(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 102,995 views

Avatar
#201 • • Edited ALIEN Guest

shAderNa:
Mitä mä tarkotan mun ja kavereiden "viettomal hauskanpidolla", se tarkottaa ett pidän hauskaa ja sekoilen mis vaa oon kunhan siit ei oo kenellekkää harmii ja ittelläni on hyvä fiilis, millää muul ei oo välii. Mut ihmiset on erilaisii (oispa perseest ku ei ois=).



Niin pääasia, ettei siitä ole kenellekään harmia - oikea asenne mikä kannattaa muistaa joka kerta, kun lähtee sekoilee *vink**piis*
Avatar
#202 • • --- Guest
NO HUH HUH!!! En oo piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessani :) :) Putosin tuolilta, kusin housuun ja meinas paskatki lörähtää housuun, mut sain just ja just seivattuu...

Onpas tääl jengil tylsää, ku jaksaa vääntää tälläsest aiheest. Jokainen pitäköön hauskaa omalla tavallaan... joku puristelee perseitä, toinen puristelee munia. Aivan sama! Pidetään kaikki huoli omista asioistamme, ni kaikilla on kivempaa. Eiks jeh?? itse kyllä myönnän, että joskus saattaa mennä "aika lujaa", paitaki on usein pois päältä, mutta arvatkaa kuinka ihana ja vapauttava tunne siit tulee, ku armottoman tanssimisen ja hyppimisen jälkeen ottaa sen hikisen paidan pois päältä?? Kokeilkaapa joskus. Ei siellä kukaan pullistele ja riehu.. kaikilla vaan on oma tapansa pitää hauskaa. Jotkut ihmiset ovat arempia kuin toiset, jotkut tykkäävät bilettää hillitymmin ja toiset antavat palaa niin paljon ku sielu sietää.

Ja hei miehet, kyllä naiset sanoo/ antaa merkin/ potkasee munille/ yms jos eivät tykkää jonkun lähentelystä.....
peepe

Posts: 904

#203 • • peepe

äpärä:
NO HUH HUH!!! En oo piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessani :) :) Putosin tuolilta, kusin housuun ja meinas paskatki lörähtää housuun, mut sain just ja just seivattuu...

Onpas tääl jengil tylsää, ku jaksaa vääntää tälläsest aiheest. Jokainen pitäköön hauskaa omalla tavallaan... joku puristelee perseitä, toinen puristelee munia. Aivan sama! Pidetään kaikki huoli omista asioistamme, ni kaikilla on kivempaa. Eiks jeh?? itse kyllä myönnän, että joskus saattaa mennä "aika lujaa", paitaki on usein pois päältä, mutta arvatkaa kuinka ihana ja vapauttava tunne siit tulee, ku armottoman tanssimisen ja hyppimisen jälkeen ottaa sen hikisen paidan pois päältä?? Kokeilkaapa joskus. Ei siellä kukaan pullistele ja riehu.. kaikilla vaan on oma tapansa pitää hauskaa. Jotkut ihmiset ovat arempia kuin toiset, jotkut tykkäävät bilettää hillitymmin ja toiset antavat palaa niin paljon ku sielu sietää.

Ja hei miehet, kyllä naiset sanoo/ antaa merkin/ potkasee munille/ yms jos eivät tykkää jonkun lähentelystä.....



Joo kyllä se toisen ihmisen huomioonottaminen taitaa nykypäivänä olla jotain muinaishistoriaa...
Juhgu

Posts: 7,921

#204 • • Juhgu Virnistelijä

mayah:
---
Toki jos puristelet omaa persettäsi tai muniasi, niin siinähän puristelet



Mun mielestä se on niiq tosi vapauttava tunne puristella omaa persettäni tanssilattialla. Mut sit joskus mun sivupersoona ei tykkääkään siitä ja potkaisee mua munille *nyyh* vähän nihkee tyyppi *hmph*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

WuZuul

Posts: 181

#205 • • WuZuul

peepe:
Joo kyllä se toisen ihmisen huomioonottaminen taitaa nykypäivänä olla jotain muinaishistoriaa...



Meitsi on sitte muinaishistoriaa mutta mielestäni ihmisiä tulee kunnioittaa oli sitten missä vaan. Se että pukeutuu mukavasti ei oikeuta siihen että toinen tulee puristelemaan munaa/persettä. Piste. Sillähän ei ole mitään väliä jos se on jonkun tapa pitää hauskaa. En mäkään painele pitkin kaupunkia pistämässä paikkoja paskaks koska "se on mun tapa pitää hauskaa."

Ottakaa nyt ihmiset hei ne viimesetki aivosolut käyttöön ja miettikää vähä mitä shaibaa suollatte. Vai oletteko jo niin onnettomia että ette osaam iettiä asioita muitten kannalta? Ei voi kun sääliä *nauru*

p.s. Ei mustakaan ollut yhtään mukavaa kun se eräs neiti tuli Halluissa kauhees pilves puristelee mun persettä. Onneksi ymmärsi kuitenkin jatkaa matkaa. Ja muuten, kaikki ei suostu ymmärtämään sitä "painu vittuun"-kommenttia (tai kohteliaampaa) niin hassulta kuin se tuntuukin.

--
Wannabe bilekone.

Avatar
#206 • • --- Guest

mayah:
---
äpärä:
Jokainen pitäköön hauskaa omalla tavallaan...

joku puristelee perseitä, toinen puristelee munia.

Pidetään kaikki huoli omista asioistamme

---


Etkö sä näe näissä asioissa mitään ristiriitaa? Toki jos puristelet omaa persettäsi tai muniasi, niin siinähän puristelet, mutta eiköhän se toisiin koskeminen oo niitten toistenkin asia?



Totta kai se on niitten asia, kenelle ne perseet ja munat kuuluu. Mutta miks ei NE joille ne perseet ja munat kuuluu ruikuta tässä threadissa?

Whaaaaaaaaatever.... ja mä en ees kuulu tähän teijän väittelyyn, koska mua tytöt ei paljo koskettele, enkä mä koskettele niitä. Paitsi joskus, aina välillä, otan ehkä kädest kiinni :)
Avatar
#207 • • --- Guest

WuZuul:
---
peepe:
Joo kyllä se toisen ihmisen huomioonottaminen taitaa nykypäivänä olla jotain muinaishistoriaa...

---


Meitsi on sitte muinaishistoriaa mutta mielestäni ihmisiä tulee kunnioittaa oli sitten missä vaan. Se että pukeutuu mukavasti ei oikeuta siihen että toinen tulee puristelemaan munaa/persettä. Piste. Sillähän ei ole mitään väliä jos se on jonkun tapa pitää hauskaa. En mäkään painele pitkin kaupunkia pistämässä paikkoja paskaks koska "se on mun tapa pitää hauskaa."

Ottakaa nyt ihmiset hei ne viimesetki aivosolut käyttöön ja miettikää vähä mitä shaibaa suollatte. Vai oletteko jo niin onnettomia että ette osaam iettiä asioita muitten kannalta? Ei voi kun sääliä *nauru*

p.s. Ei mustakaan ollut yhtään mukavaa kun se eräs neiti tuli Halluissa kauhees pilves puristelee mun persettä. Onneksi ymmärsi kuitenkin jatkaa matkaa. Ja muuten, kaikki ei suostu ymmärtämään sitä "painu vittuun"-kommenttia (tai kohteliaampaa) niin hassulta kuin se tuntuukin.



Kuka ikinä "WuZuul" sä ootkaan ni pidempää pienempää suuta... jatkakaa tätä teijän oikeesti läppä keskusteluu ja kelatkaa elämäänne.
Jone

Posts: 8,258

#208 • • Edited Jone Archibald Haddock

äpärä:
Totta kai se on niitten asia, kenelle ne perseet ja munat kuuluu. Mutta miks ei NE joille ne perseet ja munat kuuluu ruikuta tässä threadissa?



Luuletko, että aivan kaikki ovat nykyään rekisteröityneitä Klubbariin ja haluavat vieläpä tulla esille omalla nimellään? I hate to brake it to you, mutta näin ei todellakaan ole. Tämä ei myöskään ole mikään "perseiden ja munien puristelu-topic", vaan jotain ihan muuta ellet ole sattunut huomaamaan.

äpärä:
Whaaaaaaaaatever.... ja mä en ees kuulu tähän teijän väittelyyn, koska mua tytöt ei paljo koskettele, enkä mä koskettele niitä. Paitsi joskus, aina välillä, otan ehkä kädest kiinni :)



Kantsis tosiaan ehkä lukea muutakin kuin vikat 2 sivua.

-

Ainiin, mut ootkin mitä ilmeisimmin tässä theadissä aiemmin riehuneen Shadernan frendejä? En ees tiedä mitä tähän sit sanois.
peepe

Posts: 904

#209 • • peepe

äpärä:
Kuka ikinä "WuZuul" sä ootkaan ni pidempää pienempää suuta... jatkakaa tätä teijän oikeesti läppä keskusteluu ja kelatkaa elämäänne.



Kyllä se taidat nyt kuule olla sinä, jonka pitäisi ehkä jotain kelata..Tai ainakin lukea nää jutut läpi, et mistäs täällä keskusteltiinkaan...
AnderS

Posts: 470

#210 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ikävä huomata että järkevästä threadista
on tullut aikuisten ihmisten eipäsjuupas threadi
jossa väitellään perseiden puristelusta!!
Sanoohan se jo puhdas järki että kenenkään
persettä ei puristella tosta vaan.

Mua surettaa että bileet ovat menneet tähän suuntaan.
Vielä pari vuotta sitten oli melkein itsestäänselvyys
ettei tarvinnut katella mitään tappeluja tai muita em.
järjestyshäiriöitä. Oi niitä aikoja!

Tuossa ajatuksessa mitä Iso-Lauri sanoi
järjestysmiesten lisäyksestä niin mä kannatan asiaa.
Vaikkahan lipun hintaan tulis 5-10 lisää maksettavaa.
Se on vaan parin bissen hinta. Mun bilebudjetti ei siihen kaadu,
enkä jaksa uskoa että monien muidenkaan. Jos tämä
satsaus näkyisi yleisenä viihtyvyyden parantumisena
niin antakaa palaa järjestäjät! Mä maksan mielelläni ekstraa
että saan keskittyä puhtaaseen hauskanpitoon!
Avatar
#211 • • ALIEN Guest

äpärä:
NO HUH HUH!!! En oo piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessani :) :) Putosin tuolilta, kusin housuun ja meinas paskatki lörähtää housuun, mut sain just ja just seivattuu...



On siinäkin välinpitämätön asenne, kun puhutaan ihmisten viihtyvyydestä bileissä.

Ja hei miehet, kyllä naiset sanoo/ antaa merkin/ potkasee munille/ yms jos eivät tykkää jonkun lähentelystä.....



Niin toivottavasti sanovat, mutta et voi olettaa et joka kerta, kun muija katsoo sun alastonta vartaloa (mitä sä tyrkytät huomion kipeenä jokaisen naisen edessä) et se tarkottaisi sitä et voit koskettaa sitä naista. Eikö pelkkä hymyily riitä? Esimerkiksi viimeks ei mennyt muijani kielteiset sanat perille tai sit sun isot korvat ei kuule hyvin. Tiestitkö, että kun sulle hymyillään ja sanotaan ekalla kerralla: " älä hei koske" - se on kohteliaasti sanottu. Mut toisella kerralla: "mun mies on sun takanasi" -lause luulisi jo menevän perille. Ja heti kun tulin sanomaan sulla meni hermot. Miksi? Olit hämilläsi ja tartuit kurkkuuni (typerä virhe), koska olit epävarma. Oliko uusi tilanne, kun bileissä tultiin sanomaan kenties? ;)

Joka tapauksessa mä toivon että sä ymmärrät nämä tässä threadissa käydyt keskustelut kehittävänä, eikä loukkaavana.
Greed

Posts: 178

#212 • • Greed Esp`03

AnderS:
Ikävä huomata että järkevästä threadista
on tullut aikuisten ihmisten eipäsjuupas threadi
jossa väitellään perseiden puristelusta!!
Sanoohan se jo puhdas järki että kenenkään
persettä ei puristella tosta vaan.


Tuossa ajatuksessa mitä Iso-Lauri sanoi
järjestysmiesten lisäyksestä niin mä kannatan asiaa.
Vaikkahan lipun hintaan tulis 5-10 lisää maksettavaa.
Se on vaan parin bissen hinta. Mun bilebudjetti ei siihen kaadu,
enkä jaksa uskoa että monien muidenkaan. Jos tämä
satsaus näkyisi yleisenä viihtyvyyden parantumisena
niin antakaa palaa järjestäjät! Mä maksan mielelläni ekstraa
että saan keskittyä puhtaaseen hauskanpitoon!



Kannatan tota, jos sillä saisi rauhan tanssia ja pitää hauskaa! Ja eiköhän lippujen hinnan korottaminen sulje jo osan häirikkö porukasta pois..

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Avatar
#213 • • --- Guest

ALIEN:
---
äpärä:
NO HUH HUH!!! En oo piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessani :) :) Putosin tuolilta, kusin housuun ja meinas paskatki lörähtää housuun, mut sain just ja just seivattuu...

---


On siinäkin välinpitämätön asenne, kun puhutaan ihmisten viihtyvyydestä bileissä.


---
Ja hei miehet, kyllä naiset sanoo/ antaa merkin/ potkasee munille/ yms jos eivät tykkää jonkun lähentelystä.....

---


Niin toivottavasti sanovat, mutta et voi olettaa et joka kerta, kun muija katsoo sun alastonta vartaloa (mitä sä tyrkytät huomion kipeenä jokaisen naisen edessä) et se tarkottaisi sitä et voit koskettaa sitä naista. Eikö pelkkä hymyily riitä? Esimerkiksi viimeks ei mennyt muijani kielteiset sanat perille tai sit sun isot korvat ei kuule hyvin. Tiestitkö, että kun sulle hymyillään ja sanotaan ekalla kerralla: " älä hei koske" - se on kohteliaasti sanottu. Mut toisella kerralla: "mun mies on sun takanasi" -lause luulisi jo menevän perille. Ja heti kun tulin sanomaan sulla meni hermot. Miksi? Olit hämilläsi ja tartuit kurkkuuni (typerä virhe), koska olit epävarma. Oliko uusi tilanne, kun bileissä tultiin sanomaan kenties? ;)

Joka tapauksessa mä toivon että sä ymmärrät nämä tässä threadissa käydyt keskustelut kehittävänä, eikä loukkaavana.



Nyt alkaa sun läpät menee aika vitun henk.kohtaseks! Huomaat varmaan itekki. Mä en enää sano sanakaan, koska koht mä heitä tän näppäimistön seinään tai jotain... Mä en oo sun kaveri tai mitään muutakaan sulle, joten älä sä kuule mulle rupee jauhaa tohon sävyyn yhtään mitään!! Ja sitä paitsi sun muijas tai kuka ikinä se ny oli siel UMOs, ei paljo pistäny vastaan ku mä sen kaa heitin läppää... itseasiassa tää koko keskustelu on niin perseestä ja mul on parempaaki tekemistä. Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!
Jone

Posts: 8,258

#214 • • Edited Jone Archibald Haddock

äpärä:
mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!



Bullshit, kyllä sanoo. Kannattaa vaihtaa asennetta ennenkuin tulee seuraaviin bileisiin, koska on hieman harmillista maksaa esim. 10e sisään ja tulla poistutuksi venuesta tunnin sisällä.

Testoilun sijaan voisit koittaa ottaa järjen käteen ja käyttäytyä ihmisiksi. Muut tuntuvat pystyvän tässä threadissä siihen vallan mainiosti ja eri asioista on saatu huomattavan rakentavaa keskustelua aikaiseksi, mutta jostain kumman syystä nimenomaan sulla ja ystävälläsi on aikuisen keskustelun kanssa joku ongelma. "Miehistyminen" ei varmaankaan useimpien meistä näkökulmasta tarkoita sitä, että pitää olla täydellinen meathead, joka ongelmatilanteeseen törmättyään pystyy ratkaisemaan sen ainoastaan hyppimällä seinille ja raivoamalla. Mun mielestäni siinä ei ole mitään miehistä, eikä oikeastaan edes inhimillistä - jotkut eläinlajit ratkaisee asiat niin, mutta nekin ainoastaan siksi ettei niillä ole kykyä parempaan.
phanatic

Posts: 1,123

#215 • • phanatic

äpärä:
Nyt alkaa sun läpät menee aika vitun henk.kohtaseks! Huomaat varmaan itekki. Mä en enää sano sanakaan, koska koht mä heitä tän näppäimistön seinään tai jotain...



Se koira älähtää, johon...

Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!



Jokainen pitäköön hauskaa tavallaan, kunhan ei tekemisillään vie muilta fiiliksiä. Aika harvat naiset pitävät siitä että että tuntemattomat miehet puristelevat heidän perseitään. Ylipäänsä aika harvat ihmiset pitävät käpälöidyksi joutumisesta. Ja valitettavasti jos et oo omissa kotibileissäs niin joku muu kuin sinä sanelee mitä saat ja mitä et saa tehdä.

Mutta olen samaa mieltä yhdessä asiassa, miesten pitäisi miehistyä enemmän ja jättää puristelut ja muut teinijunteille.
ezzy

Posts: 8,060

#216 • • ezzy Droid-pappa

äpärä:

Nyt alkaa sun läpät menee aika vitun henk.kohtaseks! Huomaat varmaan itekki. Mä en enää sano sanakaan, koska koht mä heitä tän näppäimistön seinään tai jotain... Mä en oo sun kaveri tai mitään muutakaan sulle, joten älä sä kuule mulle rupee jauhaa tohon sävyyn yhtään mitään!! Ja sitä paitsi sun muijas tai kuka ikinä se ny oli siel UMOs, ei paljo pistäny vastaan ku mä sen kaa heitin läppää... itseasiassa tää koko keskustelu on niin perseestä ja mul on parempaaki tekemistä. Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!



Vaikutat olevan ihan yhtä höyrypää kuin edellinenkin "miehisyyden" puolustaja ja varsinainen bile-Adonis. Miksi te ette osaa keskustella asiasta, vaan pitää alkaa riehumaan? Jos joku huomauttaisi käytöksestänne (oletus) bileissä suoraan päin naamaa, niin tuloksena olisi varmasti hieno show, kun alatte molemmat inttämään "meille ei kukaan sano mitä me saadaan bileissä tehdä, tää on meidän juttu ja me tehdää mitä huvittaa, koska tää on REIV". Siinäpähän intätte poken kainalossa matkalla ulos hankeen.

Tämän keskustelun seuraajat painavat taatusti (ja toivottavasti) käytöstapoja mieleen ja poket saa lisäduunia jatkossa polkkakemuissa, se on aivan varma. Ei tuollaista käytöstä voi EIKÄ SAA sietää keneltäkään. Te ette ole mitään minun silmissäni, jos siitä lähdetään. Hauskanpito on yksi juttu, mutta kun sitä tehdään toisten kustannuksella ja muiden rauhaa rikkoen, siitä tulee kaikkien juttu ja on jokaisen, joka näkee scenen hyvinvoinnin asiakseen, velvollisuus ottaa asiasta opiksi ja puuttua häiritseviin tilanteisiin.

Helvetin ärsyttävää ja ylimielistä paskanjauhantaa sulla. Jos tupakoisin, menisin hermosavuille, vituttaa niin saatanasti.
serotonot

Posts: 3,137

#217 • • Edited serotonot Paul Easy

äpärä:
Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!


Mä oon ihan samaa mieltä! En tajuu et miks jotkut dissas esim sitä jäbää joka oli joskus wäiskin naisten vessas runkkaamas alasti. Toihan on vaan hauskanpitoo. Ihmeen sulkeutunutta porukkaa vaik pitäis olla nii avoimii reivaajii. Jokainen tekee omalla tyylil ja välil se tyyli vaa menee muiden tielle.

Sit jos pidät vähä hauskempaa ku muut ni heti o joku valittamas ku suomes on kaikki nii kateellisii. Jos teil ei oo kivaa ni älkää purkako sitä niihin jotka osaa pitää hauskaa omilla ehdoillaan!

REIV OON!
Sixtus

Posts: 198

#218 • • Edited Sixtus
Siis ei vittu ketä nää äpärä ja shAderNa oikein on? En oikeesti voi uskoa että täysikäsistä ihmisistä löytyy vielä tälläset käytöstavat omaavia persoonia. Tsiisus!

serotonot:
--clip--



:)
serotonot

Posts: 3,137

#219 • • serotonot Paul Easy

Sixtus:
Siis ei vittu ketä nää äpärä ja shAderNa oikein on? En oikeesti voi uskoa että täysikäsistä ihmisistä löytyy vielä tälläset käytöstavat omaavia persoonia. Tsiisus!


---
serotonot:
--clip--

---


:)


VITTU NAURA VAA! En naurais ite jos en uskaltais naisii kosketella reiveis! Sitä varten ne bileet on HEI!
Tripla-T

Posts: 373

#220 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Kuten moni on jo sanonu, siinä vaiheessa kun sun "oma hauska" koskettaa fyysisesti tai henkisesti toisia, niin siitä tulee muidenkin asia. Henk. koht. voin sanoa, ettei sureta yhtään kun paskiaiset lentää pihalle bileistä. Moro !
Jos ei osaa juhlia niin, että kaikilla ois kivaa, niin ei tarvi vaivautua (tai jää polkkaamaan kotiinsa vaikka).*grr*

--
Crom ! - Conan Barbaari