Hollannin bilemaisema?

193 posts, 10 pages, 115,704 views

MRC

Posts: 1,346

#141 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

josbe, 22.4.2008 15:57:
---
MRC, 22.4.2008 15:35:
---
petraxx, 21.4.2008 17:25:
Dancevalley on myynyt melkein kaikki 54.000 lipusta jo, joten jos joku on tulossa niin kipinkapin lippukauppaan :)

---

Nyt jo :D viime vuonna sain liput viikkoa ennen tapahtumaa :D

---

Hittolainen, pitaisko naita harkita, nyt kun olis vaan parin tunnin matka... Kukakohan lahtis seuraksi? :)


Joo suosittelen :D itse olen menossa :) Ja onhan siel vaik mitä muuta kivaa jos ei noihin bileisiin lippuja saa :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

josbe

Posts: 1,982

#142 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MRC, 22.4.2008 16:03:
Joo suosittelen :D itse olen menossa :) Ja onhan siel vaik mitä muuta kivaa jos ei noihin bileisiin lippuja saa :)


No niinno, luulis niita lippuja viela saavan. Ja muuta kivaa kannattaa varmaan kattomaan joku toinen viikonloppu, eihan taalta tosiaan ole kuin parin tunnin junamatka. :)

Hmm...
Avatar
#143 • • x Guest

MRC, 22.4.2008 15:35:
---
petraxx, 21.4.2008 17:25:
Dancevalley on myynyt melkein kaikki 54.000 lipusta jo, joten jos joku on tulossa niin kipinkapin lippukauppaan :)

---

Nyt jo :D viime vuonna sain liput viikkoa ennen tapahtumaa :D



Erona viime vuoteen on ihan yksinkertaisesti se, että nyt flabassa luke Tiesto. Jäpä myy Hollannissa yksinään jo puolet tosta lippumäärästä. Tässä pari lähdettä, joissa todetaan tapahtuman myyvän loppuun piakkoin, tosin ovat luonnollisesti hollanniksi ;)

http://www.ijmuidercourant.nl/nieuws/regionaal/ijmond/article3391339.ece

http://partyflock.nl/news/11054:Dance_Valley_Festival_website_online_and_more.html
MRC

Posts: 1,346

#144 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
No voihan perse :D Unohin kokonaan tän Tieston :D No ei maha mitään. Tytsy kyl pettyy pahasti jos ei saa lippuja

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Avatar
#145 • • x Guest
Queen's Day 30.4. näyttää jälleen erittäin lupaavalta!

*** earth KDAG
12.00 - 21.00
Westerstraat / Jordaan - Amsterdam

dj's:

Duotone
Estroe
Sandrien
Per
ONNO
Francesco Pico
Nuno dos Santos & Patrice Bäumel
De man zonder schaduw

+ MC P-Pholl


***Circoloco
12.00 - 21.00
Strand West

Stage 1: Circoloco
Luciano
Tania Vulcano
Magda

Stage 2 Romanian Dream Team:
Pedro, Rhadoo, Raresh (back2back2back marathon set)
Makcim en Sander Baan als afsluiters hier

Stage 3 Display:
Gui Boratto
Amsterdam 661 (LIVE)
Soares & Dunca (LIVE)
Warren Fellow
Kabale und Liebe
Unders
Shinedoe & 2000 and One als afsluiters van deze stage

Stage 4 Vreemd & Bleifrei:
Drrie
Berend Kirch en Jeroen Kok
Sandrien
Carlos Valdes
Pitto(live)
Casper Tielrooij
Thomas Martojo
Jan van Kampen

*** Chemistry Queensday
Waar: Amstelveld
Tijd: 14:00 tot 21:00
Line-up: Victor Coral, Jaziah, Melon
Website: www.chemistry.nl

*** Royal Fire!
Waar: Stoperaplein
Tijd: 12:00 tot 21:00
Line-up: Secret Cinema, Michel de Hey, Sebastian Leger

***TWSTd QNSDY
Waar: Weteringsplantsoen
Tijd: 12:00 tot 21:00
Line-up: Steve Rachmad, Bart Skils, Billy Nasty

***Radio 538 Koninginnedag
Waar: Museumplein
Tijd: 12:00 tot 22:00
Line-up: David Guetta, DJ Jean, Sander van Doorn

***SLAM!FM Koninginnedag
Waar: Rembrandtplein
Tijd: 12:00 tot 22:00
Line-up: Ferry Corsten, Chuckie, Jean

**Queendance Outdoor
Waar: Catharinaplein
Tijd: 14:00 tot 01:00
Line-up: Jean, Johan Gielen, Ida Engberg, Marco V

***Citymoves - Armin’s Queensday Edition
Waar: Garenmarkt - Leiden
Tijd: 14:00 tot 22:00
Line-up: Armin van Buuren, Markus Schulz, Erick E

Ja kaikkihan on luonnollisesti ilmaista, paitsi toi Circolocon juttu mut ne ookaan hollantilaisia joten ehkä ne ei ymmärrä perinteiden päälle ;)
kovas

Posts: 1,522

#146 • • kovas Kristo
Elokuussa ois tarkoitus siirtyy tonne kouluvaihdon merkeissä, saas nähdä miten paljon tulee opiskeltua :)
Jonout

Posts: 8

#147 • • Jonout Visions

hards, 23.4.2008 18:37:
Elokuussa ois tarkoitus siirtyy tonne kouluvaihdon merkeissä, saas nähdä miten paljon tulee opiskeltua :)


Minne päin oot menos vaihtoon? Ite oon tällä hetkellä Hogeschool Rotterdamis ja lähinnä lomailua täähän on ollu.

Mut lisättävä hollanin klubbailuskenee voisin muutaman sanasen sanoa. BIleitähän löytyy esim. Rotterdamista joka viikko ja tietenkin amsterdamis enemmän ja suuremmas mittakaavassa kuin suomessa. Musiikin puolest tarjonta painottuu enemmän tech house/minimal osioon ja trancee en kyllä ole kuullut yhdessäkään bileissä (joka on siis minun puolesta hyvä asia). Kesää lähestyessä house ja elektronisen musiikin festareita/ulkoilmabileitä alkaa lisääntyä ja parhaimmat paikat chekata bileitä ovat: www.djguide.nl ja www.link2party.com. Heinäkuun ehdoton suosikki tulee olemaan extrema festarit joka on must see. Valitettevasti mysteryland jää näkemättä sillä palaan silloin jo suomeen, mut jos hollannin suuntaan on elokuussa matkaamassa kannattaa se käydä ehdottomasti chekkaamassa, niin paljon hyvää siitä oon kuullut.

Lisäksi Queens Day oli kyllä amsterdamissa kokemisen arvoinen, house soi ympäri kaupunkia ja noin +-miljoona ihmistä oli juhlatuulella.
kovas

Posts: 1,522

#148 • • kovas Kristo

J Beaver, 17.5.2008 01:08:
Minne päin oot menos vaihtoon? Ite oon tällä hetkellä Hogeschool Rotterdamis ja lähinnä lomailua täähän on ollu.


avans ois koulu ja mestana Hertogenbosch. 150K asukkia eli aika pieni mesta, mut onneks junalla pääsee :) Hollannissa en ole kertaakaan ennen ollut joten on ihan vieras mesta.. koulu alkaa 1.9, mut saas nähdä milloin tulee siirryttyä jo mestoille :)
anis

Posts: 2,451

#149 • • anis
Ei kukaan sattuis tietään miten pääsis helpoiten Amsterdamista Voorstiin yleisillä ja paljonko reissu tulis maksamaan ja kuinka monta tuntia matka kestäis? Autoa ei ole mahdollista käyttää. Oon taas onnistunu näitten reissujeni kaa, luulin et toi Voorst ois ihan Damin lähellä ku mun kartalla se ei näy mut frendi tarkisti sen ja oliki toisella puolella Hollantia*pepsodent*. Sinne ois siis tarkoitus mennä Ground Zeroon.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

duvin

Posts: 582

#150 • • Edited duvin Jay v/d Veen

hards, 17.5.2008 08:13:
mestana Hertogenbosch



Den Bosch (tai sit 's-Hertogenbosch), eli siis sananmukaisesti metsään :)
duvin

Posts: 582

#151 • • Edited duvin Jay v/d Veen

anis, 19.6.2008 09:47:
Ei kukaan sattuis tietään miten pääsis helpoiten Amsterdamista Voorstiin yleisillä ja paljonko reissu tulis maksamaan ja kuinka monta tuntia matka kestäis? Autoa ei ole mahdollista käyttää. Oon taas onnistunu näitten reissujeni kaa, luulin et toi Voorst ois ihan Damin lähellä ku mun kartalla se ei näy mut frendi tarkisti sen ja oliki toisella puolella Hollantia*pepsodent*. Sinne ois siis tarkoitus mennä Ground Zeroon.



Mun mielestä tuol niiden nettisivuilla http://www.groundzerofestival.nl/ sanotaan aika selvällä englannilla et mene Apeldoornin juna-asemalle, sieltä menee festaribussit. Ja et aikataulut löytyy www.ns.nl. Sekä damin CS:ltä että Schipholista pääsee suoraan tai Hilversumin/Amersfoortin kautta.

Samasta paikasta löytyy tieto, et matka kestää vaihtoineen vähän yli tunnin ja kustantaa 13,40/suunta tai 23,90/päivä
anis

Posts: 2,451

#152 • • anis

duvin, 19.6.2008 11:32:
---
anis, 19.6.2008 09:47:
Ei kukaan sattuis tietään miten pääsis helpoiten Amsterdamista Voorstiin yleisillä ja paljonko reissu tulis maksamaan ja kuinka monta tuntia matka kestäis? Autoa ei ole mahdollista käyttää. Oon taas onnistunu näitten reissujeni kaa, luulin et toi Voorst ois ihan Damin lähellä ku mun kartalla se ei näy mut frendi tarkisti sen ja oliki toisella puolella Hollantia*pepsodent*. Sinne ois siis tarkoitus mennä Ground Zeroon.

---


Mun mielestä tuol niiden nettisivuilla http://www.groundzerofestival.nl/ sanotaan aika selvällä englannilla et mene Apeldoornin juna-asemalle, sieltä menee festaribussit. Ja et aikataulut löytyy www.ns.nl. Sekä damin CS:ltä että Schipholista pääsee suoraan tai Hilversumin/Amersfoortin kautta.

Samasta paikasta löytyy tieto, et matka kestää vaihtoineen vähän yli tunnin ja kustantaa 13,40/suunta tai 23,90/päivä



Kiitos! Noi sivut ei meinaan pelitä kovin kunnolla tällä paskalla*igor*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

duvin

Posts: 582

#153 • • duvin Jay v/d Veen

anis, 19.6.2008 11:36:
Kiitos! Noi sivut ei meinaan pelitä kovin kunnolla tällä paskalla*igor*



Juu ne on aika kauhee flashiviritys.
anis

Posts: 2,451

#154 • • anis

duvin, 19.6.2008 11:38:
---
anis, 19.6.2008 11:36:
Kiitos! Noi sivut ei meinaan pelitä kovin kunnolla tällä paskalla*igor*

---


Juu ne on aika kauhee flashiviritys.



Jep... Musat kuuluu ja tulee kuvia mut ei mitään tekstin tekstiä. Eikä nyt oo muuta mahdollisuutta päästä nettiin ennen töihin paluuta. Mut thanks eiköhän noilla päästä jo aika pitkälle*iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Quakey

Posts: 692

#156 • • Quakey
kaikki vaa unlimited friday:n bileiziiii :D lisäinfoo sais kyl tulla jossaivaihees
Dark Star

Posts: 366

#157 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Ite olin soittelemassa 01.05.08 Club Ignitionin - Hard Edge 08 bileis amsterdamissa ja nyt ku oli jo neljännet putkeen niin täytyy sanoa että ei menoa parempaa nyt amsterdamiin suunnatkaa =) .
Avatar
#159 • • x Guest
Extrema Outdoor 2008 on myyty loppuun *jiihaa*
anis

Posts: 2,451

#160 • • anis
Nonniin kohta lähtöö! Nähdään Alankomaissa*vink*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.