Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 399,856 views

itis

Posts: 2,518

#121 • • itis Morning Star

Devine:
---
Viola81:
Yks juttu on aina mua ihmetyttänyt..Miehet vaatii usein trimmattua tai jopa posliinia naisilta, mut mitä niiltä iteltään housuista paljastuukaan..Karsea viidakko mistä itse asian löytää vasta pitkällisen etsimisen jälkeen..! *ding* *eiei*

Mä en vaadi mieheltä posliinia, mutta siistikää nyt edes vähän..herran jumala!!! Mikään ei ole niin ällöä ku karvaset pallit!!! *nauru* Ja joku täällä jo mainitsikin, et muistakaa hyvät miehet, et ilman karvoja tai vähemmällä karvoituksella se teidän veitikkakin näyttää suuremmalta!! *joo*

Itselläni pidän hyvin niukaksi trimmattua viirua.. Mun mielestä se on just hyvä..En mäkään ehkä ihan koko posliini linjalle lähtis..se on vähän hassun näköinen..*ding* *iloinen*


Jaahas..olen taas puhunut!! *joo*

[muokattu 5.4.2004 20:18]

Mä oon huomannut et genitaalialueiden siistinä pitäminen aiheuttaa varsin ikävää kutinaa, ja tää kutina ei katso aikaa saati paikkaa (esim. keskustas alkaa syyhyttään niin tajuttomasti..) tän takia ainakaan mä en enää kehtaa ajella karvoja, se on noloa raapia jalkoväliä ruuhkabusissa tai kaupassa, tai vaikka bileissä. Sorry Girls..*vink*



Bees & Honey:

Karvaiset pallit on mun mielestä kanssa ikävät, mutta ilman vahaa täysin karvattomien saavuttaminen ilman auttavia käsiä *nauru* on ainakin kovin työlästä ja aikaa vievää, ellei jopa teriä kuluttavaa *hih*
- tytöt jotka olette sitä mieltä että mitä ihmettä toi nyt höpäjää -koettakaapa miettiä tarkemmin miten miehet ne omat pallinsa partaveitsellä ajelevat *hih*

Ja niille joilla on tuo skrätsäysongelma: Löysät boxerit, ettei munanpää hankaannu vaan riippuu mukavasti *vink* ja sitten vielä käsirasvaa ajelun jälkeen tai menkää vahattavaksi (lähteepä ainakin kaikki turha pois).

Noonih, nyt on sit heitetty oma kivi tähän keittoon. Hölmö keskustelunaihe muuten *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

helluli

Posts: 381

#122 • • helluli pupunen / hababambi
yleensä posliini mut poikaystävän toiveesta saataa jotai joskus jäädäkin *nauru*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

pupuankka

Posts: 869

#123 • • pupuankka poly-wtf?!

leeloo:
yleensä posliini mut poikaystävän toiveesta saataa jotai joskus jäädäkin *nauru*



Sama täällä *joo* *hymy*
Benedix

Posts: 41

#124 • • Benedix brucelee
Osapuilleen kyllä...lähestulkoon *vink*

--
\'If the world didn\'t suck, we would all fall off...\' *pahis*

NextAce

Posts: 2,505

#125 • • NextAce Alienated
Vois ajella tänään vaikka perseenkin poslariks*hih*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

Posts: 5,872

#126 • • Orfeus

NextAce:
Vois ajella tänään vaikka perseenkin poslariks*hih*


Joo mä voisin tulla visiitille ni hoidetaan homma yhes*joo*
NextAce

Posts: 2,505

#127 • • NextAce Alienated

Orfeus:
---
NextAce:
Vois ajella tänään vaikka perseenkin poslariks*hih*

---

Joo mä voisin tulla visiitille ni hoidetaan homma yhes*joo*



*joo* sit oltaiskin niin nättiä ja sileetä poikaa Absinth dipeissä*nauru*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

Posts: 5,872

#128 • • Orfeus

NextAce:
*joo* sit oltaiskin niin nättiä ja sileetä poikaa Absinth dipeissä*nauru*


*joo*
Dives

Posts: 536

#129 • • Dives I see the light
joku naispuolinen sa tulla auttamaan mua mun sheivaamisen kanssa.. apu otetaan mielellään vastaan.. palkaksi saa kermaa
cheat

Posts: 796

#132 • • cheat

Itis:
---
[

Bees & Honey:

Karvaiset pallit on mun mielestä kanssa ikävät, mutta ilman vahaa täysin karvattomien saavuttaminen ilman auttavia käsiä *nauru* on ainakin kovin työlästä ja aikaa vievää, ellei jopa teriä kuluttavaa *hih*
- tytöt jotka olette sitä mieltä että mitä ihmettä toi nyt höpäjää -koettakaapa miettiä tarkemmin miten miehet ne omat pallinsa partaveitsellä ajelevat *hih*

Ja niille joilla on tuo skrätsäysongelma: Löysät boxerit, ettei munanpää hankaannu vaan riippuu mukavasti *vink* ja sitten vielä käsirasvaa ajelun jälkeen tai menkää vahattavaksi (lähteepä ainakin kaikki turha pois).

Noonih, nyt on sit heitetty oma kivi tähän keittoon. Hölmö keskustelunaihe muuten *hih*



Himmeetä avautumista *nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#133 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
trendin look-liitteessä oli kokonainen juttu tästä aiheesta *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Progress

Posts: 955

#134 • • Progress
puolix...*hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Viltsu

Posts: 2,010

#135 • • Viltsu noname

caitrin:
Voi elämä mikä aihe *nauru*
Posliini näyttää pikkutytöltä. Olen mieluummin kiitorata.



*TIPPU*
100-0

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#136 • • valona Guest
Olen poika ja henkisesti posliini.
T0mbstone

Posts: 728

#138 • • T0mbstone The Process.
olen poliisi.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Saara

Posts: 1,954

#139 • • Saara #2970
Onpas tivaava sävy kysymyksellä.....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

serotonot

Posts: 3,137

#140 • • serotonot Paul Easy

caitrin:
Voi elämä mikä aihe *nauru*
Posliini näyttää pikkutytöltä. Olen mieluummin kiitorata.



Ja posliinin huono puoli on siis mikä!?

[muokattu 20.4.2004 17:41]