OlliS pres. - The Story Of Me [special 2.5h mix]

42 posts, 3 pages, 11,709 views

mia-ow

Posts: 387

#21 • • mia-ow Mörrimöykky
Joo, anti tulla näit lisää vaan... Taattua laatua joka kerta. *joo*
OlliS

Posts: 3,999

#22 • • OlliS Further

Angelus:
onhan jäbä noita settejä puskenutkin aika kovaan tahtia ulos, tosin eipä voi syyttää jos tykkää soitella ja haluaa kritiikkiä/kehua siitä, mitä olisi parannettavaa ja mikä on hyvin.

Kritiikkiä nimenomaan.. mielestäni aina löytyy parantamisen varaa. Nyt pistän kyllä pienen stopin miksauksien jakoon tänne ja muihin forumeihin. Jatkossa lähinnä radiomixejä eri paikoissa. Seuraava miksaus jossain vaiheessa ennen marraskuuta, tarkoituksena sisältää teknoa :)
anthocyan

Posts: 1,511

#23 • • anthocyan Kohti valoa...


---
öövee:
...jotain rajaa oikeest,. Lähtee seteistä maku jos sä joka viitun viiikko julkaiset uuden setin, haloo...

---
Jone:

Mulla taas on mennyt maku ihmisistä, jotka eivät itse tee mitään ja joiden elämäntarkoitus on kitistä niille, jotka asioita tekevät.

Niin ja... lataukseen menee. *joo*



Samaa mieltä! *hihu* Ja Ujin: Sulle vaan tiedoks, että mä rakastan musiikkia ja elän sen vuoksi myös! Ja kaikki frendit/ tutut tietää sen! *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se
Siis olisihan se pitänny arvaa kun joku tekee hyvää hyvyyttään jotain hyvää niin joidenkin pitää tietenkin alkaa urputtaa...*justjoo*
Mun mielestä Ollilta sais tulla kerran viikossa uusi setti koska nää on aina jotain uskomattoman kaunista kuuneltavaa ja jokainen setti on erillainen.. Tämäkin on erikoisen pitkä joten setin eteneminen on todella mielenkiintoista seurattavaa.*hymy*

Jos jotain ei kiinnosta kuunella esim Ollin settejä niin mikään pakko ei ole niitä lataa /kommentoida jne jne.. Mun mielestä ennemmin mä nostaisin hattuu kun joku jaksaa nähdä vaivaa settiensä eteen ja julkasee niitä että me saadaan hyvää musiikkia ja hän saa palautetta tekemästään työstään. *piis*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se

ujin:
Ja jos tosta musiikista lähetään puhumaan ni varmasti tykkään musiikista enemmän kuin arvon madam Anthocyan. :P



*taputapu* *poks*
Neko

Posts: 943

#26 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Nyt kerran kuunneltu läpi, ja meikäläinen tykkää kovasti, ei muuta kuin iRiveriin ja on hyvää musaa pitkä setti mukana *sydän*

Ja mitä mä tuosta tekniikasta mitään ymmärrän, niin eipä ole valittamista siinäkään.
anthocyan

Posts: 1,511

#27 • • anthocyan Kohti valoa...
Hyvä UnityF!!! *aplodit* *hali*

Munki mielest saatais olla vaan ilosia, että jotkut vaivautuu tekeen ihania *sydän* settejä ja laittamaan niitä meidän kuunneltavaksi. Ole Olli kiltti äläkä kuuntele urputusta *joo*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Timmo

Posts: 657

#28 • • Timmo
Onhan se hienoa, että OlliS jaksaa vääntää settejä kuin eläin, mutta jos niitä tulee liikaa niin menee seteistä maku. Ja varsinkin kun progelle on käynyt samalla tavalla kuin polkalle ja nuskool-breiksille.
Osalle teistä OlliS on kuitenkin laadun merkki, ja luultavasti hänen settinsä olisi aivan yhtä hyvä kuin ennenkin, vaikka kyseessä olisi kammottava laukkakarkelo. Tällaista ei tosin tämän herran taitojen tuntien tule tapahtumaan. Paitsi että tässä setissä kyllä karkaili välillä minimaalisesti...*vink*

Kannattaa kyllä ainakin setin nimestä päätellen pitää nyt taukoa, ja antaa ihmisten kuunnella "sun tarinaas" pari kuukautta. Sitte voikin taas yllättää. Tosin mikäpä minä olen nitisemään.

Yleensä skippaan sun setit pikakuuntelun kera, koska en ole juurikaan progen ystävä. Tätä ei tarvinnut skipata, kuuntelin kokonaan ja otin talteen. *hymy*

Tee deeptechno-miksaus.

--
Elämä On Raato

Avatar
#29 • • *Mirri* Guest

öövee:
...jotain rajaa oikeest,. Lähtee seteistä maku jos sä joka viitun viiikko julkaiset uuden setin, haloo...



No eipä niitä kukaan pakota kuuntelemaan väkisin. *grr*
Riku

Posts: 3,187

#30 • • Riku The Little Prince

*Mirri*:
---
öövee:
...jotain rajaa oikeest,. Lähtee seteistä maku jos sä joka viitun viiikko julkaiset uuden setin, haloo...

---


No eipä niitä kukaan pakota kuuntelemaan väkisin. *grr*

Ehkä tonkin kommentin voi ottaa rakentavan kritiikin kannalta vittuilun sijaan kato.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

OlliS

Posts: 3,999

#31 • • OlliS Further

pHaze:
---
*Mirri*:
---
öövee:
...jotain rajaa oikeest,. Lähtee seteistä maku jos sä joka viitun viiikko julkaiset uuden setin, haloo...

---


No eipä niitä kukaan pakota kuuntelemaan väkisin. *grr*

---
Ehkä tonkin kommentin voi ottaa rakentavan kritiikin kannalta vittuilun sijaan kato.


Jos rakentavaa kommenttia lähdetään muotoilemaan, niin tossa lauseessa ollaan aika pahasti hakoteillä ;)
Tietty viesti kyllä tulee perille :)
Neko

Posts: 943

#32 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Mikä biisi soi tuossa n. 121 minuutin kohdalla? Ai että on nannaa *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *jiihaa*

[Edit] Aah, ja 137:n kohdalla on nannaa kanssa. *sydän* Vitsi että mä tykkään tästä!
UnityF

Posts: 15,721

#33 • • UnityF joo just se

Neko:
Mikä biisi soi tuossa n. 121 minuutin kohdalla? Ai että on nannaa *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *jiihaa*

[Edit] Aah, ja 137:n kohdalla on nannaa kanssa. *sydän* Vitsi että mä tykkään tästä!



tossa 121 min kohalla menee tämä:
19 Rico Soarez – Timeless [electronic elements]


ja 137 min kohalla menee tämä:
21 Tilt – The World Doesn´t Know (Özgür can main mix) [lost language]



(ainakin mun mielestä.. olli korjaa jos oon väärässä.)*iloinen*
Rocca

Posts: 3,064

#34 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
emmä tiiä kuuntelin koko setin...ja silleen tuntuu ku vähä toi tyyli vaihtuu aina ni sit ku sitä tyyliä tulee ni tuntuu et olis aika tasapaksua (IMO) noh mun on vaikee kyl arvostella koska en harvemmin kuuntele näitä tyylejä *uuh* mutta oikeen täydellisesti ja mukavasti vaihdot *joo* todella smoothia miksausta *joo* *hymy* kyl tää jätkä osaa..ei turhaan ihmiset kehu *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se

olliS:
Oikein bongasit biisit :)



*iloinen* oisin ollu itteleni enemmänkin vihainen jos en olis bongannu oikeen.. on sen verta monta kertaa tullu kuuneltuu tää setti.. *kuolaa*

nimimerk. nytkin tää soi.... *nuotti* *jiihaa*
Avatar
#37 • • fanatic Guest
Lataukseen meni*joo* vaikka muut valittelee että liikaa on tullut settejä niin en oo kuunnellu kun yhen tai kaks settiä OlliS:ltä ja eikä kyllästytä yhtään:)
Avatar
#38 • • djmg Guest
Tää on ihan loistava... *sydän*
¡ Previous post a few years ago !
m1kk3

Posts: 5,560

#40 • • m1kk3 no-life
ohhoh o_o

Wanhat hywät ajat [tm] *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti