutta omalla näytöllä (1680x1050) ne näyttävät niin pieniltä jos sitä käytän :D

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe