Ambrosia & Solstice - Sunrise (Unofficial Koneisto Friday afterparty) 13.8.2005 @ Helsinki

75 posts, 4 pages, 11,397 views

DenisV

Posts: 1,048

#41 • • DenisV I Love Kiksu
D.N.A presents ---> The Last Summer Dance Maraphon!

Trance-arenalle 09:00 jälkeen sitten kunnon yli 3 tunnin tanssimaratoni putki, varautukaa nestevajauksiin ja alkoholipitoisien juomien tankauksiin..... *pahis* *nauru*

Kuka selviä loppun asti? Se jää nähtäväksi!! *vink*
Miksan

Posts: 1,464

#42 • • Miksan

deni, 12.8.2005 18:27:
D.N.A presents ---> The Last Summer Dance Maraphon!

Trance-arenalle 09:00 jälkeen sitten kunnon yli 3 tunnin tanssimaratoni putki, varautukaa nestevajauksiin ja alkoholipitoisien juomien tankauksiin..... *pahis* *nauru*

Kuka selviä loppun asti? Se jää nähtäväksi!! *vink*


Mä ilmottaudun mukaan tohon!
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se
*jiihaa* ei enää pitkä aika *hymy*


NIIIIIIIIIH: mulla on tänne ennakkolippuja myynissä koneistossa, et ei muuta kuin koputtelemaan olkapäähän *hymy*
Lippu maksaa sen 7e ja mielellään tasaraha niin homma hoituu nopeesti *hymy*
Niih ja koneistossa viimeistään pilkun aikaa mun bongaa helposti porttien luona kun jaan flaikkuja *hymy*

Nähään pian *jiihaa*
sts

Posts: 7,969

#45 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Wert, 12.8.2005 22:46:
saatiin alakertaanki pari extrasubia joten pitäs murahdella kohtalaisesti ;)

pienien unien jälkeen mestoille..



Yläkerran valaistuksenkaan ei pitäisi jättää kylmäksi :)
SilverJo

Posts: 1,893

#46 • • Edited SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Ensin vähän plurahtelua: *plur**sydän**plur**sydän**plur*


Nyt on taas naamiointi myyjätätiksi suoritettu, vain hileet iholla itsepäisesti todistavat aamuisesta biletyksestä. *heiii* Käsittämättömän ihanat aamut! *pihkassa* Ana & Nuance! o_O Sehän kuulosti hyvältä! *blush* Luminescent! *aplodit* Hui hui ihanaa! Ja D.N.A.. taivaallista! *jiihaa**sydän* Mun kiksujumala! *joo* Harmitti ja vatutti lähteä töihin, mut kyllä tämä pari tuntia töissä menee kuin siivillä, on aivan mielettömän hyvä fiilis! *super**iloinen*

*kiitoskiitos**sydän**kiitoskiitos**sydän**kiitoskiitos*



[pieni]*plur* Edit: Oli kyllä jo hirmuinen ikävä Premiä.. mä niiiin tykkään siitä, sanokaa mitä sanotte![/pieni] *plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

UnityF

Posts: 15,721

#47 • • UnityF joo just se
Kuumesta ja pahasta yskästä huolimatta voittajana kotiin.. Ihan loppuun asti ei jaksettu olla mut aika hyvin kuitenkin.

Luminescent- Elove *super**sydän*
Kiitos tästä, oli muuten yksi sun parhaimpia live-esityksiä mitä oon koskaan kuullu. *sydän*

Kiitos kaikille oli loisto aamu. Nyt tä peikko menee nukkuu *nukkuu*

*kiitoskiitos*



ps. Sinä kusipää joka päätit pöllii mun lompakon niin mä toivon sun puolesta että en saa sua koskaan kiinni. Ei siinä ollu kortteja... eikä siinä ollu kuin 5e rahaa.. mut se hiton lompakko oli UNIIKKI..! SE vituttaa ja rankasti. Onneksi kaikki muu omaisuus on tallessa..
Avatar
#48 • • Kirsikka Guest
Tänne oli tarkoitus tulla, päästiin jo kamppiin asti, mut sit mulle iski niin kamalan huono olo, et oli pakko lähteä kotiin *uuh* (vaikka ei oltu edes eilen oltu juhlimassa...) Harmittaa, mut ei mahda mitään.
sapeli

Posts: 11,768

#49 • • sapeli jokukukamikä?
*plur* *jiihaa* *plur*

mut myös

*hikoil* *haukottel* *hikoil*

... Tähdättiin paikalle Luminescentin settiä kuuntelemaan, ja sieltä tuli kuin tulikin meikäläisen lemppareita aika kivasti - erityisesti ilahdutti Elove joka oltiin aamulla herättyä just kuunneltu, ja sit K.O.E. joka sai vihdoin meikäläisen vauhtiin. Upea alku päivälle! *hihu*

D.N.A. jatkoi huikeaa musatarjontaa ja pienen oman alkunihkeyden jälkeen ne takuuvarmat melodiat alkoi leijuttaa ja sittenhän siellä jo pompittiin kolmen edin jälkimainingeissa *nauru* *jiihaa* Välillä piti käydä psykeilemässä Puistiksen settiä alakerrassa, mut alkoi jo olla vaikeaa valita kumpi oli parempaa - molemmat niin hyviä! *joo*

Mut, varpaat alkoi hiljaa jo lauleskella kuorossa vuoroin Ave Mariaa ja Hoosiannaa, ja kun meikä ei oikein virsistä välitä niin päätin hillitä menoa että jaksaa vielä huomenna Illuissakin. *hymy*

Upeat aamut - en ollenkaan kadu että jätin iltabileet väliin ja tulin ihan vain näitä varten kaupunkiin *hihu*

Kiitoksia Ambrosia & Solstice, takuulaatua jälleen kerran *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#50 • • pirpeli
Justiinsa heränneenä. Kiitos mukavista aamuista, kannatti tulla paikalle edes hetkeksi. Yläkerran alkuaamun musatarjonta just mainiointa, harmittaa kun ei jaksanut jäädä Arin settiä kuuntelee. Next time.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kalle

Posts: 479

#51 • • Edited Kalle Kiusankappale
Oli siistit bileet, kannatti tulla paikalle. Luminescent, kuten jo muutkin ovat todenneet, oli kova ja muutenkin tanssitti niin kauan kun bileet jatkuivat *hymy*.
Miika

Posts: 893

#52 • • Miika
Jopas oli aamut pitkästä aikaa. Nam *sydän*
nuance

Posts: 1,963

#53 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Oli kiva soittaa. Järjestelyt skulas erinomaisesti. En voi painottaa tarpeeks miten paljon merkkaa dj:lle, et joku käy välillä kysyy et onks kaik ok ja cd-soittimenkin vaihtumisesta ilmoitettiin etukäteen.

Jengi jakso jonku verran joraillakin vaik tanssilattialla oli about nilkkoihin asti jotain nestettä ja varmasti uni painoi jo itse kutakin tuossa vaiheessa. Oli myös piristävä yllätys kuulla jonku äärimmäisen dnb-intoutuneen ulkomaanelävän huutavan rewindin. :) Kiitokset kaikille tahoille tasapuolisesti.
Miika

Posts: 893

#54 • • Edited Miika
Mua kanssa erityisesti ilahduttaa kuulla että sain soittaa jotain mitä toiset ovat odottaneet *hymy*

edit: Samoin pitää kiittää omastakin puolesta järjestävää tahoa. Kysyivät että jos mihinkään on tarvetta niin ilmoa vaan ja tehdään asialle jotain. Hyvä mieli jäi :)
Avatar
#56 • • ikj Guest

Wert, 13.8.2005 15:21:
oli kans kiva soittaa vaikka oli ihan puhki päivän roudaamisesta.



hyvin sä vedit :)(:
junkkakin toimi yllättävän hyvin noin aamusta. oli hyvä meininki kunnes jengi feidas johki :(
ari, olin melkein nukahtamassa kunnes soitit games in trance <3 siitä eteenpäin tuli aikas tiukkaa saundii.
thänks :)
anton fine

Posts: 1,359

#57 • • anton fine myspace.com/finethedj
Vioittuneen levarin takia jouduttiin olla soittamatta Urmaksen kanssa.

pahoittelut minun ja urkin puolesta.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#58 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 13.8.2005 15:15:
Oli kiva soittaa. Järjestelyt skulas erinomaisesti. En voi painottaa tarpeeks miten paljon merkkaa dj:lle, et joku käy välillä kysyy et onks kaik ok ja cd-soittimenkin vaihtumisesta ilmoitettiin etukäteen.



Joo, ehdottomasti. Oli kyl sellanen olo, et järjestäjää jopa kiinnostaa :) ^__^ Kiitti sts, aidan, wert, efo, ja muut jotka tuolla oli säätämässä.
Avatar
#59 • • Edited aaaaaaaaaa Guest
Parasta koko tapahtumassa oli se vikat 15min :) ne jotenkin tuntu niin parhailta...
talon ainoot ihmiset tanssii ja fiilistelee :) oli kivointa... <3
ainii! en tajuu vielkää miks innostuin tanssahtelee*känni*
Zwek

Posts: 1,701

#60 • • Zwek
Ambrosian puolesta kiitos kaikille paikalle saapuneille, artisteille ja jokaiselle joka oli järjestämässä. Oli kyllä pitkästä aikaa kovat aamut! <3

Soittolistaa:

Zwek @ Ambrosia & Solstice - Sunrise - 05.00-07.15

Benz & MD - Mar Del Plata (Dousk Elaborate Mix) [Aurium]
Sasha - Magnetic North (Tearrain remix) [CDR]
Hidden Logic - Wasting [Soundpiercing]
Tearrain - First Drops [CDR]
Arenok - Free Yourself (Stel's Tendollar Mix) [EE]
Tearrain - Chained [CDR]
Perry O'Neil - Gravity [EE]
Kris O'Neil - Snowflakes [Subtraxx]
David West Feat. Andreas Herman - Larry Mountains 54 (Inkfish remix) [Anjuna Deep]
Way Out West - Don't Forget Me (Clifton High Mix) [Distinctive]
Gabriel & Dresden - Portobello [Organized Nature]
Gabriel & Dresden - Arcadia [Organized Nature]
Miika Kuisma + Mr.A - Smoky Room (Ft. Elena Mady) [CDR]
Yellow Blackboard - Superfly (Andy Moor remix) [SOG Chrome]
Deepsky vs. Yilmaz - Eighties Ghost (XDR Bootleg) [CDR]
Santiago Nino - Believe (Max Graham Remix) [Aurium]
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) [Coldharbour]
Purple Haze - Adrenaline [Oxygen]
Miika Kuisma - Twisted [J00F]
Filterheadz - Yimanya (Freaked Frequency rmx) [Joku kokoelma cd]