Club Colors 5th birhday event! 05.11.2004 @ La Tour

493 posts, 25 pages, 69,349 views

hemuz

Posts: 2,178

#261 • • hemuz kätevä emäntä
Tääne sukujuhlien kautta *iloinen*
ville

Posts: 3,780

#262 • • Edited ville olen oikeasti ujo
MYYTY


Myydään 2kpl colors 5v lippuja pikaisesti tulleen ulkomaanmatkan takia.

Hinta olisi sama mitä SB pyytää eli 50e/yhteensä mutta tohon hintaan voi myös toimittaa liput järkevään paikkaan pääkaupunkiseudulla tai lähettää ne postilla jonnekinpäin suomea.
Saara

Posts: 1,954

#263 • • Saara #2970
Sainpas liput! <3

Kiitos Villelle :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Zwek

Posts: 1,701

#264 • • Zwek
Hihi! Äskeinen viesti oli sit multa :)
Avatar
#265 • • astaroth Guest
Minäkin ilmoittaudun. o/
Toivottavasti nyt vain ei saada mitään varmistelusettiä
ja koko illan nojaamista Burned With Desiren varaan...
hallucinogen

Posts: 8,190

#266 • • hallucinogen Edain

Astaroth:
Minäkin ilmoittaudun. o/
Toivottavasti nyt vain ei saada mitään varmistelusettiä
ja koko illan nojaamista Burned With Desiren varaan...


Parempi ois tulla burned with desire *grr* Pitää kyllä varaa joku oma nurkka et pääsee ees kyseisen biisin jammailee *hih* muuten taidan pitäytyä pöydässä fiilistelemässä ja juomas skumppaa *nauru*

--
pikku-*possu*

1ncarnation

Posts: 542

#267 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Astaroth:
Minäkin ilmoittaudun. o/
Toivottavasti nyt vain ei saada mitään varmistelusettiä
ja koko illan nojaamista Burned With Desiren varaan...


heh..ASOT tapaan uskon et sielt tulee niin helvetisti promo uutta matskua et taas on semmonen fiilis ..et perkele mis nois trackit saa :D

toivotaan et playlist on tulos..
ja hei kaikki aamuihin..Darren Tate!

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

TuoppI

Posts: 60

#268 • • TuoppI
Sain vielä lipun, hienoa! Rupesin jo harmittelemaan, että miks kaikki pitää aina jättää viime tippaan.
alex kunnari

Posts: 604

#269 • • alex kunnari
Tänään on myyty viimeiset liput Street Beatista..

Vain aamuihin on lippuja jäljellä.. joita saa Street Beatista sekä lipun myyntipisteestä La Tourissa perjantaina..

Soittoajat viellä:

Colors Main Room
0030 - 0330 Armin van Buuren (Armada / Netherlads)
2230 - 0030 Markus Schulz (Armada / USA)
2100 - 2230 Perry O´Neill (Armada / Netherlands)
2000 - 2100 Alex Kunnari & Darude


Colors W.H.I.T.E Room
0100 - 0330 Tomi K (Ihana)
2200 - 0100 Stefu (Kinyobi)
2000 - 2200 Käpä (Club Colors)
Fyrisch

Posts: 4,525

#270 • • Fyrisch

alex kunnari:
Tänään on myyty viimeiset liput Street Beatista..



Montako niit oli myynnis? :o
UnityF

Posts: 15,721

#271 • • UnityF joo just se

alex kunnari:
Tänään on myyty viimeiset liput Street Beatista..

Vain aamuihin on lippuja jäljellä.. joita saa Street Beatista sekä lipun myyntipisteestä La Tourissa perjantaina..

Soittoajat viellä:

Colors Main Room
0030 - 0330 Armin van Buuren (Armada / Netherlads)
2230 - 0030 Markus Schulz (Armada / USA)
2100 - 2230 Perry O´Neill (Armada / Netherlands)
2000 - 2100 Alex Kunnari & Darude


Colors W.H.I.T.E Room
0100 - 0330 Tomi K (Ihana)
2200 - 0100 Stefu (Kinyobi)
2000 - 2200 Käpä (Club Colors)



hmm... hyvä tietää aikataulu.. Mut oon aika varma että saavun klo 23 pintaan *hihu* *hymy*
Pumis

Posts: 816

#273 • • Pumis Kike / Fab4
Jee Liput taskussa !

Myydäänkö bileissä aamubileisiin lippuja hintaan 5 vai saako niitä tuohon hintaan vain Streetbeatistä?
Alternative

Posts: 8

#274 • • Alternative
totanoinni... mul ois yks lippu myytävänä jos joltai semmone puuttu... tuli vähä muuta menoa vaik onki aika hullunhauskat bileet tulos varmasti!! ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa...*heiii*
UzU

Posts: 2,361

#275 • • Edited UzU [33100]

ohscary:
Jee Liput taskussa !

Myydäänkö bileissä aamubileisiin lippuja hintaan 5 vai saako niitä tuohon hintaan vain Streetbeatistä?



Lipun aamuille saa 5 eurolla sekä itse pääbileistä että Hesarin ovelta pääbileiden lipun kanssa.


Tampereen bussi on täynnä. Lähtöhän oli klo 18.00 linja-autoasemalta.
1ncarnation

Posts: 542

#276 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali


alex kunnari

Vain aamuihin on lippuja jäljellä..

Soittoajat viellä:

Colors Main Room
0030 - 0330 Armin van Buuren (Armada / Netherlads)
2230 - 0030 Markus Schulz (Armada / USA)
2100 - 2230 Perry O´Neill (Armada / Netherlands)
2000 - 2100 Alex Kunnari & Darude
---
aamuis on Darren Tate..aamuihin vois mennä vaikka jo sen takia :D



hyvin noi ajat laitettu..Ekaks schulzzi ja sit armini (muuten oli DJ MAgazine Top 100 #3 tänä vuonna..yllätys yllätys Tiesto voitti taas..)

Noh mut kiitos jo etukäteen et saitte melkein kaikki mun ''idolit'' *plur*.. ku viel M.I.K.E ja Matt Darey saisitte tonne
*justjoo*

mut pointti oli kysyä et mikä helvetin Darude ? ai se sandstorm darude nyt tonne kans tulee ? *täh* vai ?

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

-P

Posts: 4,972

#277 • • -P

1ncarnation:
hyvin noi ajat laitettu..Ekaks schulzzi ja sit armini (muuten oli DJ MAgazine Top 100 #3 tänä vuonna..yllätys yllätys Tiesto voitti taas..)

Noh mut kiitos jo etukäteen et saitte melkein kaikki mun ''idolit'' *plur*.. ku viel M.I.K.E ja Matt Darey saisitte tonne
*justjoo*

mut pointti oli kysyä et mikä helvetin Darude ? ai se sandstorm darude nyt tonne kans tulee ? *täh* vai ?



Kuten jo ollaan mainittu niin DJ Magilla ole mitään arvoa. Ja tuskin Darren Tatea voi verrata darudeen *nauru*. Ehk parhain heitto tässä topicissa :DDDDDD

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

1ncarnation

Posts: 542

#278 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

salaisinko?:
---
Kuten jo ollaan mainittu niin DJ Magilla ole mitään arvoa. Ja tuskin Darren Tatea voi verrata darudeen *nauru*. Ehk parhain heitto tässä topicissa :DDDDDD



kuka oli vertaamas niit ..sanoin vaan et se on siel aamul. ja kysyin et mistä toi Darude tonne ilmestyi...
ja on sil Magil arvoa...tai tietää ainakin kenest Maailmal pidetään.. vaikka itse ei pidä kenestäkään..Ja Magin on paljolti kiksu lista..itse siitä pidän..mulle se kertoo ketä vois vaikka sokkona mennä kuuntele jos tulee esimerkiks Hollantiin ja ei olekkaan Arminia tai Tiestoa siel silloin...

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

-P

Posts: 4,972

#279 • • -P

1ncarnation:
---
salaisinko?:
---
Kuten jo ollaan mainittu niin DJ Magilla ole mitään arvoa. Ja tuskin Darren Tatea voi verrata darudeen *nauru*. Ehk parhain heitto tässä topicissa :DDDDDD

---


kuka oli vertaamas niit ..sanoin vaan et se on siel aamul. ja kysyin et mistä toi Darude tonne ilmestyi...
ja on sil Magil arvoa...tai tietää ainakin kenest Maailmal pidetään.. vaikka itse ei pidä kenestäkään..Ja Magin on paljolti kiksu lista..itse siitä pidän..mulle se kertoo ketä vois vaikka sokkona mennä kuuntele jos tulee esimerkiks Hollantiin ja ei olekkaan Arminia tai Tiestoa siel silloin...



Eli jäbä ei osaa ilmaista itseään kauhean hyvin, koska sain tosta tekstistäsi sellaisen kuvan, että puhut Darudesta. rakenne kuntoon kiitsa, niin siitä saisi jotain selvääkin.
kuten eräät mainitsevat niin toi mixmagin lista on enempi "Wolrds 100 popular dj's list"

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

1ncarnation

Posts: 542

#280 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

salaisinko?:
Eli jäbä ei osaa ilmaista itseään kauhean hyvin, koska sain tosta tekstistäsi sellaisen kuvan, että puhut Darudesta. rakenne kuntoon kiitsa, niin siitä saisi jotain selvääkin.
kuten eräät mainitsevat niin toi mixmagin lista on enempi "Wolrds 100 popular dj's list"




aamuis on Darren Tate..aamuihin vois mennä vaikka jo sen takia :D


ton ei pitäny olla heiti daruden peräs vaan muuten vaan kommentina..väärän paikkaan sen pistin..noi q ja /q ...anteeex :D

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising