Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 184,086 views

Hoitsu

Posts: 154

#141 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Sairaanhoitaja*sars* Anestesiahoitajaksi opiskelen

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

S-T

Posts: 1,195

#142 • • S-T Pieni
Opiskelen kemian opeksi kolmatta vuotta ja siinä ohella ajan raitiovaunua ja päivittelen paria verkkosivustoa työkseni. Pidän töistäni, vaikka en niitä varmaan koko elämääni tekisikään, joten ei ole mikään kiire valmistua. Rauhallista tahtia opiskelen. *hymy*

--
Pieni on kaunista.

Bio

Posts: 4,429

#143 • • Bio The Bullies / Pinky

anthocyan, 15.12.2005 12:38:
Ajattelin erikoistua bioanalytiikkaan, koska molekyylibilsa ja mikrobilsa kiinnostaa enemmän kuin kemia.



Ite opiskelin bioanalyytikoks, mut tota molekyylibilsaa oli aika vähän, muutama kurssi.. ja jos siihen halus erikoistuu niin oli kauheen vaikee saada luennoitsijoita pitämään kursseja. Mä erikoistuin mikrobiologiaan (ja immunologiaan), siihen sit löytyikin hyvin kursseja ja opettajia sekä paikkoja missä harjoitella. Mut puolet bioanalyytikon opiskelusta on kliinistä labrahommaa, joka tuli mulle aluks yllätyksenä.. mulle taas toi labra-analyytikko olis sopinu paremmin :D

Tällä hetkellä ite oon töissä lapsettomuusklinikan labrassa. Sinäänsä hyvä työpaikka, ettei tarvi paljon olla potilaiden kanssa tekemisissä.
Avatar
#144 • • Killer_cat Guest
Parturi-kampaajaksi pitäis valmistua kuhan taas pääsee koulun penkille,opinnot jäi lasten takia kesken,mutta eiköhän sekin tule suoritettua kunnialla loppuun asti,ku jäi kuitenkin niin vähän jäljelle*joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#145 • • Edited Tarsu
Tällä hetkellä koneenasentaja.
Syksyllä toivottavasti jotain uutta opiskelemaan!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Kayu

Posts: 135

#146 • • Kayu [KC]

Mark Hamilton, 13.12.2005 18:51:

Mitä teillä on opinnoissa..???

Meillä on ainakin 3ds MAX:ia ja Directoria, ohjelmointia jne..



Ohjelmointiin painottuu aika pitkälti, kun oon tolle tietojärj. käytön ja kehittämisen puolelle suuntautunut.

--
I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

anthocyan

Posts: 1,511

#147 • • Edited anthocyan Kohti valoa...

Bio, 15.12.2005 14:48:
---

Ajattelin erikoistua bioanalytiikkaan, koska molekyylibilsa ja mikrobilsa kiinnostaa enemmän kuin kemia.
---


Ite opiskelin bioanalyytikoks, mut tota molekyylibilsaa oli aika vähän, muutama kurssi.. ja jos siihen halus erikoistuu niin oli kauheen vaikee saada luennoitsijoita pitämään kursseja. Mä erikoistuin mikrobiologiaan (ja immunologiaan), siihen sit löytyikin hyvin kursseja ja opettajia sekä paikkoja missä harjoitella. Mut puolet bioanalyytikon opiskelusta on kliinistä labrahommaa, joka tuli mulle aluks yllätyksenä.. mulle taas toi labra-analyytikko olis sopinu paremmin :D

Tällä hetkellä ite oon töissä lapsettomuusklinikan labrassa. Sinäänsä hyvä työpaikka, ettei tarvi paljon olla potilaiden kanssa tekemisissä.



Jepulis. Hyvä ammatti toikin.*hymy* Mut joo itekin katsoin silloin bioanalyytikon vaihtoehdon läpi, muttei sopinu oikee mulle, ku opinnot ei käsitelly tarpeeks mua kiinnostavia asioita. Mut tää on kiva paikka opiskella. *iloinen*

Pidähän kivaa siellä töissä *hali* Ja oli mukavaa nähdä sua.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

superwoman

Posts: 333

#148 • • Edited superwoman toinen jalka jo...

Hyzenthlay, 15.12.2005 12:22:
---
wiwi, 15.12.2005 12:12:
. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..

---


Mee mieluummin rehellisesti töihin kun jonnekkin vaan kulissiopiskelemaan. Mikään ei vituta sen enempää, kuin turhat opintolainat ja käytetyt tuet + tuhlattu aika.




Sanos muuta! Turhia opintolainoja maksamalla saa kyllä, jos millä, aikaan turhautumisen kliimaksin.

--
...just visiting...

Kauluspaita

Posts: 91

#149 • • Edited Kauluspaita
*super*Musta tulee isona ninja, salamaseepra ja voimamies.*super*
Mut sitä ennen väkerrän tietoliikennetekniikkaa ja tuotantotaloutta DI:n oppimäärän verran.*eiei*

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

wiwi

Posts: 1,575

#150 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hyzenthlay, 15.12.2005 12:22:
---
wiwi, 15.12.2005 12:12:
. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..

---


Mee mieluummin rehellisesti töihin kun jonnekkin vaan kulissiopiskelemaan. Mikään ei vituta sen enempää, kuin turhat opintolainat ja käytetyt tuet + tuhlattu aika.



Niin,oot varmasti oikeessa ja niin mä varmaan ainakin eka meenki. Kyllä mua oikeesti kiinnostais monet aineet esim. psykologia, filosofia, historia ja kielet joita voisin kuvitella opiskelevani, en vaan tiedä että mitä niillä sitten tekisin.

Sitä paitsi oon ihan varma et maailmassa on joku miljoona ammattia joista en ees tiiä koska ne ei oo "tavallisia" tyyliin poliisi, opettaja, kirjanpitäjä...Ehkä mä sitten vaan törmään sattumalta "siihen oikeeseen" ammattiin. Kuulostaa lähes romanttiselta*lmao*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kilobitti

Posts: 2,419

#151 • • kilobitti 1-2-3 techno

pHaze, 28.11.2005 17:50:
Postissahan sitä raadetaan tällä hetkellä. Mutta kunhan tästä kerkeää vähän opiskelemaan, niin kai sitä pitää politiikkaan pyrkiä ,)



pHaze for president?*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#152 • • hallucinogen Edain
tavoitteena joskus olla riisto-kapitalisti

--
pikku-*possu*

elisha

Posts: 247

#153 • • elisha Lauma
mä opiskelen biologiaa, pääaineena genetiikka...
eli tiedossa mm. kyseenalaisen terveellistä laboratorioilmaa, kituuttamista pienillä tutkimusapurahoilla(jos niit edes saa), valvottuja öitä laboratoriossa mielikuvituksen rajoja rikkovien kokeiden parissa, pätkätöitä ja hullutohtori-syndroomaa..*nauru*jos siis saa töitä. valoisa tulevaisuus, mut tota meille koulussa koko ajan painotetaan...

...silti kaikesta huolimatta oikea paikka mulle*sydän*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

DiamonDie

Posts: 676

#154 • • DiamonDie mediahippi
Olen työskennellyt toimittajana tietokonelehdessä nyt reilu viisi vuotta. En sitten tiedä mihin noista kategorioista se menee. En ole aikeissa vaihtaa ammattia.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#155 • • liikkuva muna an egg on the move
Kieliteknologiksi (ts. filosofian maisteri) ois tarkotus valmistua. *joo*
Riku

Posts: 3,187

#156 • • Riku The Little Prince

kilobitti, 16.12.2005 11:38:
---
pHaze, 28.11.2005 17:50:
Postissahan sitä raadetaan tällä hetkellä. Mutta kunhan tästä kerkeää vähän opiskelemaan, niin kai sitä pitää politiikkaan pyrkiä ,)
---


pHaze for president?*hih*

No kun ei diktatuurissakaan eletä...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Sallakat

Posts: 2,220

#157 • • Sallakat jungle, baby !
lopputyön kun saan naputeltua loppuun niin olen tutkinnon omaava kulttuuri(tapahtumien) tuottaja. siis oletusarvoisesti pääsen lopputyölläni vielä läpi hmm
nunnu

Posts: 76

#159 • • nunnu
Pitäs valmistuu kosmetologiks vuoden päästä....