Myyty

5 posts, 1 page, 3,450 views

gummi

Posts: 30

#2 • • gummi
Tarkoitus ei ole mitenkään vesittää kauppoja mutta tuo hinta kannattaisi ehkä tarkistaa tuon Remix-julkistuksen jälkeen koska hinnoittelu muuttui melkoisesti.

Jos olen käsittänyt homman nyt oikein forumeilta niin uuden vastaavan saa ostamalla Traktor Audio 6 interfacen (softa tulee ilmaiseksi mukana laitteiden mukana) halvemmalla. Ja varsinaista Duo versiota ei enää oikeastaan myydä vaan kaikkiin tulee Pro suoraan.
Wert

Posts: 3,386

#3 • • Edited Wert Varapalkkaliukuja

Replying to Myyty :

Tarkoitus ei ole mitenkään vesittää kauppoja mutta tuo hinta kannattaisi ehkä tarkistaa tuon Remix-julkistuksen jälkeen koska hinnoittelu muuttui melkoisesti.

Jos olen käsittänyt homman nyt oikein forumeilta niin uuden vastaavan saa ostamalla Traktor Audio 6 interfacen (softa tulee ilmaiseksi mukana laitteiden mukana) halvemmalla. Ja varsinaista Duo versiota ei enää oikeastaan myydä vaan kaikkiin tulee Pro suoraan.



Nativen sivuilla Scratch A6-paketti näyttää olevan vastaava kuin aiempi Scratch duo 2, jos olen ymmärtänyt oikein. Hinta näyttää myös olevan euroa vajaa 300. Käytännössä hinnoittelu ei oo muuttunu mihinkään.
Myymäni paketti on uutta vastaava, pari kertaa soitettu ja 2.5 remixed softa tulee päivityksenä ilmaiseksi.
Tämä on 50e halvempi kuin uusi. Ojenna jos oon väärässä niin silmäilen tarkemmin.
Ja ettei muutkin hintaa kauhistuisi niin otan myös järkeviä ja mielenkiintoisia tarjouksia vastaan.. :)