Aszagarnak - The human flesh engine (Alek Száhala)

61 posts, 4 pages, 29,573 views

malishousu

Posts: 182

#42 • • malishousu Dr. Philth
HUHHUH! *sydän**sydän* Asia kamaa, vähän ku turboahdettuu rytminoisee. Tosin pitää nauttia sopivan pienissä erissä tällasta, muuten hiipii sellanen psykoottinen kutina aivolohkon perälle, ainakin mulle..

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

enrapture

Posts: 117

#43 • • enrapture Cyberpunk
ois saanu olla nopeempi ja rankempi... kyllähä tän nyt kuunteli, mut ois saanu pistää seinät rappeilemaan... ei näin käynyt joten rupeanpa whineemään, et sillai, ihan söpö biisi jos tykkää melodioista ja ihQsta äänimaailmoista yms x)

--
Rave music aint what it used to be...

Howdy

Posts: 7,955

#44 • • Howdy Oldie

Flamie:
Mullakin varmaan aika huonot korvat... Mä en saa mitään irti tosta.*nauru* Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.
*hihu*
*piis*



Nyt joku vitun roti tähän hommaan saatana kun vanhakin putoilee tuolista kun lukee näitä *nauru* ei helvetti .. mut joo Alekki hei vähän enempi sitä juustompaa beissii *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#45 • • Howdy Oldie
Yyyyyh ... tota .... *ding* aika hajottavaa tavaraa .. onnex ei oo psyyke häiriöitä *iloinen* sopivaa perhe tapaamisiin *joo*

--
Käpy vailla vertaa

Esa

Posts: 947

#46 • • Esa
Ihan kiva kyllä.
Alénka

Posts: 210

#47 • • Alénka RASPIZDÄIKA
Naapureiden vihaaja saa tästä hyvän biisin*nauru*

--
Excuse me - have you seen my brain ?

Funktion

Posts: 1,720

#48 • • Edited Funktion over 9000
Ei vittu sä tapoit mun koiran, kaks kaveria ja puolet mun homehtuneen juuston bakteerikannasta!!!


Tää rokkaa ihan vitusti!

Edit: Ja toi tyttöystävän vesiagama saa jotain kohtauksia terraariossaan...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Placeboman

Posts: 142

#49 • • Placeboman
Siis täh??,kuunteleeko ihmiset oikeesti tällästä surinaa?Kylhän ton ymmärtäisi huumorina...?,jotenkuten?

--
Don´t forget to be the way you are......

hrdkvr

Posts: 3,929

#50 • • hrdkvr KURGO
kyllä kuuntelee!!!

--
-keep it hard-

Valovoima

Posts: 528

#51 • • Valovoima teknohippi
Lopeta hardstyle-poppiksen teko ja julkaise tätä levyllinen. Mä ainakin hankin. Oonkin jo odotellut konkreettisempaa soundia Merzbowsta :)
jjkobsson

Posts: 959

#52 • • jjkobsson
Tiukka!

--
||jjkobsson||

Elias

Posts: 434

#53 • • Elias Elias
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR VITTU. SAATANA.

Aika tunnelmallinen biisi.

9+

--
Because "moo" just doesn't sound right"

tavan

Posts: 39

#54 • • tavan right.

Visio, 30.5.2005 17:17:


Aika tunnelmallinen biisi.

9+



joo, mul meinas tulla ihan tippa linssiin kun kuuntelin. Oli niin kaunista! *muhaha**piis*
juGis

Posts: 563

#56 • • juGis
Badcoree *piis* Alapään pieni boostaus tekis gutaa ja joku (korni) evil-spiikki toimis kans.
AiDoN

Posts: 255

#59 • • AiDoN elukka
Oli kyl aika epälievästi häiriintyny biisi. Taidan kuunnella tätä ku meen nukkuu <3

--
*pahis*

enrapture

Posts: 117

#60 • • enrapture Cyberpunk
ei tämä nyt mikään kauhean rankka tai häiriintynyt ole... tempoakin piti heittää ylöspäin se 10%
Tosiaankin ihan söpöä taustamusiikkia. Tällä biisillä vois aloittaa kaikki livekeikat? *hymy*

--
Rave music aint what it used to be...