Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 69,346 views

ezzy

Posts: 8,060

#41 • • ezzy Droid-pappa

Flight:
Nosturi vois olla jees *hih*



"jees" jos järjestäjä haluaa ottaa kymmeniä tuhansia euroja takkiin ehkä...
ehkä nämä nyt kuitenkin järkätään jossakin hieman isommassa mestassa. TOIVOTTAVASTI.

ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.
keisha

Posts: 1,394

#42 • • keisha bullet with butterfly wings

ezzy:
ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.

Ei voi kyllä tukea Colorsia kyseisen jutun takia *justjoo* *dissaa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Individual

Posts: 10,942

#43 • • Individual HYPNO!

ezzy:
---
Flight:
Nosturi vois olla jees *hih*

---


"jees" jos järjestäjä haluaa ottaa kymmeniä tuhansia euroja takkiin ehkä...
ehkä nämä nyt kuitenkin järkätään jossakin hieman isommassa mestassa. TOIVOTTAVASTI.

ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.



Kaapelille vaan, niin mahtuu... *hih*
Riku

Posts: 3,187

#44 • • Riku The Little Prince

keisha:
---
ezzy:
ps. hienosti colors pöllinyt toisen bileorganisaation 2 bookkausta.

---
Ei voi kyllä tukea Colorsia kyseisen jutun takia *justjoo* *dissaa*

Ps. Tää tapaus taitaa olla vaan jäävuoren huippu, näitä taitaa pystyä luettelemaan tietyistä kolmikirjaimisista yhdistelmistä lähtien näitä 'pöllittyjä' artisteja. Tosin varman ja tarkan totuuden taitavat tietää vain herrat itse, mutta sanotaanko että tollasilla todennäkösyyksillä päällekkäisyyksien esiintymisestä kannattais jo täyttää lottoruudukko.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#45 • • Jone Archibald Haddock

pHaze:
Ps. Tää tapaus taitaa olla vaan jäävuoren huippu, näitä taitaa pystyä luettelemaan tietyistä kolmikirjaimisista yhdistelmistä lähtien näitä 'pöllittyjä' artisteja. Tosin varman ja tarkan totuuden taitavat tietää vain herrat itse, mutta sanotaanko että tollasilla todennäkösyyksillä päällekkäisyyksien esiintymisestä kannattais jo täyttää lottoruudukko.



Surullista mutta totta on kuitenkin sekin, ettei Colors organisaationa välitä vittuakaan siitä kritisoiko muutama meidän kaltainen pallopää niitä Klubituksella. Aina löytyy joku ihkuplurreivaaja, jolle ei ole mitään väliä kuka kusettaa ketä ja kuinka paljon kunhan soittamassa on mahdollisimman iso nimi ulkomailta, paikkaamaan kriittisempien bilettäjien boikotillaan jättämät aukot maksaneiden asiakkaiden riveissä. No, ainakin itse tiedämme etteivät ne ole meidän eurojamme, jotka lepäävät näiden järjestäjien tilipusseja lihottamassa.
Mark

Posts: 7,311

#46 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
phaze, jone, ezzy, voisko joku valaista tätä spekulaatiota hieman vaik sit privassa jos ei tässä? *ding* jos kyseessä on joku rippaus voisin mäkin harkita siirtäväni euroni muualle..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mniittymaki

Posts: 1,641

#47 • • mniittymaki

Jone:
---
pHaze:
Ps. Tää tapaus taitaa olla vaan jäävuoren huippu, näitä taitaa pystyä luettelemaan tietyistä kolmikirjaimisista yhdistelmistä lähtien näitä 'pöllittyjä' artisteja. Tosin varman ja tarkan totuuden taitavat tietää vain herrat itse, mutta sanotaanko että tollasilla todennäkösyyksillä päällekkäisyyksien esiintymisestä kannattais jo täyttää lottoruudukko.

---


Surullista mutta totta on kuitenkin sekin, ettei Colors organisaationa välitä vittuakaan siitä kritisoiko muutama meidän kaltainen pallopää niitä Klubituksella. Aina löytyy joku ihkuplurreivaaja, jolle ei ole mitään väliä kuka kusettaa ketä ja kuinka paljon kunhan soittamassa on mahdollisimman iso nimi ulkomailta, paikkaamaan kriittisempien bilettäjien boikotillaan jättämät aukot maksaneiden asiakkaiden riveissä. No, ainakin itse tiedämme etteivät ne ole meidän eurojamme, jotka lepäävät näiden järjestäjien tilipusseja lihottamassa.



No kukapa Colorsiin oikeesti meneekään billeiden&fiiliksen takia... Ulkomaalaiset soittajat
sitä porukkaa sinne vetää, ei Alex Kunnari, ei Käpä eikä edes "brändi" Colors !

Helppoa rahastustahan toi on, mikäs siinä... mut aika törkeetä toimintaa IMO !!

.m
alex kunnari

Posts: 604

#48 • • alex kunnari

Jone:
---
pHaze:
Ps. Tää tapaus taitaa olla vaan jäävuoren huippu, näitä taitaa pystyä luettelemaan tietyistä kolmikirjaimisista yhdistelmistä lähtien näitä 'pöllittyjä' artisteja. Tosin varman ja tarkan totuuden taitavat tietää vain herrat itse, mutta sanotaanko että tollasilla todennäkösyyksillä päällekkäisyyksien esiintymisestä kannattais jo täyttää lottoruudukko.

---


Surullista mutta totta on kuitenkin sekin, ettei Colors organisaationa välitä vittuakaan siitä kritisoiko muutama meidän kaltainen pallopää niitä Klubituksella. Aina löytyy joku ihkuplurreivaaja, jolle ei ole mitään väliä kuka kusettaa ketä ja kuinka paljon kunhan soittamassa on mahdollisimman iso nimi ulkomailta, paikkaamaan kriittisempien bilettäjien boikotillaan jättämät aukot maksaneiden asiakkaiden riveissä. No, ainakin itse tiedämme etteivät ne ole meidän eurojamme, jotka lepäävät näiden järjestäjien tilipusseja lihottamassa.



Nyt täytyy kysyä että mitähän mahdetaan tarkoittaa tällä koko asialla?? Ettei vain puhuttaisi asiasta mistä ei itsellä ole tietoa..?? Olemme tehneet aina tapahtumia omien suunnitelmiemme mukaan ja meidän päällemme on tehty tapahtumia vaikka olemme ilmoittaneet milloin teemme. Nyt en vain ymmärrä mistä kiikastaa, jos yritämme tuoda maahan artisteja joita jengi haluaa nöhdä ja sitten täällä arvostellaan organisaatiotamme huonoksi.. outoa.
Jone

Posts: 8,258

#49 • • Jone Archibald Haddock

alex kunnari:
täällä arvostellaan organisaatiotamme huonoksi.. outoa.



...ja mitä sitten? Juurihan mä totesin edellisessä postauksessani, että meidän muutamien kriitikkojen mielipiteillä ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä organisaationne menestykseen. Kiksuteinejä ei kiinnosta bilepolitiikka penniäkään ja niitä riittää teille kyllä tupa täyteen vastaisuudessakin vaikka jatkaisitte millä linjalla kunhan tuotte tarpeeksi isoja nimiä.
alex kunnari

Posts: 604

#50 • • Edited alex kunnari

Jone:
---
alex kunnari:
täällä arvostellaan organisaatiotamme huonoksi.. outoa.

---


...ja mitä sitten? Juurihan mä totesin edellisessä postauksessani, että meidän muutamien kriitikkojen mielipiteillä ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä organisaationne menestykseen. Kiksuteinejä ei kiinnosta bilepolitiikka penniäkään ja niitä riittää teille kyllä tupa täyteen vastaisuudessakin vaikka jatkaisitte millä linjalla kunhan tuotte tarpeeksi isoja nimiä.



Asian voi ilmaista myös asiallisella tavalla. Hieman tapa millä asian tuot esille ei ole sellainen. Kriitikot saavat aina toki kertoa mielipiteensä mutta täytyisi myös muistaa miten kirjoittaa asioista.

Me emme ole koskaan ajatelleet clubimme menestystä olemme tehneet niin monia pileitä tappiollisina ettei sinulla ole hajuakaan. Aina kun olemme saaneet asiallista kritiikkiä olemme asiaan paneutuneet. Esimerkiksi emme ottaneet hesarille niin paljoa jengiä sisään Tiëston jäälkeen.. Monien mielestä Hesari on huono paikka ja pitäsi tehdä isommassa paikassa jossa mahtuu tanssimaan sen myös olemme nyt tehneet. Korvasimme Morillosta vaikka emme saaneet itse penniäkään takasin heiltä.. Emme puhu tuovamme sitä ja tätä ja sitten meillä ei olekaan ketään. Yritämme aina olle rehellisiä clubaajia kohtaan. Olen nähnyt euroopassa miten asiota hoidetaan ja se on ns.kusettamista. Lipun hinnankin laitamme sellaiseksi jotta saamme takaisin jos lippuja menee todella paljon..

Rakkaudesta musiikkiin teemme tapahtumiamme emme rahan vuoksi.. tiedoksi että esim. ERICK MORILLOSTA saimma jälleen kaivaa kukkaroamme..

En ihmettele yhtään miksi meillä ei maassamme ole enään yhtään hyvää toimivaa klubia, kun aina vain kaikkia dissataan.. sekä meitä että muita.. tämä ei ole kenelekkään promoottorille helppoa työtä maassa missä clubi musiikilla ei ole oikein jalan sijaa..
Jone

Posts: 8,258

#51 • • Edited Jone Archibald Haddock
Cry me a motherfucking river jos ei viestin sisältö ja asiallisuus nappaa. Saatan olla paha suustani, mutta pääsääntöisesti en ilman syytä.

Pitäkää hauskat bileet ja IHQPLUR.
Ova

Posts: 220

#52 • • Ova
Mitä itkemistä täällä on käynnissä siitä että Colors tuo uskomattoman line-upin Suomeen? Saisitte olla tyytyväisiä että joku niitä tänne hoitaa, ku se ei näytä muilta onnistuvan.. Tiesto, PvD, Corsten, Judge Jules, Morillo, Oakenfold (tulossa) ja nyt Armadan porukka. Kuka väittää et ois ollut muka tuomassa näitä Suomeen? Jos on meinannut tuoda, niin tuokaa uudestaan! Noi on sen verran isoja nimiä, että ne saa porukan kyllä aina liikkeelle! Itse olen enemmänkin kuin iloinen ja tyytyväinen siihen, että näitä isoja nimiä pääsee kuuntelemaan edes joskus täällä.*iloinen*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#53 • • Edited [Nuclear] el aprendiz

alex kunnari:
---
Jone:
---
pHaze:
Ps. Tää tapaus taitaa olla vaan jäävuoren huippu, näitä taitaa pystyä luettelemaan tietyistä kolmikirjaimisista yhdistelmistä lähtien näitä 'pöllittyjä' artisteja. Tosin varman ja tarkan totuuden taitavat tietää vain herrat itse, mutta sanotaanko että tollasilla todennäkösyyksillä päällekkäisyyksien esiintymisestä kannattais jo täyttää lottoruudukko.

---


Surullista mutta totta on kuitenkin sekin, ettei Colors organisaationa välitä vittuakaan siitä kritisoiko muutama meidän kaltainen pallopää niitä Klubituksella. Aina löytyy joku ihkuplurreivaaja, jolle ei ole mitään väliä kuka kusettaa ketä ja kuinka paljon kunhan soittamassa on mahdollisimman iso nimi ulkomailta, paikkaamaan kriittisempien bilettäjien boikotillaan jättämät aukot maksaneiden asiakkaiden riveissä. No, ainakin itse tiedämme etteivät ne ole meidän eurojamme, jotka lepäävät näiden järjestäjien tilipusseja lihottamassa.

---


Nyt täytyy kysyä että mitähän mahdetaan tarkoittaa tällä koko asialla?? Ettei vain puhuttaisi asiasta mistä ei itsellä ole tietoa..?? Olemme tehneet aina tapahtumia omien suunnitelmiemme mukaan ja meidän päällemme on tehty tapahtumia vaikka olemme ilmoittaneet milloin teemme. Nyt en vain ymmärrä mistä kiikastaa, jos yritämme tuoda maahan artisteja joita jengi haluaa nöhdä ja sitten täällä arvostellaan organisaatiotamme huonoksi.. outoa.


Ite oisin myös halukas kuulemaan, että mistä tässä kyseisessä asiassa nyt puhutaan. Omasta mielestäni olisi kiva jos asiasta tietoiset henkilöt myös olisivat valmiita kertomaan suuremmalle yleisölle mistä on kyse jos siitä alkavat kerran puhumaan...(eikä mielellään "tätä asiaa ei kuulu täällä puida"-tyylisiä vastauksia) =/

edit: kirjotuserheitä

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

alex kunnari

Posts: 604

#54 • • alex kunnari

Jone:
Cry me a motherfucking river jos ei viestin sisältö ja asiallisuus nappaa. Saatan olla paha suustani, mutta pääsääntöisesti en ilman syytä.

Pitäkää hauskat bileet ja IHQPLUR.



Tuossa olet oikeassa ettei ole pakko tulla, jos ei halua mutta kritiikki on aina edelleenkin tervetullutta.

Pientä selkeyttä.. en tiedä mitä asianne loppujen lopuksi koskee mutta näin asia menee todellisuudessa.. Tiedoksi vain muutamalle arvostelialle ettemme ole napanneet ketään dj.tä toiselta. Heidän managerinsa ne päätökset tekevät eikä meillä promoottoreilla ole asiaan minkäänlaista päätösvaltaa. Suomalaisia promoottereita ei noteerata maailmalla ja jos joku tänne tulee niin se tulee sinne mihin manageri niin päätää. Jos joku dj tulee esim. Screeniin ja vaikka me haluaisimme juuri sen dj.n emme saa vaikka tekisimme mitä, jos manageri on niin päättänyt niin vain asia menee. Kaikki dj buukkaukset ovat managreitten tiedoissa jo pitkälti etukäteen mutta eivät he niitä kerro vaikka tästä maasta joku haluaisi juuri saman dj.n maahamme. Sopimukselliset asiat estävät kertomisen..

Toisinkaan päin ei suomalaisilla promoottereilla ole minkäänlaista paino arvoa esim. Mauro Picotto oli muutamia vuosia sitten tulossa meille soittamaan, jos muistatte.. ja kuinka kävi hänen managerinsa perui tulon edellisellä viikolla.. sopimus takaa näille staroille senkin mahdollisuuden.. Myimme lippuja halvalla bileisiimme ja plautimme myöskin rahoja yms.. myöskin koska palkat pitää maksaa etukäteen.. jouduimme odottamaan pitkään ennekuin saimme kaiken takaisin..
Avatar
#55 • • NTRANCE Guest

Ova:
Mitä itkemistä täällä on käynnissä siitä että Colors tuo uskomattoman line-upin Suomeen? Saisitte olla tyytyväisiä että joku niitä tänne hoitaa, ku se ei näytä muilta onnistuvan.. Tiesto, PvD, Corsten, Judge Jules, Morillo, Oakenfold (tulossa) ja nyt Armadan porukka. Kuka väittää et ois ollut muka tuomassa näitä Suomeen? Jos on meinannut tuoda, niin tuokaa uudestaan! Noi on sen verran isoja nimiä, että ne saa porukan kyllä aina liikkeelle! Itse olen enemmänkin kuin iloinen ja tyytyväinen siihen, että näitä isoja nimiä pääsee kuuntelemaan edes joskus täällä.*iloinen*



Joo ei pysty ymmärtämään. Joku viitsii nähdä vaivaa ja roudata tänne sellaisia nimiä mikä jo sinällään kuullostaa aivan epätodelliselta, niin joku saatanan torspo tulee tänne poraamaan surkeeta elämäänsä, ei jumalauta hei ! Älä tee omista ongelmistasi muiden ongelmia !
Avatar
#56 • • astaroth Guest

NTRANCE:
Joo ei pysty ymmärtämään. Joku viitsii nähdä vaivaa ja roudata tänne sellaisia nimiä mikä jo sinällään kuullostaa aivan epätodelliselta, niin joku saatanan torspo tulee tänne poraamaan surkeeta elämäänsä, ei jumalauta hei ! Älä tee omista ongelmistasi muiden ongelmia !


Mutta tiedätkö valituksen takana olevia motiiveja? Minä en. Ja en tee johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen, ennen kuin tiedän, mikä on syy. Vaikka asiat voivat kuulostaa omaan korvaan aika mitättömiltä, niin kannattaa ainakin kysyä toiselta syytä tämän kantaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#57 • • Edited [Nuclear] el aprendiz
OT!

alex kunnari:
[...] Myimme lippuja halvalla bileisiimme ja plautimme myöskin rahoja yms.. [...]


Omasta mielestäni tämä on kyllä päivän selvää. En ymmärrä miten jotkut järkkärit ovat edes voineet sanoa muutamille kavereille kun pääesiintyjä on peruuntunut esiintymisensä tyyliin: "voi voi, ei se ole meidän vika ettei päästara tullut, joten ei me teille mitään rahoja takaisin anneta". Kun ostan lipun bileisiin, niin ostan sen niihin bileisiin mikä sillä hetkellä on line-up. Jos se muuttuu niin näin ollen pitää myös minulla olla mahdollisuus lunastaa rahani takaisin. Jos ostan kaupasta tuotteen ja kotona huomaan ettei tuote ollut sitä mitä sen piti, niin ei kauppias voi sanoa takaisin "No sääli jos pakkaaja olikin laittanu laatikkoon hiekkaa ja pumpulia, ei se meidän vikamme ole". Vaikkakin bilekulttuurissa asia ei ole näin yksioikoinen, niin...voi kyynel.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

alex kunnari

Posts: 604

#58 • • alex kunnari

[Nuclear]:
OT!

---
alex kunnari:
[...] Myimme lippuja halvalla bileisiimme ja plautimme myöskin rahoja yms.. [...]
---

Omasta mielestäni tämä on kyllä päivän selvää. En ymmärrä miten jotkut järkkärit ovat edes voineet sanoa muutamille kavereille kun pääesiintyjä on peruuntunut esiintymisensä tyyliin: "voi voi, ei se ole meidän vika ettei päästara tullut, joten ei me teille mitään rahoja takaisin anneta". Kun ostan lipun bileisiin, niin ostan sen niihin bileisiin mikä sillä hetkellä on line-up. Jos se muuttuu niin näin ollen pitää myös minulla olla mahdollisuus lunastaa rahani takaisin. Jos ostan kaupasta tuotteen ja kotona huomaan ettei tuote ollut sitä mitä sen piti, niin ei kauppias voi sanoa takaisin "No sääli jos pakkaaja olikin laittanu laatikkoon hiekkaa ja pumpulia, ei se meidän vikamme ole". Vaikkakin bilekulttuurissa asia ei ole näin yksioikoinen, niin...voi kyynel.



Tottakai näinhän juuri teimme..

Onhan ollut joskus bileitä joissa itsekin olen ollut asiakkaana ettei staraa ole tullut.. eikä mitään hyvitystä ole saanut.
KD

Posts: 154

#59 • • KD sick mind
Täällä onkin näköjään taas alkanut uusi \\\"meidän clubi on parempi kun teidän clubi\\\" -väittely. Jospa tällä kertaa annettaisiin järjestävien tahojen selvittää mahdolliset erimielisyydet/päälekkäisyydet, eikä lähettäis siihen, että asiasta mitään tietämättömät/ulkopuoliset henkilöt vaan dissaavat järjestäjiä ja ajavat omaa mielipidettään. Minkä ihmeen takia pitää aina vaan valittaa, vaikka ei olisi edes mitään tietoa ko. asiasta. Kai se on sitten sitä valittamisen iloa.

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

ElNiño

Posts: 289

#60 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**plur**plur**plur**kuolaa**jiihaa**aplodit*
Lääääääääääääääh... TÄTÄ on odotettu! Todellakin!

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä