Puolivirallinen seksikeskustelu

724 posts, 37 pages, 190,902 views

Tyly

Posts: 908

#21 • • Tyly
Tykkään joo *hymy*....
Mut kelatkaa jos olisi seksisuhde? Siinähän sais kaksi hommaa yhellä kertaa... Vois aina henkailla kun haluaa ja sit käydä makkarissa tai tiskipöydällä jos niin mieli halajaa... *hih* Oliskohan siinä mitää pahaa?

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

skasi

Posts: 161

#22 • • skasi
Minä myös. Tässä muuten kysymys.. Voiko seksiä saada tarpeeksi? Tai voiko siihen kyllästyä..? Minä, näin nuoruuden karvaalla rintaäänellä ja huonolla kokemuksella väitän et ei.. Pakkohan tässä jotain on väittää. Mä en ainakaan saa tarpeeksi. Hieman vinkvink.. Johtuu kyl tästä vitun välimatkasta. Kaukosuhteen pahoja puolia.. Mites muuten puhelinseksi. Onnistuskohan se? Pitää varmaan kokeilla..*hmph**vink**pahis*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Yohanna

Posts: 137

#23 • • Yohanna
Kyllä puhelin seksi on ihan jees, jos edes jompi kumpi on hyvä puhumaan. Mielikuvitusta tarvitaan... *vink**justjoo*

--
-Yo

peikko

Posts: 110

#24 • • peikko
Hmmm....seksiä....kukapa siitä ei tykkäis. Paitsi ehkä ne jotka ei sitä oo kokeillu. Tai en mä kyllä ekalla kerralla siitä hirveesti tykänny. Mut heti sen jälkeen.*plur*
Seksisuhteet on mun mielestä ihan kivoja jos ei haluu sitoutuu. Mut sillon molempien pitää olla ajan tasalla asiasta. Ja siinä on se hyvä puoli verrattuna yhen illan juttuihin et tietää mitä saa. Ei tuu pahoja pettymyksiä.
Mut suhteessa seksi on vähän erilaista (parempaa) ku tuntee toisen ja voi kehittää kaikkea kivaa ja uskaltaa puhua niistä. Ja onhan se niin et tunteet tekee paljon seksiin.
Mä en nykyään puhu hirveesti frendien kanssa mun seksielämästä ku seurustelen. Mut sillon ku oli sinkkuna niin olihan se hauskaa juoruilla.=)
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

peikko

Posts: 110

#25 • • peikko
Ja puhelinseksi on ihan kivaa mut en mä sitä jaksais koko aikaa tehdä...tai ees joka viikko. Ei se kuitenkaan tuo aitoo tyydytystä...kai
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

cterror

Posts: 138

#26 • • cterror
skasi sexistä voi saada tarpeeksi. joillekin se on jopa ongelma....*hääh*

ja sexisuhteet on kivoja niin kauan kun ne toimii pelkkänä sexisuhteena. niissä vaan aika usein käy niin että joko jompikumpi löytää jonkun jonka kanssa haluaa olla pysyvämmin, tai tunteet syvenee sexistä johonkin muuhun. niin tai näin ni kovin pitkäikäisiä juttuja ne harvemmin on .. *vink* ... ja tää kaikki isolla IMHOLLA =)

smile

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Tyly

Posts: 908

#27 • • Tyly
seksisuhde kyl toimii kai...*hääh* Mut monesti oon miettiny et eipä varmaan pitkään pystyis olemaan ite siinä tai sit se toinen osapuoli. Jompi kumpi haluis edistää asiaa tai sit haluu jonkun kanssa vakampaa. *hngh* Sit yleensä ne suhteen pelisäännöt ei oo kummallekaan oikein selvillä.

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Yohanna

Posts: 137

#28 • • Yohanna
Niin se menee, oon ite kattonut/kuunnellut vierestä yhen kaverin "seksisuhdetta",
joka pitkän aikaa jatkui pelkkänä seksinä.. mutta nyt se on jotain aivan muuta vakavaa.. *plur*

--
-Yo

Tyly

Posts: 908

#29 • • Tyly
Joo niinhän siinä käy ettei se pysy vakaan, mut toisaalta mix kaiken pitäis pysyä. Sehän tuo vaa jännitystä elämään*vink*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#30 • • cosmikki
...eli lyhyesti sanottuna (jälleen;) ; toisille sopii seksisuhteet - toisille ei. toiset voivat saada tarpeekseen seksistä - toiset eivät. jne. *vink**hih**nauraa**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#31 • • Tyly
Miten joku vois saada seksistä tarpeex... ??? Siis sen ymmärrän et voi siis kyllästyy partneriin tai kyllästyy saman haujamiseen mut voisko väittää ettei ollekin maistuis pitkään aikaan ... Tyyliin johonkin kuukauteen ?? *hääh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#32 • • cosmikki
..mä en toisaalta kaipaa seksiä - en enää yhtään yhdenyön juttua. niistä jää liian tyhjä fiilis. mieluummin olen ilman.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#33 • • Tyly
nii siis en meinannut sitä ollenkaan... Siis meinasin et ootko muka monta päivää aattelematta??? En tarkoittanu et sitä tarvis hakemalla hakea tarpeen omaisesti..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
..ei seksiä voi olla nykyaikana enää ajattelematta.. kun sitä mainostetaan jatkuvasti ja jokapaikassa (teevee, lehdet, etc).

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#35 • • Tyly
Nii mut voihan olla ettei tee mieli? Mul tosi n ei kovin kauan se fiilis kestä yleensä, mut siis eihän sekään nyt tarkoita et olis joku saamarin peto oikein... mut kuitenki mun mielestä on outoa jos meidän ikäinen ihminen ei ajattele lähes päivittäin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#36 • • bianca hippiäinen
ai kuukausi o pitkäaika ilman seksiä *nauru*

tai on se, siihen on vaan tottuva kun kulta o kaukana 10000km päässä

(muokattu 21.2.2002 20:52:09)

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

cterror

Posts: 138

#37 • • cterror
ööö... olis se mulle ainakin. mä lähinnä tarkoitin sitä et jokapäivä ei tarvi saada sexiä. ja ellei se ole mulla mielessä n 20sec välein jollain tavalla mä olen kuollut, surffaamassa tai bileissä=)

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

puupi

Posts: 385

#38 • • puupi the puupi
20 sec välein jätkä muuta ehdi kelaakkaan.. no kaipa sekin on ihan eri juttu riippuen tyypistä..ja veikkaan myös sukupuolesta..
Mut onhan kuukausi tooooosi pitkä aika jos on tottunu sekstailemaan, mut jos ei niin sit sitä ei ees huomaa.. Koittanu molempia..*vink*

--
KM

Tyly

Posts: 908

#39 • • Tyly
Hmm.. joo aika on sillee jännästi kyl outo, se on vakio sillee siis et päivä on päivän mittanne mut siis siinä ajassa ehtii välillä noi ajatukset nyt siis esim. seksin suhteen muuttuu moneen kertaan ja sillee.. *justjoo* Siis välillä on ihan hullu olo ja välillä ihan normaali taas...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cicca82

Posts: 190

#40 • • cicca82
Täällä taidettiin mainita 1 kk. pitkänä aikana ilman sitä ihteään, eli
vaakamamboo..*vink*
Mun on pakko heittää oma välikommenttini...
*hengitystä pidätellen...*
Ilman sitä ihteään on tullut oltua jo (ohhoh...*igor*...)
10 kk...*punastus*
Mun on varmaan aika lopettaa nirsoilu ja lähtee metsälle...*hih*
Varokaa kaikki *uros*.

*possu**sydän**nauraa**hih**ding**plur**nauru**pelle*

--
partyparty im here so also party is here