Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 399,849 views

DiamonDie

Posts: 676

#481 • • DiamonDie mediahippi

Samu, 27.5.2005 17:51:
---
DiamonDieMuuten en tunne ketään, jonka tietäisin ajelevan genitaalejaan ja ajattelin tosiaan kyseessä olevan vain jonkin Cosmopolitanin keksimän villityksen. Valitettavasti olin näemmä väärässä.

---


Mitäs valitettavaa siinä on!?



Se, että minusta tässäkin threadissa esiintyvä pakkomielteinen suhtautuminen karvojen ajelemiseen on käsittämätöntä ja suorastaan vastenmielistä. Tätä edeltävä viesti toivottavasti kertoo, miksi tällaisten ihmisten arvomaailma kuvottaa minua. Jos ei, niin turha edes yrittää.
Yansher

Posts: 36

#482 • • Yansher

Se, että minusta tässäkin threadissa esiintyvä pakkomielteinen suhtautuminen karvojen ajelemiseen on käsittämätöntä ja suorastaan vastenmielistä. Tätä edeltävä viesti toivottavasti kertoo, miksi tällaisten ihmisten arvomaailma kuvottaa minua. Jos ei, niin turha edes yrittää.



Ei sun tarvitse välittää siitä, että ajeleeko joku karvojaan vai ei? Pehko on vastenmielinen, mutta ei se esim. mua kiinnosta jos jollain sellanen on...
On se hienoa, että ihmisiä häiritsee noinkin suuret asiat. Pidä pehkos ja anna muiden poistaa omansa jos siltä tuntuu. Älä tee itsellesi siitä ongelmaa!
*dissaa*
T0mbstone

Posts: 728

#483 • • T0mbstone The Process.

DiamonDie,
Se, että minusta tässäkin threadissa esiintyvä pakkomielteinen suhtautuminen karvojen ajelemiseen on käsittämätöntä ja suorastaan vastenmielistä. Tätä edeltävä viesti toivottavasti kertoo, miksi tällaisten ihmisten arvomaailma kuvottaa minua. Jos ei, niin turha edes yrittää.



Mä olen ajoittain lueskellut kommentteja täältä topicista, ja en ole kyllä huomannut mitään pakkomielteistä suhtautumista asiaan. Noin suurta tunnereaktiota asian tiimoilta ei varmasti koe ihminen joka on täysin sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Verano

Posts: 4,649

#484 • • Edited Verano Merituuli

Yansher, 1.6.2005 13:36:


Ei sun tarvitse välittää siitä, että ajeleeko joku karvojaan vai ei? Pehko on vastenmielinen, mutta ei se esim. mua kiinnosta jos jollain sellanen on...
On se hienoa, että ihmisiä häiritsee noinkin suuret asiat. Pidä pehkos ja anna muiden poistaa omansa jos siltä tuntuu. Älä tee itsellesi siitä ongelmaa!
*dissaa*



TOmbstone
Mä olen ajoittain lueskellut kommentteja täältä topicista, ja en ole kyllä huomannut mitään pakkomielteistä suhtautumista asiaan. Noin suurta tunnereaktiota asian tiimoilta ei varmasti koe ihminen joka on täysin sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa.



No voi hellanlettas teidän kanssa! Että DiamonDie on oikein "ihminen joka ei ole täysin sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa."
Ja vielä "suuri ongelma" etc.

Kivat analyysit ja kyllä varmasti ihan kohdallaan sekä vähän fingeriä perään.

Kan inte quotta.. analais thät.
DiamonDie

Posts: 676

#485 • • DiamonDie mediahippi

Yansher, 1.6.2005 13:36:

Ei sun tarvitse välittää siitä, että ajeleeko joku karvojaan vai ei? Pehko on vastenmielinen, mutta ei se esim. mua kiinnosta jos jollain sellanen on...
On se hienoa, että ihmisiä häiritsee noinkin suuret asiat. Pidä pehkos ja anna muiden poistaa omansa jos siltä tuntuu. Älä tee itsellesi siitä ongelmaa!
*dissaa*



Ei se minulle olekaan ongelma, kuten olisit varmasti tajunnut, jos olisit vaivautunut hieman huolellisemmin lukemaan viestejäni. Sen sijaan monelle tuntuu minun tapani olevan ongelma, tässäkin threadissa on useampi viesti, joissa vihjataan (tai kuten tuossa eräässä, aika suoraan sanotaan, huumoria tai ei), että minun pitäisi "hävetä" koska en tee kuten muutkin. Se tässä pistää vituttamaan, asenne että ihmiset jotka eivät ajele karvojaan ovat jotenkin "likaisia" tai muuten häpeällisiä. Sellainen suhtautuminen ei ole enää missään määrin tervettä.

Joskus ei kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun kuulee väitteitä tyyliin, "on luonnotonta jos naisella kasvaa karvaa kainaloissa".
Yansher

Posts: 36

#486 • • Yansher

No voi hellanlettas teidän kanssa! Että DiamonDie on oikein "ihminen joka ei ole täysin sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa."
Ja vielä "suuri ongelma" etc.

Kivat analyysit ja kyllä varmasti ihan kohdallaan sekä vähän fingeriä perään.



Ai näin vai *taputapu*?
Oliks sun kommentilla joku funktiokin olemassa?
T0mbstone

Posts: 728

#487 • • T0mbstone The Process.

Yansher, 1.6.2005 13:57:
---
No voi hellanlettas teidän kanssa! Että DiamonDie on oikein "ihminen joka ei ole täysin sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa."
Ja vielä "suuri ongelma" etc.
Kivat analyysit ja kyllä varmasti ihan kohdallaan sekä vähän fingeriä perään.
---

Ai näin vai *taputapu*?
Oliks sun kommentilla joku funktiokin olemassa?



Mä yritin pohtia kovasti samaa. *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Verano

Posts: 4,649

#488 • • Edited Verano Merituuli

Yansher, 1.6.2005 13:57:

Ai näin vai *taputapu*?
Oliks sun kommentilla joku funktiokin olemassa?



Se, että mielestäni tuollaiset (perusteettomat) vihjailut/ analyysit plus keskarit voi mainiosti jättää väliin.
Yansher

Posts: 36

#489 • • Yansher

Ei se minulle olekaan ongelma, kuten olisit varmasti tajunnut, jos olisit vaivautunut hieman huolellisemmin lukemaan viestejäni. Sen sijaan monelle tuntuu minun tapani olevan ongelma, tässäkin threadissa on useampi viesti, joissa vihjataan (tai kuten tuossa eräässä, aika suoraan sanotaan, huumoria tai ei), että minun pitäisi "hävetä" koska en tee kuten muutkin. Se tässä pistää vituttamaan, asenne että ihmiset jotka eivät ajele karvojaan ovat jotenkin "likaisia" tai muuten häpeällisiä. Sellainen suhtautuminen ei ole enää missään määrin tervettä.

Joskus ei kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun kuulee väitteitä tyyliin, "on luonnotonta jos naisella kasvaa karvaa kainaloissa".



Ei tarvitse hävetä eikä tehdä kuten muut.
Jos mielipiteesi olisi tullut heti ilmi kuten viestissä yllä, olisin jättänyt kommentoimatta.*piis*
T0mbstone

Posts: 728

#490 • • T0mbstone The Process.

Verano, 1.6.2005 14:00:

Se, että mielestäni tuollaiset (perusteettomat) vihjailut/ analyysit plus keskarit voi mainiosti jättää väliin.



Miksi ne pitäs jättää pois? Jos laittaa hieman analyysiä kehiin voi yrittää ymmärtää henkilön toimintatapoja ja mielipiteiden pohjan. Itse en heittänyt analyysia mitenkään absoluuttisesti ja jopa odotan että joku viitsii nähdä vaivaa todistaen että olen väärässä, niin oppisin taas hieman enemmän ihmisen käyttäytymismalleista.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Mimir

Posts: 1,366

#491 • • Mimir Rouva Yninä
Mjoo, ite kyllä vähintäänkin trimmaan mutta yleensä kaikki pois vaan.

Parasta oli keskustelu äidin kanssa pari vuotta takaperin kun tämä havaitsi että ajelen karvani pois. Keskustelumme meni aika tarkalleen näin :
Äiti : Sulla on bikiniraja tippunu vähän alas.
Minä : Joo.
Äiti : Onko toi nyt sitten joku stringiraja ?
Minä : Ei ku tää on rajaton. *nauru*

Toi keskustelu on kyllä niin legendaarinen, äiti-tytär -keskustelua parhaimmillaan *iloinen*

--
[Wings are growing on her.]

Verano

Posts: 4,649

#492 • • Verano Merituuli

T0mbstone, 1.6.2005 14:06:
---
Verano, 1.6.2005 14:00:

Se, että mielestäni tuollaiset (perusteettomat) vihjailut/ analyysit plus keskarit voi mainiosti jättää väliin.

---


Miksi ne pitäs jättää pois? Jos laittaa hieman analyysiä kehiin voi yrittää ymmärtää henkilön toimintatapoja ja mielipiteiden pohjan. Itse en heittänyt analyysia mitenkään absoluuttisesti ja jopa odotan että joku viitsii nähdä vaivaa todistaen että olen väärässä, niin oppisin taas hieman enemmän ihmisen käyttäytymismalleista.



Analysoida toki voi. IMO tuo sun heitto, joka oli analyysiks aika tynkä, meni vähän liiaksi henkilökohtaisuuksiin, aiheestahan on täälläkin keskusteltu. Lisäksi tuo Yansherin keskisormi oli IMO asiaton.

Mut nyt mä lähden "eksoottiselle" lomareissulle -vastasheivattuna toki *vink*
peepe

Posts: 904

#493 • • peepe

Mimir, 1.6.2005 15:23:
Mjoo, ite kyllä vähintäänkin trimmaan mutta yleensä kaikki pois vaan.

Parasta oli keskustelu äidin kanssa pari vuotta takaperin kun tämä havaitsi että ajelen karvani pois. Keskustelumme meni aika tarkalleen näin :
Äiti : Sulla on bikiniraja tippunu vähän alas.
Minä : Joo.
Äiti : Onko toi nyt sitten joku stringiraja ?
Minä : Ei ku tää on rajaton. *nauru*

Toi keskustelu on kyllä niin legendaarinen, äiti-tytär -keskustelua parhaimmillaan *iloinen*



:DD
Mar6

Posts: 2,178

#494 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
^^^^ Miettikääpä sama isi poika keskusteluna saunassa.. Voihan se mutsikin siellä olla perhesaunassa *plur* Faija voi parhaassa tapauksessa aavikkokukkansa kanssa vähän mietiskellä että mitä toi poika meinaa :D Väliäkös sillä tosin on mitä iskä miettii :D
Ei sikäli että olisi kokemusta tai kommentoisin topiccia sen enempää kun sanomalla että tuhannen vuoden päästä ihmisillä ei ole karvoja, ne ovat lähteneet pois evoluution myötä, luonnollista :P

--
-Where there is house there is a home-

Fyrisch

Posts: 4,525

#495 • • Fyrisch

Mar6, 28.7.2005 02:17:
tuhannen vuoden päästä ihmisillä ei ole karvoja, ne ovat lähteneet pois evoluution myötä, luonnollista :P



Mut sillon kaikil on pillu ja munakarvaperuukit :D
sune

Posts: 2,096

#497 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Fyraett, 28.7.2005 02:52:
---
Mar6, 28.7.2005 02:17:
tuhannen vuoden päästä ihmisillä ei ole karvoja, ne ovat lähteneet pois evoluution myötä, luonnollista :P

---


Mut sillon kaikil on pillu ja munakarvaperuukit :D



*muhaha* *muhaha* päivän paras !!

--
ei kovin ihku eikä plur

typ0

Posts: 1,892

#498 • • Edited typ0 syntax error

Mar6, 28.7.2005 02:17:
^^^^ Miettikääpä sama isi poika keskusteluna saunassa.. Voihan se mutsikin siellä olla perhesaunassa *plur* Faija voi parhaassa tapauksessa aavikkokukkansa kanssa vähän mietiskellä että mitä toi poika meinaa :D Väliäkös sillä tosin on mitä iskä miettii :D
Ei sikäli että olisi kokemusta tai kommentoisin topiccia sen enempää kun sanomalla että tuhannen vuoden päästä ihmisillä ei ole karvoja, ne ovat lähteneet pois evoluution myötä, luonnollista :P



aavikkokukka UAAAH KUOLEMA REPS RESPSFSdf sdf total collapsingi uöööh pelasti mun päivän iha pimee hyvä xDDD aavikkokukka xDDDD iha päällikkö *otampa tästä uuden sanan sanavarastooni, varokaa vaan*

edit: vielki repeil xDDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mar6

Posts: 2,178

#499 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Hahahahah*hahjust*
Kukkis :) :D :D*aplodit*

--
-Where there is house there is a home-

Coon--

Posts: 640

#500 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Tällä hetkellä.... En. Pitää kai hoitaa asia vähän paremmalle tolalle seuraavalla suihkussa käynti kerralla *iloinen*