Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 399,888 views

Caro²

Posts: 5,301

#361 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

fine:
silee muna on kyl aika jees, mut vittu ku kutittaa



Jees.. suussa vai kädesä ;)
sts

Posts: 7,969

#362 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000:
---
peikkotyttö:
palatte takuulla halusta kuulla tämän mielenkiintoisen faktan että,kyllä,olen posliini!!11

---


Wohoo! THREAD OVER!



Hands off.... Her pussy is MY SHAVED PUSSY!
tweety

Posts: 138

#363 • • tweety tsirptsirp
trimmattu kiitorata *nauru*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Viltsu

Posts: 2,010

#365 • • Viltsu noname

Caro²:
---
fine:
silee muna on kyl aika jees, mut vittu ku kutittaa
---
Jees.. suussa vai kädesä ;)




*lattialletippumis* = Dx10

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

jUSSi

Posts: 1,377

#366 • • jUSSi äkäinen vanhus

sts:
---
Ana-5000:
---
peikkotyttö:
palatte takuulla halusta kuulla tämän mielenkiintoisen faktan että,kyllä,olen posliini!!11

---


Wohoo! THREAD OVER!

---

Hands off.... Her pussy is MY SHAVED PUSSY!



Ihanan Demiä *plur*
serotonot

Posts: 3,137

#367 • • serotonot Paul Easy
Sitä ihmetellään että miks maailma on niin paha paikka ja kuitenkin häpyalueen karvoitukseen liittyvä topic kerää paljon enemmän kiinnostusta kuin esim. lähi-idän tilanne. Tosin ne arabit ja juutalaiset ei varmaan sheivaa kassejaan/pussyjaan ja siks siel sota onkin :D

Itse asiaan on sanottava että mulle on ihan yksi lysti ajeleeko ihminen alapään karvansa vai ei. Itseasiassa siinä vaiheessa kun pidän sitä merkityksellisenä seikkana toivon että joku tulee potkaisemaan minua nilkkaan ja muistuttamaan maailman todellisista ongelmista.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#368 • • Edited Aziz Combat Fighter

serotonot:
Sitä ihmetellään että miks maailma on niin paha paikka ja kuitenkin häpyalueen karvoitukseen liittyvä topic kerää paljon enemmän kiinnostusta kuin esim. lähi-idän tilanne. Tosin ne arabit ja juutalaiset ei varmaan sheivaa kassejaan/pussyjaan ja siks siel sota onkin :D

Itse asiaan on sanottava että mulle on ihan yksi lysti ajeleeko ihminen alapään karvansa vai ei. Itseasiassa siinä vaiheessa kun pidän sitä merkityksellisenä seikkana toivon että joku tulee potkaisemaan minua nilkkaan ja muistuttamaan maailman todellisista ongelmista.



Niin, koska vähäpätöisistä asioista ei saa keskustella ennen kuin tärkeät ja isot asiat on selvitetty.

Must on silleen hassumpaa et joku tulee vinee tänne et tulkaa tonne toiseen topikkiin juttelee tärkeemmistä asioista. Sinäkö ne prioriteetit asetat?
T0mbstone

Posts: 728

#369 • • T0mbstone The Process.

serotonot:
Sitä ihmetellään että miks maailma on niin paha paikka ja kuitenkin häpyalueen karvoitukseen liittyvä topic kerää paljon enemmän kiinnostusta kuin esim. lähi-idän tilanne. Tosin ne arabit ja juutalaiset ei varmaan sheivaa kassejaan/pussyjaan ja siks siel sota onkin :D

Itse asiaan on sanottava että mulle on ihan yksi lysti ajeleeko ihminen alapään karvansa vai ei. Itseasiassa siinä vaiheessa kun pidän sitä merkityksellisenä seikkana toivon että joku tulee potkaisemaan minua nilkkaan ja muistuttamaan maailman todellisista ongelmista.



Jos hieman kurkkaa suomen valtamediaan niin ei keskivertoihmisiä häpykarvatason asioita kummemmat asiat kiinnosta. Siitä voidaan päätellä et todelliset ihmiskunnan ongelmat on liian kaukaisia et niitä vois käsitellä mielessään. *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

serotonot

Posts: 3,137

#370 • • serotonot Paul Easy

Ana-5000:
---
serotonot:
Sitä ihmetellään että miks maailma on niin paha paikka ja kuitenkin häpyalueen karvoitukseen liittyvä topic kerää paljon enemmän kiinnostusta kuin esim. lähi-idän tilanne. Tosin ne arabit ja juutalaiset ei varmaan sheivaa kassejaan/pussyjaan ja siks siel sota onkin :D

Itse asiaan on sanottava että mulle on ihan yksi lysti ajeleeko ihminen alapään karvansa vai ei. Itseasiassa siinä vaiheessa kun pidän sitä merkityksellisenä seikkana toivon että joku tulee potkaisemaan minua nilkkaan ja muistuttamaan maailman todellisista ongelmista.

---


Niin, koska vähäpätöisistä asioista ei saa keskustella ennen kuin tärkeät ja isot asiat on selvitetty.

Must on silleen hassumpaa et joku tulee vinee tänne et tulkaa tonne toiseen topikkiin juttelee tärkeemmistä asioista. Sinäkö ne prioriteetit asetat?


Voi rakas pikku pupuseni, enhän mä tuota tarkoita etteikö "vähäpätöisemmistä" asioista saisi keskustella, vaan pikemminkin ihmettelin sitä että miksi tämän topicin kaltainen asia on kiinnostavampi kuin se että viattomia ihmisiä kuolee päivittäin

Pikemminkin tarkoitan sitä että KAIKESTA voi ja on suotavaa keskustella. Ainoastaan ihmettelin sitä miksi tämä aihe kerää päivästä ja viikosta toiseen tällä tavalla huomiota.

Katsos kun mä en jaksa suuremmin valittaa tästä asiasta vaan pikemminkin olen siitä vain ihmeissäni. Enkä tosiaan tarkoita sitä että kaikilla pitäisi olla mielipide takaikkeen, vaan ainoastaan pohdin "ääneen" mielenkiinnon jakautumistä tämän ja esimerkiksi tuon terrorismitopicin välillä. Siksi käytin lyhennettä esim. sanasta esimerkiksi, etten antaisi lukijalle mielikuvaa siitä ettu juuri tuo kyseinen topic olisi se erityisen tärkeä. Kaiken kaikkiaan nykypäivän tapa ummistaa silmät todelliselta pahalta ja keskittyä päivittelemään sitä että jonkun jalkovälissä on pari karvaa :)
Karski

Posts: 6,049

#371 • • Edited Karski Pomon kätyri

serotonot:
ihmettelin sitä että miksi tämän topicin kaltainen asia on kiinnostavampi kuin se että viattomia ihmisiä kuolee päivittäin



Tähän on semmonen yksinkertainen selitys
että jokaisella on kokemuksia alapään karvoituksesta
(paitsi ehkä ihan nuoremmilla asiakkaillamme :P)
mutta harvemmalla intifadasta tai kuolemisesta
viattomana päivittäin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#372 • • Aziz Combat Fighter

serotonot:
Voi rakas pikku pupuseni, enhän mä tuota tarkoita etteikö "vähäpätöisemmistä" asioista saisi keskustella, vaan pikemminkin ihmettelin sitä että miksi tämän topicin kaltainen asia on kiinnostavampi kuin se että viattomia ihmisiä kuolee päivittäin



...

Ehkä siksi että mä en välttämättä aina etsi netistä sitä kaikista kehittävintä tekemistä, vaan haluan välillä lukea mielummin karvattomista pimpsoista kuin esim. pommin silpomista pikkulapsista. Varsinkin tällä boardilla tollanen ihmetyksen aihe on vähän naiivi.

pimpit > pommit
inka

Posts: 179

#375 • • inka juppihippireivaaja
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!
:D
ja rintakarvat <3
diezel

Posts: 430

#376 • • diezel -

inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!:D



Vääräuskoinen, älkää kuunnelko miehet! *vink*
Leppäkerttu

Posts: 225

#377 • • Leppäkerttu

inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!
:D
ja rintakarvat <3



Miksei?*ding*
Ja karvat *eiei*
inka

Posts: 179

#378 • • inka juppihippireivaaja



Vääräuskoinen, älkää kuunnelko miehet! *vink*



Pyh pyh, pitää pystyy tukistaa rintakarvoista !!.. *nauru* mut tää ei sit koske mitään etelänmaalaisia ympäriinsäkarvoitettuja.. Mut öljytyt bodarit on niin nou nou, ja kainalokarvojen ajelukin tekee miehistä vähä feminiinisen tuntuisia.. vaikka ymmärränkin itse kyllä mukavuuden :)
Mielipideasioistahan voi tunnetusti kiistellä :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#379 • • Aziz Combat Fighter

inka:
Ei miehet saa ajaa kainalokarvoja! piste!
:D
ja rintakarvat <3



Whoa! Vihdoinkin tällanenki tapaus :D Alatsä mun klubihutsux?
inka

Posts: 179

#380 • • inka juppihippireivaaja



Whoa! Vihdoinkin tällanenki tapaus :D Alatsä mun klubihutsux?



Tottahan toki! Mut vaan jos saan eka mitata rintasi karvapitoisuuden..