Club Y 11.2.2006 @ Lappeenranta

136 posts, 7 pages, 15,732 views

m1kk3

Posts: 5,560

#61 • • m1kk3 no-life

Pekko Haimi, 11.2.2006 18:04:
kymiläisvitsiä




mitä ne on *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

maude

Posts: 173

#62 • • maude
kovin hiljaisen näköistä

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Caro²

Posts: 5,301

#63 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

maude, 11.2.2006 21:58:
kovin hiljaisen näköistä


Jeps. tääläpäin immeiset tulee vasta joskus 23 maissa kekkereihin. Oli siellä muutama jokunen ihminen chillailemassa "sohva-puolella" ja saunassa. Sohvaosasto jää kuvan oikealle puolen piiloon.
maude

Posts: 173

#64 • • maude
hmmm...pitäsköhän hypätä Armilankadulta pirssiin ja karauttaa mestoille...

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Guffe

Posts: 19

#66 • • Guffe techmu
Jos vielä joku empii lähteä, niin nyt olisi aika. Katsokaa vaikka webbikameraa...
Dneya

Posts: 1,464

#67 • • Dneya Sizkolizko.
ohhoh *whaat* onpas siellä paljon väkeä *hymy* Hyvät pileet ilmeisesti *aplodit**jiihaa**hymy*
Mut hämäräks jää kuvat jos ei satu strobo(?) just vilkahtamaan. Tää pilettäjä kyl siirtyy jo untenmaille *nukkuu* Reippaammat jatkakoon yössä *iloinen*
Mut ei silleen, oli kyl oikein hauska ilta vaik lyhyeks jäikin *pepsodent*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Nikke

Posts: 881

#68 • • Nikke Robodisco / Techmu
kahvipaussi kotona. Vitsi et on makeen näköstä menoo kyl. ihan mielettömät pileet. Joo menis takas :)

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Caro²

Posts: 5,301

#69 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
TechMu-posse kiittää ja kumartaa.
Psykekama toimi kuin junan vessa ja porukka tuntui nauttivan seteistä ihan kiukulla. MiikkaG yllätti myös vallan positiivisesti soitannollaan *joo*

Ihmiset kaikkosi noin klo 08:15 ja paikatkin jäi yllättävän siistiin kuntoon. Myös miesten ns. "ryhmävessa"..


PS. Jotakuta saattaa kiinnostaa miksi saunaosasto ja käytävät suljettiin yöllä kokonaan. Se johtui suoraan siitä ettei ihmiset viitsineet sulkea väliovea joka esti savun pääsyn biletilasta käytäville. Käytävillä on savuhälyttimet joiden laukeaminen olisi aiheuttanut bileiden keskeytyksen siltä istumalta. Ovessa oli molemmin puolin ohje: "Sulje ovi!", sekä englanniksi: "For Fuck sake, close the damn door!". Ilmeisesti bileissä oli 50% lukutaidottomia ihmisiä.
frequent

Posts: 53

#70 • • frequent
Jes, olin vissii tääl. Oli erittäin mukavaa, kadotin darrankin johonkin matkalle.

Yoshi rokkas ja sit se poitsu, joka soitti sitä ränsee. Mä haluaisin ne setit nauhalta mp3siks?

Hyvät aamujatkothan on tietty parempaa ku seksi laskuhumalassa, joten putkeenhan tää meni.

Kiitti.
diorite

Posts: 437

#71 • • diorite 180+
Hyvät bileet olitte saanu kellarii järkättyy! Kiitoksia vaan järjestäjille =)

--
Kuka? Minäkö?

Kaervek

Posts: 2

#73 • • Edited Kaervek
Kiitokset TechMun porukalle homman järkkäämisestä, juhlijoille hyvästä meiningistä ja kaikille dj:lle loistavista seteistä. Tanssijalka sai niin pahaa kyytiä että saa nähdä kykeneekö tässä vähään aikaan kävelemään ollenkaan. Hienot bileet! Lisää tällaisia lappeen Rantaan!
Piider

Posts: 376

#74 • • Piider Höpönpöppöö
Juu kiitoksia vaan järjestäjille ja bilettäjille, oli kyllä kivat bileet. Porukkaa oli mukavasti ja ihan mainio tunnelma *jiihaa*. Toivottavasti en muuten jutellut kenellekkään mitään levottomia, kun tuossa muistissa on pieniä aukkoja *nauru*. Mutta hienot bileet saitte järjestettyä, kiitos *aplodit*
syfilisx

Posts: 61

#75 • • syfilisx

P-Boy, 12.2.2006 13:57:
Toivottavasti en muuten jutellut kenellekkään mitään levottomia, kun tuossa muistissa on pieniä aukkoja *nauru*.



P-Boy: No et sinä miulle ainakaan mitään kovin levottomia, kovin olit harmissasi kun olin lähdössä kotiin, kun kuulema vedin niin kovat setit tanssilattialla :D joko tykkäsit tyylistä jolla keikutin bootyani, tai sitten luulit dj:ksi, ei se mitään. Tunsin kuinka skenepisteeni nousivat kun joku arvostaa, vaikka sitten ehkä väärästä syystä tai vahingossa :D

Oli kyllä joo kovat bileet. Psyke toimii talossa ja puutarhassa. Oonko ihan väärässä jos epäilen, että Valona soitti jossain vaiheessa vähän industrialimpaa/tms. settiä ? Josko vaikka Skinny Puppya ? o_O
Totta tosiaan ! Kiitos Techmulle, järkkäreille ja kanssabilettäjille ! *aplodit*


ps. Sori sille (psyke)-sedälle joka halus ostaa vokaalin, ku miulta ei just sitä vokaalia löytyny *nyyh*
pps. Ootte ihmiset tymiä kun, ette osaa pistää ovea kiinni *grr*

--
/Welcome to the shallow nation/

jazmo

Posts: 393

#76 • • Edited jazmo techmu
Itselle valitettavasti, liekö kasaamisen yhteydessä, iski päänsärky ennen bileitä, joten vetäydyin suosiolla caravaanariksi ja biletin sitten vähän vähemmän. Hauskaa oli kyllä.

Kiitoksia ihmisille siitä, että vaikka nyt ovea ei muistettukaan sulkea, niin muuten käyttäydyttiin asiallisesti!
pasik

Posts: 174

#77 • • Edited pasik
Kiitos erittäin paljon järjestäjille! Parhaiten järjestetyt bileet joissa itse olen ollut soittamassa. Kaikki toimi (ainakin minun näkökulmasta) 100% OK.

Oli erittäin hyvä fiilis soitella, vaikka etukäteen hieman jännittikin mm. se xone92 mikseri :)

Hyvää:
+ Hyvä tila
+ Paljon jengiä, joka oli selkeästi tullut tanssimaan eikä vain istuskelemaan
+ Fiilis yleisesti
+ Hyvät valot
+ Loistava äänentoisto, soi puhtaasti (ei todellakaan säröä) ja voimalla
+ Äänitarkkailu
+ Hyvä soittopaikka ja varsinkin mikseri
+ Järjestäjien asenne ja järjestelyt
+ Hyvä meininki yleisestikin

Kyllä näistä bileistä pitäisi ottaa monien mm. helsingin bilejärkkäreiden mallia..

Jatkakaa samaan malliin!
syfilisx

Posts: 61

#78 • • syfilisx
Pasik, No tottahan hitossa myö tanssitaan kovaa kun soitat niin törkeän hyvää settiä *jiihaa*

--
/Welcome to the shallow nation/

nipsukiksu

Posts: 159

#79 • • nipsukiksu
Oli mukavat bileet, ehkä vähän liian paljon psykeä yhdelle illalle silti :D ..

Eniten harmittaa ettei voinut Yoshin settiä kuunnella kokonaan kun väsy iski ja autolla piti vielä hereillä ollessa kotiin päästä *uuh* ..

Mut hyvä meininki, uudestaan varmasti! *joo*
Mick Elsa

Posts: 375

#80 • • Mick Elsa Macarize Records
Techmun jengi oli nähny uskomattoman paljon vaivaa bileiden eteen ja se näkyi sekä kuului. On helppo yhtyä Pasi K:n kommenteihin parhaiden järjestetyistä bileistä, missä itse oon ollu soittamassa. Noista järjestelyistä on monella bilejärkkärillä oppimista. Iso Kiitos! *joo*
Toiset kiitokset menee bilejengille! Bileissä oli todella mainio tunnelma. Kuten edellä on todettu, porukka tuli tanssimaan ja pitämään hauskaa! *tanssittel*
Omasta puolestani oon todella pahoillani, että soitin eilen teknisesti elämäni huonoimman setin. *uuh* Onneks te bailaajat ette kaikista niistä ongelmista välittäneet, vaan jaksoitte bailata hymyssä suin ja saitte nostettua mutkin vielä takas jaloilleni. Iso käsi teille! *aplodit*
Tuttuja oli paljon mestoilla. Oli mukava nähdä teitä kaikkia taas pitkästä aikaa. *hymy*