Hexe - Tech-no.6 (3 Deck Set)

27 posts, 2 pages, 12,016 views

Mike Kila

Posts: 306

#21 • • Mike Kila
Maistuvaa tavaraa tulee aina Heikiltä! Keikkaa miehel, taitava sälli on.
Avatar
#22 • • Hexe Guest
Kiitoksia Tampereen boijjiil ja Mikel! Hienoa et piditte!
Vielä linjoilla :)
Tinke1

Posts: 27

#23 • • Tinke1
Setti oli juuri sitä tasoa mitä olettaa saattoikin, eli s......n hyvää mjuusikkia. Kyllä jotkut vaan osaa käyttää mikseriä niin kuin pitääkin... Toivottavasti saadaan kuulla livenäkin tällaista.
diskoeno

Posts: 673

#24 • • diskoeno
Jaahas, on taas Super-Hessu kynäillyt mestarin elkein. Teknisesti oli kirurgintarkkaa miksaamista ja kunnioitettavan hyvin pysyi homma hansikkaassa kolmellakin soittopelillä. Selektio ei sen sijaan oikein uponnut. Sett oli mun makuun liian tasapaksua myllytystä alusta loppuun. Mutta kelpo setti silti :)
Avatar
#25 • • Edited Hexe Guest
Kiitoksia palautteesta jo ties kui monen kerran! Tämä setti onkin mennyt odotettua paremmin alas ja paljon palautetta, mielestäni hienoa ja kiitos kaikille!

benn, 15.4.2006 17:23:
Selektio ei sen sijaan oikein uponnut. Sett oli mun makuun liian tasapaksua myllytystä alusta loppuun. Mutta kelpo setti silti :)



Jes, selektio oli tällä kertaa hieman vaihtelevampi ja saattaa tuntua siltä et setti kehittyy rankasta nitkuun liian nopeesti ja sen jälkeen taas nopeesti viel rankempaan suuntaa, mut kokosinkin setin niin että tästä löytyisi se tietty "gruuvi" kaikista biiseistä ja et vaihtelua olisi aika paljon, tämä pointti säilyttäen silti. Ja eihän kaikki voi tykätä samoista biiseistä kuin muut, se on ihan globaali fakta, mut kiitoksia palautteesta ja varsinkin jostain negatiivisesta vaihteeks! Ei mitään, pistäkääst muutkin viel jos jotain kerrotttavaa on! Kiitos tähän mennessä! on tullut jo ideaa millaseksi seuraava tulee :)
¡ Previous post a couple of years ago !
Jahas

Posts: 1,435

#26 • • Jahas
Otinpa kuunteluun pitkästä aikaa ja kyllähän toimii!
Tuusny takasin Suomeen jo :(
Avatar
#27 • • Hexe Guest

Juki54, 7.8.2008 21:56:
Otinpa kuunteluun pitkästä aikaa ja kyllähän toimii!
Tuusny takasin Suomeen jo :(



Katost Juki heräs henkii.
Ai sul o viel arkistois tämäki, kiva kuul :)

Nohjoo... Mä tuun seuraavan kerran lomalle 20.9 pariks kolmeks viikoks ja sen jälkeen väh pääl 6 kk:ksi Mauritiukselle talvea pakoon :)